39. deo

2.2K 148 6
                                    

Nina

,,Kada sam čuo za privatnu školu očekivao sam nešto mnogo bolje od svega ovoga."
Trgnuo me je iz dremke muški glas u pozadini. Lenjo sam podigla glavu i ugledala nepoznatog dečka koji je seo na praznu klupu dijagonalno od mene.
Nasmešio mi se i pružio mi ruku.
,,Strahinja."
,,Nina." Prihvatila sam je ali potom pustila i vratila se izležavanju na klupi.
,,Možeš me zvati i Strale."
Skupim usne odmerivši ga. Braon čupava kosa, naizgled je solidne građe. Ima lep osmeh i ravne zube, kao i zelene oči. Zasad je prijatan i otvoren.
,,Zaustaviću se na tvom imenu."
,,Gde su svi?"
,,Na odmoru. Imamo odmor od sat vremena."
Naslonila sam se na ruku posmatrajući ga.
,,Ovde je odmor od sat vremena? Sviđa mi se."
Izneverovao je na isti način kao i ja prvog dana. Imala sam loše mišljenje o privatnim školama ali, možda na kraju i nije sve tako loše kada nemaš izbor za druge stvari.
,,Šta te je navelo da se prebaciš ovde?" Upitam ga i ispravim se na stolici.
,,Preselio sam se. Samo to. Nego..."
Ustao je sa klupe i seo preko puta mene.
,,Sedi li ovde neko?"
,,Ne sedi."
On se smesti pored i nasmeši.
,,Odlično. Hajde da izađemo posle škole."
Izbečim oči. Suviše brzo menjanje teme i preokret su me razbudili. Znači, direktan je...
,,Ne danas. Stvarno nisam raspoložena."
,,Izgledaš tako. Šta te je iznerviralo?"
,,Oh, ništa posebno."
Osim što nisam ni spavala. Celu noć sam se vrtela u Nemanjinom krevetu ne mogavši da zaspim. Sve vreme, razmišljala sam o njemu. Toliko mi je prijalo to što se nalazim u njegovoj sobi da sam više bila uzbuđena nego pospana. Trgnem se kada shvatim da me Strahinja i dalje posmatra, dok su meni misli odlutale u drugačijem pravcu.
,,Neki drugi dan?" Predložim shvativši da je razočaran.
,,Držim te za reč." Nasmeje mi se zauzvrat i ustane.
Osmotrio je svaki kutak dobro uređene učionice.
,,Sviđa mi se ovde."
,,Da, lepo je." Složim se sa njim i ustanem. Na kraju krajeva, možda nije tako loš. Otkako sam došla u ovu školu ni sa kim se posebno ne družim. Pored učenja u mislima mi je zasad samo razgovor sa Vanesom koji i dalje nisam vodila s njom. Nadam se da će mi se naredni put javiti na telefon. Nije zvučala posebno zainteresovano kada sam joj pomenula svog oca.

Možda si to ti (Završena)Where stories live. Discover now