15. deo

2.4K 153 3
                                    

,,Ček, ček, ček, to je sve od upoznavanja?" Upita me Dušan sevši na jednu od visokih stolica. Otvorio sam frižider i izvadio dve limenke gaziranog soka koji su mi se prvi našli pod rukom.
,,A šta si ti mislio? Nije sklona flertu."
Otvorio sam i pružio mu sok, a potom se smestio do njega.
,,Pokušavao si?" Upita me, smešeći se.
,,Ne, jebote! Naravno da ne bih..."
On otpije gutalj te me prezrivo pogleda.
,,I plus, ne slažemo ni u čemu. Dosadna je, naivna, samo se svađa, nikada ne zaklapa ukoliko počnemo o oko nečega da se prepiremo." Prevrnem očima prisećajući se čak i prepirke od malopre.
,,To je najgore opisivanje osobe koje sam ikada čuo. Brate, imam osećaj kao da cediš sve najgore samo kako bi eto izvukao razlog da je ne podnosiš." Namrštim se na njegovu primedbu.
,,To nije tako. Dobro, možda nije previše loša, ali samo me nervira. Nervira me to što je u mojoj kući. Nervira me to što ju je moja mama usvojila..." Zaustavim se te otpijem dobar gutalj soka koji mi ohladi grlo. Setim se razgovora sa mamom, koji uvek počne, ali se nikada ne završi.
,,Zašto je usvojila Ninu ako se o meni ne može starati? Imam osećaj da je ta devojka dobila veću količinu ljubavi od moje majke nego ja za sve vreme života."
Nije mi rekla razlog zbog kog je Nina došla kod nas u kuću.
,,Zašto je došla u vašu porodicu sa..." Upita on, ne mogavši da se seti njenih godina.
,,Sedamnaest." Dopunim mu rečenicu.
,,Sa sedamnaest? To nije malo. Mislio sam da ljudi teže ka tome da usvoje decu koja su dosta mlađa. Štaviše, ona je devojka."
Odmahnem glavom.
,,Ne znam. Stvarno ne znam. Nervira me sve otkako je ona došla u kuću. Svakako. Ona nije za tebe."
Dušan se nalakti na pult te se nasmeje.
,,Prestani tako da me gledaš." Sklonim pogled sa njega. Sklopim prste u trougao kada shvatim da me najbolji drug neprestano posmatra.
,,Stvarno. Prestani. Udariću te."
,,Što nije za mene? Da li ima nekog?"
,,Ne... da... ne znam ni sam." Naterao me je da razmišljam o tome. ,,Nedavno je napustila dom. Ona je... odbojna. Ne verujem da se skrasila sa nekim." Frknem. ,,Ko bi uopšte bio s njom? Da li si video kakav karakter ima?"
Napravim grimasu te iskapim do dna gazirani sok. Oboje ustanemo.
,,Nije ona u tvom ukusu." Spustim praznu limenku na sto.
,,Što? Da nije u tvom možda?" Upita me on paleći vatru.

Možda si to ti (Završena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin