Nina
,,Molim?! Rekao si joj?!" Približio mi se i stavio ruku na usta kako ne bih vikala. Spustio me je na krevet i seo pored.
,,U redu je, neće reći tvom tati sve dok ti ne kažeš ali nisam mogao da prećutim sve mami."
,,Čoveče. Sada će da me zamrzi." Spustim donju usnu gledajući Nemanju kako se smeje. ,,Stvarno. Mora da je svašta pomislila."
,,Pretila je meni tako da si bez brige."
Klimnula sam glavom i spustila je na njegovo rame. Volim to što sada mogu bez brige da ga dodirnem i da ga neprestano gledam. Volim to što mogu da ga grlim i ljubim kada god to poželim. On je ustao i povukao se do kraja kreveta pokazujući na mesto do njega. Nasmešila sam se i legla na njegove grudi umesto na posteljinu.
,,Da mi je znati, kako ćeš izdržati bez seksa kada si ovisan njime?" Upitala sam zlobno, provocirajući ga. Stavio je ruke na moju pozadinu i stegao je. Ravna linija me je presekla po donjem delu stomaka te sam podigla glavu.
,,Ko je rekao da sam ovisan njime? Ovisan sam tobom." Dohvatio mi je usne poljubivši me strasno. Stegao me je čvrsto uz njega. Kružila sam rukama po njegovim grudima i kosi prepuštajući mu se. U mom stomaku nisu samo leptiri, već čitav zoološki vrt.
Naježila sam se kada je stavio ruku ispod moje majice i potom me zagrlio nežno. Odvojili smo se na par sekundi jedan od drugog pogledavši se u oči. Srce mi je ludo kucalo. U jednom pokretu me je prevrnuo ispod njega i poljubio u vrat. Uzdahnula sam topeći se pod njegovim usnama. Nije on samo ovisan sa mnom, već i ja sa njim.
Razočarala sam se kada je stao da me ljubi te je legao pored mene i dotakao mi nos svojim.
,,Trenutno mi se umire koliko te želim."
Rekao je promuklim, suviše privlačnim glasom.
Progutala sam zarobljenu knedlu u grlu. Slagala bih kada bih rekla da ne želim isto što i on. Ali, oboje znamo da bi sve bilo suviše brzo, i da je taj put pogrešan za početak naše veze, uprkos tome što se već poznajemo. U tome i jeste lepota veze-čekati nekoga koga želiš celom svojom dušom i telom.
,,Znam. Shvatila sam po erekciji." Rekla sam kroz smeh. On je skupio usne i prekrio oči rukom.
,,Nemoj da mi to radiš." Kazao je smešeći se. Spustio je glavu na jastuk i prigušeno se nasmejao.
,,Jedva čekam Novu godinu."
,,Zbog čega tačno? To što ću biti punoletna?"
,,Ne, jedva čekam da igramo za novogodišnje veče. Prošle godine bio sam sâm sa Dušanom te sigurno ne bih mogao da igram s njim."
Prasnula sam u smeh zamislivši Nemanju i Dušana kako sede ispod jelke i piju kukajući o životu.
,,To je tako romantično od tebe." Rekla sam umiljatim glasom stavivši ruke ispod glave.
,,Čoveče! Moramo jelku da namestimo!" Skočila sam s kreveta i uhvatila ga za ruku. ,,Hajde, hajde da ukrašavamo kuću. Biće mnogo lepo."
Vukla sam ga iz sve snage.
,,Sada Nina?"
,,Da, sada. Hajde!" Rekla sam uzbuđeno i naterala ga da ustane.Skakutala sam veselo u mestu diveći se prelepoj jelki. Smanjila sam svetlost na minimum i dala znak Nemanji da upali sva svetla što je u migu i uradio. Jelka je zasvetlela kao i cela dnevna soba. Prelepi ukrasi menjali su boju kakve su novogodišnje svetiljke bacale na njih. Ispod jelke su postavljene četiri prazne kutije koje su ukrašene kao prelepi pokloni sa novogodišnjim šarama.
,,Bože! Prelepo!" Zacvrkutala je Vanesa uhvativši se lice. ,,Divno! Predivno!"
Zagrlila nas je oboje te se nasmejala.
,,Ovakvih ukrasa prošle godine nije bilo osim jelke. Čoveče, cela kuća sija!"
U njenom glasu se čulo uzbuđenje i radost. Možda ju je atmosfera podsetila na neka dobra vremena u njenom životu kada je bilo sve u redu.
Pustila je Nemanju iz zagrljaja te me je ponovo čvrsto privila uz nju.
,,Drago mi je što si se pojavila u našem životu, Nina." Rekla mi je tiho na uho. ,,Unela si sreću i radost tamo gde je to falilo, a to je naša porodica. Divna su poput tvoje mame." Njene reči su me raznežile i naterale na suze. Nasmešila sam se. Sve što je rekla, bio je najlepši kompliment koji mi je neko ikada udelio.
ESTÁS LEYENDO
Možda si to ti (Završena)
RomanceKada su nepravedno osudili njenog oca na petnaest godina zatvora, Nina Nikolić, bez preostale porodice i rođaka koji bi je želeli, nije imala nijedan svetli put osim doma, koji zapravo nije najsjajniji. Nije zamišljala tako opak život sa samo trinae...