1.kapitola - deprese

3.1K 102 5
                                    

„Harry, Harry, vnímáš mě ?" Zamávala rukou Hermiona. Černovlasý chlapec s jizvou ve tvaru blesku na čele sebou polekaně trhl. „N-ne Hermiono, promiň. Co jsi říkala ?" Optal se. „Jestli už jste s Ronem přečetli alespoň jednu učebnici ?" Odpovědí jí bylo jen zakroucení hlavou. „Příští rok budeme skládat OVCE a vy se nehorázně flákáte." Pohoršeně mlaskla a ponořila se do svých myšlenek, stejně jako slavný Harry Potter.

Ten před sebou zas a znovu viděl tělo své nejlepší kamarádky Nymfadory Tonksové propadající obloukem na Odboru záhad na Ministerstvu. Ostatní se přes její smrt už nejspíš přenesli, on sám se ale pořád utápěl ve smutku a pocitu vinny. Část jeho mu říkala že za to nemůže, větší část mu však našeptávala naprostý opak. Kdyby jen poslechl svou kamarádku Hermi, která mu říkala že Voldemort jen chtěl aby něco takového viděl. Kdyby jen se bezhlavě nevydal na Ministerstvo kouzel, dívka s fialovými vlasy by mohla být na živu.


Jeho kmotr, Sirius Black, mu celé prázdniny opakoval, že by se to mohlo stát komukoli a on na tom nemá žádný podíl vinny. Harry si ale bude nadosmrti vyčítat smrt všech, kteří zemřeli v boji proti Voldemortovi. Protože on přece nejde po nich, ale po něm ne ?

Vlak se s cuknutím zastavil a na nádraží v Prasinkách se vyhrnuli stovky žáků. S nimi i známé trio Harry Potter, Hermiona Grangerová a Ron Weasley. K jejich smůle však cestou ke kočárům narazili na Draca Malfoye s jeho kumpány Crabbem a Goylem. „Nazdar Pottere ! Je mi vážně líto že moje tetička zabila tu nemotornou kachnu !" Křikl blonďák ironicky. Harry se vytrhl Ronovi ze sevření a uštědřil Malfoyovi několik ran pěstí do obličeje. Ten začal zběsile utíkat. Tmavovlásek měl co dělat aby se před zraky všech nesložil. Slzy mu začaly samovolně stékat po tvářích a on se je ani nesnažil zastavit. „Půjdem Harry." Popadl Ron Vyvoleného za paži a opatrně ho posadil do kočáru. Chlapec se schoulil do klubíčka a vzlykat nepřestal.

     Když tři studenti vešli do Velké síně, všechny zraky se upřeli na ně. Oni se beze slov usadili k Nebelvírskému stolu a sledovali zařazování a Brumbálův proslov. „Vítám všechny studenty zpět v Bradavicích. Nejprve bych chtěl přivítat nového člena profesorského sboru který se uvolil přijmout místo profesora Obrany proti černé magii. Prosím přivítejte, Andrewa Salvatora !!!"  Síní se ozvalo tleskání. Když se aplaus zklidnil, Brumbál pokračoval „Dále bych vám chtěl připomenout že vstup do Zapovězeného lesa je přísně zakázán. Též vám musím připomenout že žijeme ve válce, proto buďte neustále opatrní. Nechť hostina započne !"   Zvolal nakonec a na stolech se začalo objevovat jídlo.

         Harry po pozření posledního sousta zabloudil pohledem k nenáviděnému profesoru lektvarů. Jeho dva smaragdy se na vteřinu setkali s očima onyxově černýma. Oba okamžitě odvrátili hlavy a vrátili se k předešlým činnostem.

       Ron na svého černovlasého přítele už hodnou chvíli mluvil, když si ale všiml že ho chlapec ani trochu nevnímá, svůj pokus o rozveselení Harryho vzdal. „Harry, Harry, poslouchej mě."  Pokusila se Hermiona. Chlapec-který-přežil ale dál nepřítomně hleděl někam na stěnu za nimi. Nepohnul se, nepousmál se, nepromluvil. „Harry, nemůžeš si donekonečna vyčítat Dořinu smrt."  Zvýšila už mírně naštvaná Nebelvírka hlas. Harryho chápala ale zároveň ji jeho přístup začínal vytáčet. Černovlásek sebou při vyslovení Nymfadořina jména trhnul. Jakoby se probral z jakéhosi transu. Tiše se zvedl a rychlým krokem se vydal do svého pokoje v Nebelvírské věži. Neměl chuť se s nikým bavit.

Smrt je lékem, který najdeme, kdy chceme,  ale máme ho užívat co nejpozději.




  Ahojky 😋 vítám vás u nové povídky 😁 doufám že si ji náležitě užijete a bude vás bavit 😇 jak už jste si jistě z názvu všimli, bude to Snarry. Miluju tento ship a celkově slash tak jsem se rozhodla taky jeden napsat ⚡️ každá hvězdička nebo komentář moc potěší ☺️ beru i kritiku, protože jsem si vědoma toho že ta je potřeba 😏 chci mít ale jistotu že si tuto povídku opravdu někdo čte a snad ho to i baví 😆🖤
                     
                        Terriik

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat