Harry se právě řítil do Komnaty nejvyšší potřeby. Usnul a teď na to doplatí, jde totiž pozdě na trénink magie, tak tomu začali říkat. A Severus nesnáší nedochvilnost. Třikrát přešel kolem zdi a spěšně rozrazil dveře. ,,Áááá pan Potter se uráčil dorazit." Použil proti němu muž jeho vlastní slova. ,,Severusi, usnul jsem. Nemůžu za to, že jsem se vzbudil pozdě. A navíc je to jenom deset minut." Hájil se černovlásek zatímco z hábitu vytahoval hůlku.
,,Severus už tě chtěl jít hledat. Byl strachy bez-" Víc už Gwen neřekla, její otec jí zacpal pusu. Dracovi celá situace přišla nesmírně k popukání, což Severuse jen víc podráždilo. ,,Sundej si prosímtě ten hábit i kravatu. Košile stačí." Povzechl si Severus. ,,Mám na krku tři nezodpovědná pubertální děcka. Harry, až na tebe začneme útočit, budeš se snažit veškerou magii soustředit do hůlky." Vysvětlil Severus.
Harry zaujal obranný postoj. Letěl na něj první paprsek, nepovedlo se. Hůlka mu bez problémů vylétla z ruky. Druhý paprsek, zase nic. Třetí paprsek byl o něco silnější, Harryho odhodil. Čtvrtý paprsek, povedlo se! Harry nahromadil magii a soustředil ji do hůlky. Vykouzlil silné Protego.
,,Lumos." Zkusil Harry a konec jeho hůlky se opravdu rozzářil. ,,Accio polštář." Do černovláskovi volné ruky přilétl červený polštář, kterými byla komnata vybavena tak, aby se nikdo při pádu nezranil. ,,Wingardium Leviosa." Harry zvedl polštář do vzduch a začal s ním pohazovat ze strany na stranu.
,,Expeliarmus."
,,Stupefy."
,,Rictumsempra."
,,Levicorpus."
,,Incendio."
,,Expecto Patronum." Harry vyjeveně koukal na obrovského zářícího hada se lví hřívou a místo hadí tlamy ( Nevím jestli mají hadi tlamu, ale co na tom sejde :D ) tlamu lví. Jeho nynější Patron byl třikrát, možná čtyřikrát tak větší než dřívější Dvanácterák.
Severus vykouzlil svého Patrona. Chtěl se přesvědčit o správnosti šílené teorie, která ho napadla. A opravdu, muž měl hodně podobě vyhlížejícího Patrona jako Harry. Ani stopy po dřívější lani.
I Draco vyřkl kouzelnou formuli a z jeho hůlky vytryskla bílá záře, postupně se formující do hada se lví hřívou a lví tlamou. Ptáte se jak se mohl Draco naučit Patrona? Jednoduše, změnil se. Už to není ten nevychovaný, hnusný, povýšený, arogantní spratek.
Poslední byla na řadě Gwen. I ona se za pár dní naučila vyčarovat Patrona. Byla to velmi schopná čarodějka. ,,Expecto Patronum." Zašeptala. Tak jak všichni očekávali, namísto jejího dřívějšího papouška ( Neptejte se mě proč papoušek, já to nevím :D ) se ke třem hadům se lví hřívou a tlamou přidal další, čtvrtý.
To co se ale stalo poté, si nikdo z nich nedokázal vysvětlit. Čtyři hadi se začali točit ve spirále a navzájem spojovat až splynuli do jednoho celku, který se zformoval do velkého Bradavického znaku. Ten se po chvíli zase vrátil do podoby čtyř hadolvů. To ale nebylo všechno, ne, ne. Kolem Harryho, Severuse, Draca a Gwen kteří teď nebyli schopni slova ani pohybu, začala vířit magie. Magie hradu. Několik málo vteřin jen vířila, potom se každému vpila do zad, což, jak zjistili hned potom bolelo jako čert. A pak se magie vypařila.
,,Co to bylo?" Zeptal se Draco, když se všichni vyškrábali na nohy, spadli kvůli bolesti v zádech. ,,Nemám ponětí. Jen vím, že nás naše magie považuje za rodinu, proto ti Patroni." Vysvětlil Severus to, co věděl. ,,Ostatní myslím najdeme buď v Dějinách Bradavické školy čar a kouzel a nebo v jiných knihách v knihovně." ,,Zníš jako Grangerová, Harry." Černovlásek nad aristokratovou poznámkou jen zakroutil hlavou. ,,Ale máš pravdu, musíme do knihovny." Potvrdil Severus.
ČTEŠ
Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENO
FanfictionHarry Potter se utápí v depresích kvůli smrti jeho nejlepší přítelkyně Nymfadory Tonksové. Po chodbách chodí jako tělo bez duše. Oblouk na Odboru záhad je však nepředvídatelný.... Mnoho škod páchá jakási neviditelná síla. Zjistí někdo co je tato síl...