Starý muž přecházel po své pracovně sem a tam. Starosti mu dělal Zlatý chlapec, který před několika hodinami spadl, nebo skočil z Astronomické věže. V tu chvíli nebylo nikomu jasné, proč to Harry Potter udělal. Albus Brumbál se namísto otázek na které zatím neznal odpověď vydal za Poppy Pomfreyovou na ošetřovnu kde právě Vyvolený ležel.
„Jak je ta tom ?" Zeptal se se starostí v hlase ředitel. „Je v umělém spánku. Plánuji ho probudit až zítra. Přestože nedopadl na zem, má otřes mozku. Po těle se mu rozpíná pár šrámů. Nejhorší bude ale předpokládám jeho psychický stav. Utrpěl šok z pádu, nebo skoku, to zatím není jasné. Troufám si říct že to ale nebude to nejhorší, jinak by z té věže neskákal. A myslím že jen tak by nespadl." Osvětlila Brumbálovi chlapcův současný stav.
To už se ale na ošetřovnu, jako velká voda, přihnal Harryho kmotr Sirius Black. Jeho první otázka zněla stejně jako Albusova a odpověď byla též totožná. Poté do místnosti, už spořádaněji než Sirius, vběhl Remus Lupin. Pohled mu padl na jediné obsazené lůžko, kolem kterého postávalo několik osob. Bledý, ležící chlapec se nepatrně pohnul. Všichni přítomní poplašeně vyjekli. Brumbál je však v rámci možností opět zklidnil. „Bylo by dobré, kdybys ,Remusi, došel obeznámit se současnou situací pana Weasleyho a slečnu Grangerovou do Nebelvírské věže. Ty ,Siriusi, prosím pošli Patrona se vzkazem do ústředí. Řád by o událostech měl vědět." Rozdal příkazy vcelku klidný Brumbál a odebral se zpět do ředitelny.
Sirius po vyčarování Patrona opatrně chytl svého kmotřence za ruku. „Proč jsi to ksakru udělal ?" Povzdechl si. „Víš jak moc jsem se bál ?" Odpověď nečekal, o to víc ho však překvapilo neurčité zamručení které vyšlo z Harryho úst. „Poppy, myslím že se Harry probouzí." Varoval raději lékouzelnici. Ta chlapci podala lektvar bezesného spánku a spíše pro sebe si zamumlala „Nevadí, uspíme ho lektvarem."
Mezitím co se Remus vrátil na ošetřovnu i s vystrašenou Hermionou a rozespalým Ronem, dole ve sklepení seděl ve svých komnatách Severus Snape. Nemohl uvěřit, že mu to došlo až teď. U Merlina vždyť on zachránil Harryho Pottera!!! Toho idiota!!Vyvoleného! Chlapce-který-přežil! Zlatého chlapce! Syna jím tak nenáviděného Jamese Pottera!! Věděl o tom zatím naštěstí jen Brumbál, ale nepochyboval, že se to dříve nebo později dozví minimálně ten zablešenec Black a jeho vlkodlačí kamarádíček Lupin. Nevěřícně nad sebou zakroutil hlavou a kopl do sebe další dávku Ohnivé Whisky. Byl si plně vědom toho, že Pottera chránil jen kvůli Lily, stejně mu to ale nedalo spát. Vždyť to byl jeho úhlavní nepřítel! TEN arogantní Potter, kterého z celého svého Zmijozelského srdce nenáviděl a který nenáviděl jeho. „Do háje!" Zaklel do ticha Bradavického sklepení.
******
„Jak to že....no.....Harry....padal a.....nedopadl." Ošil se nervózně Ron sedíc u postele svého nejlepšího přítele. „Myslím že všechno co potřebujeme vědět nám řekne sám Harry. Kdo ho zachránil, to zůstane mezi dospělými." Mrkl na něj Brumbál a naznačil Siriovi a Remusovi aby šli za ním do soukromí. „Řekl bych že byste měli vědět komu vděčíme za záchranu Harryho života." Spustil ředitel. „Byl to Severus." „Cože ?! Srabus ?!" Vykřikli oba naráz. „Hlavně to nikomu neříkejte. Severus by vás zabil." Změřil si je Brumbál přísným pohledem zpod půlměsícových brýlí, otočil se a odešel nevnímaje vyjevené pohledy obou mužů.
Když Sirius vešel zpět na ošetřovnu, spatřil dva smaragdy, které na něj upírali svůj vystrašený pohled. „Siriusi." Zašeptal Harry. Tichošlápek se k němu rozběhl a přitiskl si ho k hrudi. „U Merlina, prcku." Vydechl úlevně. Harry na se na něj ublíženě podíval, ale své ruce omotal kolem kmotrova trupu. Takhle tam seděli hodnou chvíli, dokud se nepřiřítila Madame Pomfreyová se spoustou lektvarů.
•Zdraví není vším, ale bez zdraví je všechno ničím.
Ahojky 😁 vítám vás u další kapitolky 😊Jsem moc ráda že alespoň někdo dal téhle povídce druhou šanci⚡️ díky všem 🖤
Terriik
ČTEŠ
Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENO
FanfictionHarry Potter se utápí v depresích kvůli smrti jeho nejlepší přítelkyně Nymfadory Tonksové. Po chodbách chodí jako tělo bez duše. Oblouk na Odboru záhad je však nepředvídatelný.... Mnoho škod páchá jakási neviditelná síla. Zjistí někdo co je tato síl...