8.kapitola - lektvary

1.5K 82 1
                                    

Další týdny byly v Bradavicích více než příjemné. Hlavně pro osoby v blízkosti Harryho Pottera. Chlapcovi se totiž s nejlepší přítelkyní vrátila také chuť do života, jeho obvyklá drzost a veselost, což znamenalo pro Hermionu a Rona zpříjemnění doteď mrzutých chvil strávených s Vyvoleným.

A jelikož Sirius Black si mohl po dlouhé době courat po světě jak se mu zachtělo, byl pořád někde mimo dům dvanáct. Nymfadora se vrátila na svou pozici bystrozorky. V podstatě, vše se vrátilo do starých kolejí.

Snad jen hodiny lektvarů zůstávaly pro zlaté trio utrpením. Snape dával Harrymu jeho slzy štěstí které viděli všichni žáci ve Velké síni pořádně sežrat. Nadával a strhával body Nebelvíru snad ještě víc než obvykle. Jestli je to možné.

Právě jedna z těchto hodin lektvarů je právě čekala. K Harryho smůle jim vstup do učebny zastoupil aristokratický blondýn Draco Malfoy. „Co chceš, Malfoyi ?!" Vyštěkl Ron, kterého štval už jen fakt že Malfoy žije, dýchá a JE. „Ts, tak tetička asi nebude tak neomylná jak tvrdí. Ale věř, Pottere, že udělá všechno proto, aby tu růžovou husu sprovodila ze světa." Zasyčel nenávistně. Ronovu otázku naprosto ignoroval a povýšeně vykročil ke svému kotlíku. „Drž hubu, Malfoyi !!!" Zakřičel za ním Harry se kterým cloumal vztek a pokušení toho blonďatého zmetka zaklít nějakou pořádně hnusnou kletbou.

V tom mu Merlinu dík nebo Merlinu žel zabránil právě přicházející Mistr Lektvarů Snape. „Dnes se pokusíte uvařit Veritasérum." Vyštěkl, usadil se za katedru a všechny studenty si přeměřil přísným pohledem.

*****

Harry i přes známku Nad očekávání u NKÚ lektvary nadále lektvary nezvládal. Proto tekutina v jeho kotlíku v poslední fázi nabyla barvu bledě modrou namísto průsvitné. „Pottere! Jste jen nevzdělaný a neumíte číst, nebo jste i barvoslepý ?! Veritasérum je v konečné fázi průsvitné! Chcete to písemně ?! Ach, to asi ne, já zapomněl, neumíte číst!" Zasmál se škodolibě Snape a s ním i všichni ostatní Zmijozelští. „Dvacet bodů z Nebelvíru a vypadněte, Pottere!" Prohlásil chladně profesor. Poté ukončil hodinu a vyhnal i ostatní.

Tak jako se střídá den s nocí, střídá se úspěch s neúspěchem, radost se smutkem a láska s nenávistí.

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat