12.kapitola - vyník

1.4K 74 6
                                    

Kapičky dešťe se líně snášely dolů na zemský povrch. Kolik z nich tam ale opravdu dorazilo? Některé přistály na mudlovských autech nebo stavbách. Jiné vytvořili krůpěje na rostlinách. Takhle je to i s lidským životem. Rodí se tolik malých miminek, které nemají ani ponětí o tom co se kolem nich děje. Ale kolik z nich se ve válce opravdu dožije dospělosti?

Harry seděl v nebelvírské společenské místnosti a právě rozbaloval nového Denního Věštce. Už z dálky na něj hlásal velký nadpis.

DALŠÍ BRUTÁLNÍ ÚTOK SMRTIJEDŮ!

Bylo mu z toho na nic, ještě ani neviděl, kdo byl oběť. Měl v plánu noviny zahodit, když si všiml velké rodinné fotografie pod nadpisem. Na ní byla žena a muž středního věku a mezi nimi možná tříletá holčička. Obyčejná, nevinná, smíšená rodina. Ta dívka měla ještě celý život před sebou! Tolik radosti mohla ještě zažít, pocítit neskutečné štěstí po otevření dopisu z Bradavic, první pusu, první lásku, nezničitelná přátelství, kouzla Bradavické školy. To všechno jí vzala válka do které se narodila a Smrtijedi.

Tentokrát už Harry Věštce opravdu zahodil. Do krbu. ,,Nic s tím neuděláš, Harry. To že je budeš litovat a přemýšlet nad tím, co jsi mohl udělat abys je zachránil jim nepomůže. Nikomu to nepomůže." Ozvala se Hermiona, která už hodnou chvíli svého kamaráda pozorovala. Ten se ani neohlédl. ,,Já vím, Miono. Ale....ta holčička, sakra! Mohlo jí být maximálně tři! Celý život před sebou!" Podíval se do Hermioniných medových očí. ,,Ještě řekni, že ti jich není líto." Zamumlal.

,,Před věží tě čeká Sirius s Nymfadorou, prý je mimořádná schůze řádu na které musíš být i ty." Snažila se situaci zachránit dívka. Moc se jí to ale nepovedlo. ,,Jo tak musím! Já musím! Já pořád jenom musím! Ale když jsem chtěl minulý rok, nemohl jsem!" Rozčiloval se Harry. Měl takový vztek! Na sebe, na Voldemorta, na všechny. Ale šel. Musel.

*******

Letaxem se přemístili na Grimmauldovo náměstí 12. V místnosti kde se schůze pořádají už u obdélníkového stolu všichni seděli. Harry se pozdravil s Remusem i ostatními a usadil se mezi Siriuse a Tonksovou. ,,Dnes budeme probírat výbuch učebny lektvarů v Bradavicích. Severusi?" vyzval Brumbál Snapea ke slovu. ,,Když Potter přistoupil ke kotlíku, spustil magii. Byla to práce některého z žáků, byl pod kletbou Imperius, samozřejmě. Konkrétní jméno Lucius Malfoy neříkal. Žádné další podrobnosti mi nebyly obeznámeny. Tudíž netuším, který student je pod kletbou." Odpověděl otráveně Snape. ,,Byl to Benny Asher, šestý ročník z Mrzimoru. Je ale možné, že když Voldemnort dokázal zaklít jednoho, dokáže i víc." Tímto Brumbál schůzi ukončil.

Další kapitolka je tu 😊 doufám že se bavíte a že vás to nenudí
Terriik

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat