22.kapitola - Bradavická rodina

1.3K 75 7
                                    

Další týden trávili všechen volný čas v knihovně s nosem zabořeným do knih. Harry se zase vrátil do hodin a všechno se zdálo být v pořádku. Tedy ostatní si to mysleli. Oni čtyři ne.

Harry si jednoho dne pozdě večer procházel chodbou ve sklepení zpět do Nebelvírské věže, když se svalil k zemi v bolestných křečích. Bylo to tu zase, tentokrát Harry rozeznal, že kletba kterou Ross použil nebyla Cruciatus. Ano, zase mu ten viteál leptal kůži po celém těle. ,,Severusi."  Zmohl se Harry na zavolání. Měl štěstí, zaslechla ho Gwennog která se zrovna vracela do Zmijozelu. V minutě u něj byl Lektvarista. ,,Donesu tě na ošetřovnu."  Navrhl Severus. ,,Ne!"  Zachrčel Harry, Severus proto přivolal lahvičku Sanitatem, Harryho vysvlékl, ošetřil a donesl do svých komnat. Tam se mu naskytl pohled na potetovaná záda chlapce. ,,Ty máš tetování?" Zeptal se.

,,Ne, proč?" 

,,Máš vytetovaný znak Bradavic přes celá záda." 

,,Cože?!" Vykřikl Harry zděšeně. Jaktože si toho dříve nevšiml?  ,,Severusi já si ale nenechával dělat tetování."

,,Ne! To snad ne!"  Vykřikl najednou Severus. K čertu se sebeovládáním. Četl o tom v Dějinách Bradavické školy, teď jen doufat že to není pravda. Strhl ze sebe černý hábit i košili a otočil se k zrdcadlu, nevnímaje Harryho vytřeštěného výrazu a rudých tváří.

Harrymu se naskytl pohled na vypracované tělo profesora lektvarů. A na to samé tetování na jeho zádech. Divil se, proč muž takové úžasné tělo schovává pod hábitem. Když si uvědomil jak přemýšlí a že i on sám je bez košile, okamžitě zrudl.

V tu chvíli do dveří ze svých komnat vtrhl Draco. Severus stál zády k zrdcadlu jen v kalhotách, Harry na něj, bez košile a s rudými tvářemi civěl jako na svatý obrázek. ,,Pro Merlina co děláte?"  ,,Sundej košili."  Rozkázal Severus, ignorujíc předchozí otázku. Blonďák udělal co chtěl. I on měl přes záda Bradavický znak. ,,Draco dojdi pro Gwennog." 

Severus mezitím vytáhl ze své soukromé knihovny již zmíněnou knihu o dějinách Bradavic a nalistoval příslušnou stranu. Když se potom přesvědčil že i Gwen má na zádech znak, začal předčítat. V knize stálo:

Bradavická rodina

Jednou za dvě staletí se sejde několik kouzelníků/kouzelnic. Povětšinou čtyři, ne vždy tomu tak ale je. Ti jsou už od narození poutáni silným poutem, které se však projeví jen tehdy, kdy dané osoby poutá i pouto lásky, přátelství nebo pouto rodinné. Pokud se tomu tak stane, magie hradu a všech čtyř zakladatelů (Godric Nebelvír, Salazar Zmijozel, Helga z Mrzimoru, Rowena z Havraspáru) provede rituál, při kterém kouzelníky spojí do takzvané Bradavické rodiny. Ti potom mají možnost mezi sebou telepaticky komunikovat, chránit hrad, kouzlit neverbálně a bez hůlky, zneviditelnit sebe i svou magii, v případě potřeby komunikovat se zakladateli, získají mimořádnou magickou sílu, jejich magie i schopnosti se promísí tudíž je také dosti možné, že kouzelníkův Patron nabere jinou formu. Několik dní po provedení rituálu se daným kouzelníkům na zádech objeví tetování v podobě Bradavického znaku, které však lze kouzlem zneviditelnit ostatním lidem. Pokud Bradavická rodina vyloženě nepožádá aby někdo zjistil kdo jsou, budou pro ostatní stále obyčejní kouzelníci. Ředitel školy není vyjímkou.

,,Hustý."  Prolomil ticho Harry. ,,Tak mě napadá, že máme výhodu. Tohle Voldemort nebude čekat, pokud se dokážeme zneviditelnit, nebude o nás ani vědět. Pochytáme tak spoustu Smrtijedů."  Vyvolenému svitla naděje, že by přeci jen mohl mít šanci Voldemorta porazit. ,,Musíme si to ale nechat pro sebe, kdyby to někdo věděl, naše šance by se snížili. Jelikož se naše kouzelnické schopnosti promíchali, i vy budete umět perfektně nitrobranu. Kdyby se o naší výhodě dozvěděl někdo další, pán Zla by jeho nitrobranu snadno prolomil."  Vysvětlil Severus. ,,Umíme teď všechno co ty. Takže i lektvary i obrana proti černé magii, celkově nám všechno jde. Tudíž si na hodinách musíme dávat pozor, aby nikdo nic nepoznal a bohužel úmyslně něco kazit."  Poznamenala chytře Gwen.

A tak začali spřádat plány na pochytání Smrtijedů a zabránění útokům.....




A máme tady další z hlavních zápletek. Doufám že se bavíte. :D

Terriik

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat