26.kapitola - mluv slušně!

1.2K 72 10
                                    

Upozornění: tahle kapitola obsahuje mou oblíbenou hlášku, kterou vyřkl Steve Rogers (Captain America)  a následně doplnil svou hlášku Tony Stark (Iron Man). Doufám že vám to nevadí :D

Následovalo několik dalších, úspěšně zvládnutých útoků. Blížil se duben. A s ním i další útok, tentokrát velkolepý. Voldemort donutil většinu svých Smrtijedů ke zničení jedné ze tří zbylých čistě kouzelnických vesniček v Anglii.

Harry, Severus, Gwen a Draco na sebe spěšně vzali podobu alter ega a už vyráželi za jistým nebezpečím. V žilách jim proudilo odhodlání smíšené se vzrušením, adrenalinem a s trochou strachu. No kdo by se nebál?  Smrtijedi se neštítili použít tu nejčernější magii a ty nejhorší kletby.

Domlouvat se budeme telepatiky, naše sehranost by je mohla na chvilku překvapit. Využijeme toho momentu a budeme se snažit zlikvidovat jich co nejvíc.  Rozhodl Severus.

Ukryli se v lesích, podobně jako členové Fénixova řádu. Přesto že i Brumbál vyslal všechny své stoupence, osoby v maskách byly pořád v přesile.

Čekali, až dokud Smrtijedi nezaútočí. Všichni vyběhli ze svých úkrytů a začal boj na život a na smrt. Vzduchem létali pestrobarevné paprsky.

Harry si první všiml černého oblaku mířícího k nim.

Mozkomoři.

Upozornil telepaticky své společníky a s hlasitým ,,Expecto Patronum!" vyčaroval zářivého hadolva. Hned po něm i Severus, Gwen a Draco. Fénixův řád usoudil, že zneškodnění mozkomorů nechá na záhadné čtveřici, kterou teď řeší celá Anglie a vydali se dále zabraňovat Smrtijedům ve zničení vesnice.

Mozkomoři byli po nějaké době zahnáni ale většina Smrtijedů stále volně pobíhala.

K tomu všemu se ještě přidala vlne magie, vycházející z jednoho z domů a tvořila jakýsi štít kolem Smrtijedů. Naopak Fénixy omračovala. Harry vystřelil paprsek světla na osobu s maskou před ním, kouzlo se ale odrazilo od onoho štítu a obrátilo se proti němu. Naštěstí se své vlastní kletbě obratně vyhnul.

,,Do hajzlu!"  Zaklel hlasitě.

,,Mluv slušně!"  Napomenul ho Severus, bojující proti čtyřem protivníkům.

Nikdo tomu nevěnoval pozornost. Všichni se snažili zachránit vlastní zadek.

Nad Severusovým ,mluv slušně' se nikdo nepozastaví? 

Harry vyklenul obočí, ale zeptal se tentokrát telepaticky.

Gwen, najdi zdroj té energie. Pokus se to zničit, kdyby to nešlo, zavolej nás. Buď opatrná.

Zaúkoloval Severus svou dceru.

A hlavně pro krista pána mluv slušně!

Popíchl je ještě černovlásek s jizvou na čele a dál se věnoval svým protivníkům.

Gwennog se naštěstí podařilo zneškodnit onu sílu, tudíž dali zase volný průchod útočným kletbám a kouzlům.

Harry spatřil paprsek omračovacího kouzla který narazil do hrudi jeho kmotra. Měl nutkání rozběhnout se za ním, opravdu jo, ale hlasité ,,Ne! Je v pořádku! Drž si svou identitu!"  které se ozvalo v jeho hlavě hlasem jeho přítele ho nakonec přesvědčilo zůstat tam kde je.

Stejná situace se opakovala hned za pár minut, akorát opačně, když Gwen trefilo omračovací kouzlo do zad, zatímco ona se bránila útokům z předu.

Byli v háji, unavení a většina Fénixů byla omráčená či jinak zraněná. Mrtvý byl jen jeden z ministerských bystrozorů.

V momentě, kdy už zbyli plně bojující jen Harry, Severus a Draco se zjevil Brumbál. S ním ale i samotný Pán Zla, Voldemort.

Harry věděl že tohle je jeho chvíle. Teď nebo nikdy. Musí svět zbavit hrozby v podobě Toma Raddlea jednou pro vždy. A Bradavice konečně zbaví Marcuse Rosse, který se prozměnu bavil mučením jiných studentů a jeho nechával, aby ho sžírala vinna.

Tuším co chceš udělat a zakázat ti to nemůžu. Vím že to dokážeš Harry, jen na sebe prosím dávej pozor.

Poprosil ho Severus.

Harry beze slova udělal krok v před k Voldemortovi, nevnímaje vykulené pohledy ostatních.

Nejspíš se tím prozradí, ale už nebylo cesty zpět............

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat