10.kapitola - výbuch

1.4K 81 3
                                    

           Musím na trest. Za Snapem.  Vzpomněl si Harry a přinutil se změnit směr chůze ke sklepení. Stanul před dveřmi do učebny lektvarů a nesměle zaklepal.

,,Dále."  ozvalo se nevrle.

         Harry vstoupil. ,,Uvaříte Veritasérum které jste v hodině  tak zmařil. Potom zkusíme nitrobranu."  Pronesl Snape hlasem  pokus-se-odmlouvat-a-dostaneš-přes-držku.  Harryho z tónu profesorova  hlasu zamrazilo. Udělal tedy co se po něm chtělo a poslušně si stoupl se  všemi ingrediencemi před předem připravený kotlík.

         Snape si Pottera ostražitě měřil pohledem. Nehodlal ho ani  na vteřinku spustit z očí a nechat bez dohledu. Hrozil by totiž další  výbuch jeho kotlíku a to nechtěl dopustit. Když však Potter dorazil k  lavici, ucítil cizí magii. Jakoby byl ten idiotský chlapec jejím  spouštěčem......

********

            To co se událo následující minuty ani jeden z nich  nečekal. Harry si v klidu přidával jednotlivé ingredience do rozdělaného  lektvaru. Ozval se ohlušující výbuch. Oboum se stačilo jen hrůzou  zatmít před očima než je obrovská vlna magiie odhodila a nemilosrdně s  nimi praštila o zeď. Všchny flakónky s lektvary dopadli na zem a  roztříštili se. Výpary se mísili. Způsobovali mnohdy i smrtelné směsice.  Veritasérum, Mnoholičný lektvar, Zmenšovací dryák, Vlkodlačí lektvar,  Doušek živé smrti, Felix Felicis, Kostirost, Amorův šíp, jedy,  protijedy, Blábolivý driák, Bezesný spánek, Dokrvovací lektvar,  Uklidňující lektvar, Esence z třemdavy, Fénixovi slzy, Konejšivý  lektvar, Kůžiobnovující lektvar, Lektvar tišící bolest, Nápoj lásky,  Nápoj touhy a mnoho dalších se bez zábran roztékaly a mísily s  pozůstatky někdejší učebny. V rozích místnosti se jemně dotýkaly  bezvládných těl, leptaly kůži, způsobovaly bolest kterou ani jeden  necítil. Zdálo se být beznadějné aby možná jen jeden z přítomných  přežil.

           Do dveří naštěstí vtrhl zmijozelský princ Draco Malfoy.  Když spatřil spoušť a výpary valící se jako jeden velký oblak s touhou  dostat se ven, spěšně za sebou zase zavřel, tudíž mohl doběhnout pro  pomoc. Utíkal a bezhlavě křičel o pomoct. Konečně na konci chodby uviděl  profesorku McGonagallovou. „Pomoc!"  Zařval až sebou profesorka  leknutím trhla. Blonďák se nezdražoval vysvětlováním a prostě se rozběhl  zpět. Plánoval zachránit svého kmotra za každou cenu. Žena klopýtala za  ním, ve spěchu vykouzlila Patrona se vzkazem Brumbálovi.

           Když dorazili na místo, skulinkami ve dveřích se již  protlačovaly výpary. „Vybuchlo to. Je to tam zdevastované. Naprosto."   Vypadlo z Malfoye mezi prudkými nádechy. „Je někdo uvnitř ?"  Optala se  profesorka. „Severus a Potter."  Zasípal aristokrat. McGonagallové se ve  tváři mihlo zděšení. To už se objevil i ředitel. Nemusel mu nikdo nic  vysvětlovat. Okamžitě pochopil co se stalo. Rozrazil dveře, kouzlem  odstranil výpary a Acciem přivolal dvě bezvládná těla. „Merline."  Bylo  to jediné na co se všichni tři zmohli než se letaxem přemístili na  ošetřovnu.

Jestli najdeš v životě cestu bez překážek, určitě nikam nevede.

Ahojky 😁 tak co ? Jak se vede ? ⚡️😆 doufám že se vám bude kapitolka líbit
                      

Terriik

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat