6.kapitola -ministerstvo

1.6K 85 3
                                    

Uběhlo už několik dní od propuštění Harryho Pottera z ošetřovny. Nejenže měli studenti všech kolejí konečně drb který mohli dennodenně rozebírat, také ředitel měl nový problém který musel co nejdříve rozluštit. Harry totiž z věže neskončil dobrovolně. Nějaká neviditelná síla ho popoháněla kupředu. Kdyby se situace opakovala, mohlo by to mladého chlapce stát život. Brumbála též trápila Harryho zamlklost a deprese které dokázal na čas odehnat jen jediný člověk. A tím byl Sirius Black. Muž se často do Bradavic přemisťoval letaxem, jen aby svého kmotřence rozveselil. Nejvíce ale přemýšlel nad Harryho magií. Musí přijít na to jak chlapci magii ustálit.

****

Harryho, Hermionu a Rona dnes čekala první hodina obrany proti černé magii s profesorem Salvatorem. Celé trio i s většinou Nebelvíru tvrdilo že Lupinovi se nikdo nevyrovná. Když vešli do učebny, lavice byly pryč. „Souboje" konstatoval Harry. „Ano, pane Pottere. Souboje." Ozval se za ním příjemný mužský hlas. „Koukám že pan Malfoy je tu také tak můžete začít." Dodal Salvatore s úšklebkem. „Druhej Snape, kámo." Zanadával Ron. Harry se, ač nerad, před soubojem uklonil. Malfoy ho ihned poslal k zemi, Potter si to ale musel nechat líbit. I kdyby se sebevíc snažil, nic by nevykouzlil.

 Malfoy na Harryho metal jeden paprsek za druhým. Potom ho blonďák odzbrojil. V tu chvíli profesor souboj ukončil. A s ním i hodinu.

************

„Ministře, stala se velmi záhadná věc na Odboru záhad." Promluvil pracovník ministerstva ke Kingsleymu Pastorkovi. „Ano, na odboru záhad se většinou řeší záhady." Pousmál se snědý muž. Potom ale zvážněl. „Povídejte." Vyzval podřízeného. „Oblouk vyvrhl tělo." „Živé ? Mrtvé ?" Vyskočil Pastorek s nadějí že vrátí Chlapci-který-přežil nejlepší přítelkyni. „Živé, ale nevíme jaký je její zdravotní stav-" Více už Kingsley slyšet nepotřeboval. Okamžitě poslal Patrona Brumbálovi, přestože ještě nevěděl přesně o koho se jedná. Ale doufal. A doufat se vyplácí.

Uháněl chodbami jako splašený. Na odboru zjistil že ženu přemístili ke Svatému Mungovi. Během vteřiny už uháněl budovami u Munga na patřičné oddělení. Vtrhl do dveří jako velká voda a dech se mu zadrhl. Žena se žvýkačkově růžovými vlasy a modrýma očima, ležící na nemocničním lůžku a spící. Hrudník se jí zvedal v pravidelných intervalech. Div že nezavýskal radostí. Záleželo mu na Nymfadoře i Harrym, proto byl rád že je žena zpátky. Byla oporou Vyvolenému když Siriuse málem zatkli a zavřeli do Azkabanu. Byla Harrymu oporou když měl slabé chvilky a vzpomínal na Lily a Jamese. Byla mu oporou když se pohádal s Ronem a Hermionou. Vždy ho nenápadně hlídala když Harry trávil čas v Zobí ulici. Donášela mu jídlo, kterého měl u tety a strýčka žalostně málo. Zajišťovala, aby vždy když vyrazil do Prasinek, nepotkal žádné Smrtijedy. Harry ji minulý rok ztratil a teď ji měl zpět. A už jen počkat až se Dora zotaví.

Doufám, že nikdy nezapomeneš, co všechno jsme spolu prožili.

Vítám všechny u další části Hello, my shadow self. ☺️ doufám že jste si to užili 😁

Terriik

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat