27.kapitola - odhalení

1.2K 73 2
                                    

„Aaaa Lee Hardwick a jeho kamarádíčci!"  Zasmál se pohrdavě Voldemort.

„Bojíš se snad, Tome?!"  Oslovil ho Harry pravým jménem a bylo mu jasné, že pokud bude takhle pokračovat, minimálně Brumbálovi dojde, kdo doopravdy jsou.

Chlapec se s Voldemortem opravdu nehodlal vybavovat, proto jako první vyslal Expelliarmus, které muž s hadí tváří bez problému odklonil.

Takhle to pokračovalo dále jen s tím rozdílem, že Harry se musel vyhíbat smrtícím kletbám.

Černovlásek se po nějaké době naštval a přitvrdil. Neverbálně kolem sebe vytvořil štít a shromáždil všechnu svou magii, aby ji následně mohl vrhnout na Voldemorta. Ten se trochu zakolébal, ale ustál to.

„Nedokážeš mě zabít!!"  Vykřikl muž. „Proč by ne?"  „To může jen Potter, ani jemu by se to ale nikdy nepodařilo!" 

Harry byl přesvědčený, že dnes to celé ukončí. Merlin ví jestli přežije nebo ne.

Po chvíli ticha přestal Voldemort dávat pozor. Sice jen na malou chvíli, Harry toho však využil ve svůj prospěch. Vyslovil ta dvě hrozivá slova, z jeho hůlky se vyvalil jedovatě zelený paprsek a v mžiku narazil do černokněžníkovi hrudi.

Harry měl pocit, jakoby ho smrtící kletba naprosto vyčerpala. Znaveně se svalil na zem do trávy.

,,V pořádku?"  Zeptal se Severus, který za ním okamžitě přiběhl, plný starosti a především pýchy.

,,Jo, jsem jen unavenej."  Odvětil chlapec a potlačil zívnutí.

,,Vezmu nás domů." 

Ne. Musí vědět kdo jsme. Teď, když jsem zabil Voldemorta. Měl pravdu. Nikdo jiný, než já by to nedokázal.

Harry si za svým názorem stál. A tak se Draco i s nyní už probranou Gwen přeměnili do své opravdové podoby.

,,Malfoy!"  Zasyčel nenávistně Sirius.

,,Proboha Siriusi."  Povzdechl si Harry aniž by si uvědomil, že je z něj pořád Lee Hardwick. Ostatní na něj a Severuse alias Ethana jen vyjeveně hleděli. I Tichošlápek, zdálo se přišel o slova.

,,Čí byl tohle nápad, Harry? A kdo je Ethan doopravdy?"  Zeptal se Brumbál s úsměvem.

,,Jak jste přišel na to, že jsem zrovna já Harry?" 

,,To je jednoduché, chlapče. Nikdo jiný by nedokázal Voldemorta zabít." 

Harry se tedy vrátil k černému vrabčímu hnízdu na hlavě, smaragdovým očím a jizvou na čele a kajícně se podíval na Siriuse, který se tvářil.....přinejmenším pobouřeně. Poté se jeho rysy ve tváři zjemnili a on uvěznil svého kmotřence v radostném obětí.

Notak Severusi, ukaž se.  Přemlouval muže černovlásek a jakmile pustil svého kmotra, vrhnul se mu do náručí. 

Oni ti hlavu neutrhnou.

Tím bych si nebyl tak jistý. Minimálně Black nebude nadšený, že mi ležíš v náručí.

Severus ale udělal, co po něm chlapec chtěl. ,,Řediteli."  Kývl hlavou.

,,Srabus."  Zasyčel znovu nenávistně Sirius. ,,Proč?! Proč objímáš Srabuse, Harry?!"  To už ale Harry neslyšel. Upadl do říše snů..........

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat