19.kapitola - Gwennog Mallory

1.3K 69 1
                                    

  ,,Komnata nejvyšší potřeby bude nejlepší místo."  Snape Harryho návrh odkýval. Teď byla na řadě otázka JAK magii donutit k stálému fungování. ,,Navrhuju zkusit magii vyburcovat útokem. Někdo bude na Harryho útočit, bude mu v podstatě hrozit nebezpečí a magie se začne bránit. Když jsi odhodil Weasleyho a Grangerovou, chtěl jsi to udělat. Magii jsi ovládal."  Otočil se Draco na černovláska.

Z přemýšlení je vyrušilo zahučení krbu. Ze zelených plamenů vystoupili dva bystrozorové, v rukách hrubě táhli černovlasou dívku. Byla umouněná a místy od krve. Jestli krev byla její, to nebylo zřejmé. Co ale zřejmé bylo, nikdo se o ní moc nestaral. Měla potrháné, špinavé oblečení a hůlku přelomenou. ,,Co děláte v mých soukromých komnatách?"  Vyštěkl nepříjemně Snape. Štvalo ho, že ředitel prozradil Fidelia dalším lidem. To ho prostě nemohl zavolat do ředitelny, když je to tak naléhavé že mu ti bystrozoři lezou do soukromí?

,,Našli jsme tuhle holku při zajišťování Azkabanu. Nevíme přesně co tam dělala, byli jsme za Brumbálem a ten nás poslal za vámi. Máme za to, že je jedna ze Smrtijedů, do Azkabanu ji ale poslat nemůžeme. Je moc mladá, není plnoletá. Nyní ji máme pod Silenciem. Podání Veritaséra ale ředitel zakázal, prý na to nemáme bez vašeho povolení nárok. Co mi k tomu řeknete, pane profeore?"  Jeden z mužů v červeném bystrozorském hábitu nešetrně pohodil dívku na koberec před krb.

,,Nechápu co si ředitel zase vymyslel, já s touto dívkou nemám nic společného."  Jakmyle to Severus dořekl, upřely se na něj dvě onyxově černé oči. Jeho oči. Dech se mu zadrhl v krku. Ne, to nemůže být pravda, takové oči nejsou ojedinělé; okřikl se v duchu.

,,Řkni své jméno!"  Vyštěkl bystrozor a jednoduchým Finite odčaroval Silencio. ,,Nejdříve byste se měl představit vy. Dovolil jste si mě bezdůvodně zatknout, bylo by slušné znát vaše jméno."  Dívka se bez problémů zvedla, na tváři se jí ale mihl bolestný výraz. Za svou drzost si od bystrozora vysloužila facku. ,,Jsem vrchní bystrozor Brown, můj kolega Swan." 

,,Gwennog Mallory."  Gwennog se otočila na Snapea a se šklebem na tváři sledovala jeho vytřeštěnou reakci.

Harry to sledoval s vykulenýma očima. Nikdy neviděl Lektvaristu ukázat emoce. Teď ale muž zahodil veškerou kamennou masku a na férovku od dívky vyděšeně zacouval. Ta jen nadzvedla obočí a úšklebek ještě roztáhla. Ukázala tak své zanedbané, roky nečištěné zuby.  ,,Mallory."  Vydechl Snape a zakroutil nad sebou hlavou. Nemůže to být pravda, vždyť tu ženu, Anette Mallory, sotva znal.

,,Můžete vysvětlit, slečno Mallory co jste dělala v době útěku Smrtijedů v blízkosti Azkabanu? A jak jste se tam dostala? Ve svém věku se totiž nemůžete přemisťovat, hádám že vám není víc než čtrnáct."  Brown už začínal být podrážděný, nechal by tu holku mozkomorům, kdyby ministerstvu nějací zbyli. Ne, oni se museli všichni přidat k Voldemortovi.

,,Je mi patnáct, skoro šestnáct." Černovláska si oba bystrozory přeměřila varovným pohledem. ,,Přemístila jsem se s matkou, tutíž zpět jsem neměla jak. Je totiž mrtvá. Ale co, stejně mě neměla ráda. A bylo to, protože jsem chtěla chránit vězně. Přestože tam byly nasazeny všechny hlídací jednotky, bylo to málo."  Odpověděla naprosto klidně. Potom si uvědomila přítomnost Harryho Pottera a Draca Malfoye. Pomalu k nim přešla a natáhla ruku nejprve k Potterovi. ,,Gwennog Mallory." 

Harry umouněnou a upocenou ruku váhavě přijal. Absolutně nechápal co se děje, proto na dívku před sebou jen koukal. Ta se po chvíli přesunula k Dracovi a též se představila. Nakonec se otočila na Browna a Swana. ,,Myslím, pánové, že vás tu už není třeba. Pokud vám to udělá radost, požádám Brumbála o zařazení do Zmijozelu a začnu studovat zde v Bradavicích. Budu tedy pod neustálým dohledem profesorů."  A heleme se oni se opravdu otočili a s připomínkami o drzosti mládeže se vypařili.

Gwennog se posadila na zem a začala svůj dlouhý monolog který plánovala už od doby co se dozvěděla, kdo je její otec.

,,Vždycky jsem toužila tě poznat. Chtěla jsem se přesvědčit, že to co říkala matka nebyla pravda. Nehorázně tě pomlouvala. O mě se nestarala, dopis z Bradavic spálila a rozprášila po zahradě. Je ze mě v podstatě moták. Umím jen kouzla co mě Anette naučila a že jich bylo dost málo. V pokoji jsem měla jen postel, dvě trička a dvoje kalhoty. Zuby jsem si čistila za život jen párkrát. Matka mě bila a když se má magie pokoušela bránit, neváhala použít Cruciatus. Když chtěla abych něco udělala, použila Imperio. Nebyla v ničem lepší než Smrtijedi. Možná jen, že nezabíjela. Mučit se ale nezdráhala. Jenže potom se to zvrtlo. Začala mizet z domu, to že chodila na Smrtijedské schůze jsem zjistila až nedávno. Šla do toho Azkabanu pomoct Smrtijedům. Chytla jsem se jí na poslední chvíli, přemístila se tedy se mnou. Jakmile se začali bystrozorové bránit, Voldemortovi poskoci metali jednu Avadu za druhou. Ta poslední letěla na mě. Sklonila jsem se a tak kletba zabila matku, která stála za mnou. Chystala se mi vrhnout kletbu do zad. Když Voldemort zjistil že Anette zabili, zuřil. Byla to jeho nejvěrnější Smrtijedka. Teď má jen Bellatrix." 

Plakala. Poprvé za život plakala před někým. ,,Omlouvám se. Byla to svině, tušil jsem to. O tobě jsem ale nevěděl. Nikdy mi to neřekla. Byla za mnou dvakrát v životě. Když byla těhotná, ptal jsem se čí to dítě je, řekla mi že mi to může být jedno. Potom jsem ji už nikdy neviděl. Je mi to líto."  Severus nechápal sám sebe. Jak mohl taková slova vypustit z pusy?

Harry i Draco zalapali po dechu. ,,Snapeová?"  Bylo jediné na co se zmohli. Snape má dceru, no potěš koště.

,,Musíš se umýt, zkulturnit, potom zajdeme na Příčnou a koupíme ti nějaké oblečení, pak za Brumbálem který ti na hlavu nasadí Moudrý klobouk-"  Začal Draco nadšeně vyjmenovávat. Nebyl nakupovat už pěkně dlouho a chybělo mu to. ,,Je mi líto, že musím schladit tvé nadšení ale je ti jasné že ty, já a Potter jsme první na seznamu lidí které chce Voldemort zabít?"  Skočil mu do řeči Snape.

,,Pane, mohl byste mi prosím tykat? Je to divný, když jsem jediný koho oslovujete příjmením."  Ozval se Harry. Bylo mu trapně, ale musel se zeptat. Po Snapeově souhlasu se uvolnil a začal také plánovat, co všechno musí s Gwennog udělat a ukázat.

Od téhle chvíle byla trojice studentů nerozlučnými přáteli, přestože Gwennog byla o rok mladší....




Tak jo, tohle je první kapitolka která je úplně jiná než v mé předchozí povídce. Tu teď smažu, protože už ji nepotřebuju. 😂

Doufám že se bavíte. 😆 A co říkáte na novou postavu Gwennog, Severusovu dceru? 😁

Teď něco málo k vydávání. Kapitolky budu vydávat každý druhý den nebo každý den, podle toho, kolik jich budu mít předepsaných.

Budu ráda za každý upřímný názor, za každý komentář, vote a přečtení 🥰

Terriik

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat