4.kapitola - ošetřovna 2.

1.7K 90 15
                                    

        Když lékouzelnice Harrymu podala všechny potřebné lektvary,  chlapec se znovu schoval do Siriovi náruče.  Překvapeně pootočil hlavu  když spatřil staříka, který se ho vyptával na podrobnosti nepříjemného  incidentu. „Pane....já.....mohl byste mi prosím prozradit vaše jméno ?"   Zeptal se ostražitě. „Co a koho si pamatuješ, Harry ?"  „Dora-"   Hlas  se mu zlomil a slzy se začaly řinout ze zelených smaragdů.   „Ministerstvo.....Brumbál.....vy jste Brumbál."  Zamumlal zmučeně a  opřel si hlavu o kmotrovo rameno.

           Vzpomínky Harryho zavalily jako nečekaná ledová sprcha  pocitu vinny, beznaděje, bezmoci, ztráty a smutku. Už zase se cítil  naprosto na dně a přestože by to nikdy nepřiznal nahlas, nebyl zrovna  nadšený že se na té Astronomické věži nezabil. „Jsi schopný nám říct  proč jsi z té věže sakra skákal ?"  Otázal se Sirius. „Já nevím,  Siriusi."  „Jak nevíš ?"  „Bránil jsem se, nešlo zastavit. Nevím co se  děje."  Plácl sebou chlapec zpět do sněhobílých peřin. Za chvíli vnímal  jen uklidňující, Tichošlápkův hlas, než mu padly víčka a on se dostal do  říše snů. A pro něj bohužel i nočních můr.

        Harry křičel, plakal, mlátil sebou avšak Poppy ho odmítala  probudit. „Pro Merlina, vždyť takhle bude ještě vystrašenější než  předtím!" Nevydržel to Sirius a poplácal svého kmotřence po tváři. Harry  vystřelil do sedu. „Musím pryč. Musím za ní. Musím pryč."  Mumlal  dokola a snažil se vymotat z přikrývek. „Kam musíš, Harry ?"  Brumbál  laskavě pohladil značně zmateného chlapce. „Musím za ní. Dora. Musím za  ní. Musím pryč."  Dostalo se starci odpovědi. Sirius okamžitě pochopil  co má Vyvolený v plánu a chytl ho pevně kolem ramen. „Nikam nepůjdeš,  prcku. Zůstaneš tady a prospíš se, ano ?"  Madame Pomfreyová Harrymu  násilím nalila do krku lektvar bezesného spánku. ,,Nevím, kdy bude  schopný odejít. Ten chlapec je na tom psychicky hodně špatně."   Prohlásila a vytratila se.

*****

    Když se Harry probudil,  byl v místnosti sám. Nikde nikdo, žádné hlasy které by ho dokázaly  alespoň na chvilku vytrhnout z chmurných myšlenek.

.....Harry přesvědčující přátele, že Sirius potřebuje zachránit......

.....zranění Neville, Lenka, Hermiona, Ron a Ginny v rukách Smrtijedů.....

......Bellatrix vyslala Avadu....

......Nymfadora padá za závěs.....

.....,,Toho přespočet zabij.".......

.......Červíček vyslal Avadu.....

......Cedricovo vyhaslé tělo, bez špetky života.......

......mozkomor  málem vysající Siriovu duši......

......kamenná Hermiona......

......krvavý nápis na zdi......

......polomrtvá Ginny ležící na podlaze v Tejemné komnatě.....

Harry  ať se snažil, jak se snažil, nedokázal vzpomínky z hlavy vyhnat.  Vehementně třásl hlavou, ani to nepomáhalo. Rychle propadl zoufalství.  Ucítil svou magii, jak se vydrala na povrch. Začala nejprve kroužit  kolem třesoucího se Harryho, potom se pomalu rozšiřovala i dál. Ničila  co jí přišlo do cesty. Postele se jedna po druhé rozpadaly doslova na  prach, spolu s nočními stolky, židlemy, lektvary, loučemi které  osvětlovaly celou místnost, okna se roztříštila. Jediné co zůstalo celé  byl Harry, který teď klečel v hordách prachu na zemi, zdi a dveře ven i  ty do pracovny madam Pomfreyové. Určitě si všichni dokážete představit,  jaká tam byla spoušť. Nejhorší bylo, že nejenže Harryho magie, která by  se dala považovat za nejsilnější od dob smrti samotného Merlina vše  zničila, ona to udělala naprosto neslyšně. Ošetřovatelka tudíž neměla  nejmenší tušení že z celé ošetřovny zbyl jen výřící se prach. A Harry  neměl sílu to oznámit....Dobrá měl síly až dost, bál se reakce. Hlavně  ale byl v šoku. No, v šoku to je slabé slovo.

Od Poppyiny  pracovny se ozvalo vřeštění. ,,Pottere!!!!!!!"  Zařvala žena. To už se  přiřítil i Brumbál v zápětí se Siriusem a Remusem.  ,,Merline."   Vydechli jako jeden muž nově příchozí. Harry na ně stočil svůj  vytřeštěný pohled a snažil se všechno vydýchat. Nedařilo se. Čím víc  zhluboka dýchal, tím víc měl pocit že se dusí. Před očima se mu dělaly mžitky. ,,Harry, Harry slyšíš mě? Musíš vysvětlit-" Víc už chlapec neslyšel. Temnota ho přemohla.

Všechny naše sny se mohou stát skutečností, pokud máme odvahu je následovat.

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat