13.kapitola - umývárna

1.4K 70 4
                                    

,,Tak co? Co tam říkali?"  Ptal se okamžitě Ron. Stáli na chodbě  před obrazem Buclaté dámy. ,,Hope."  Sdělil Harry heslo a vešel do  společenské místnosti. ,,Tady ne, Rone."  Odpověděl poté na otázku. Oba  vyběhli schody do chlapeckých ložnic. V té jejich naštěstí nikdo nebyl.  Vyvolený vykouzlil ochranou bariéru proti odposlouchávání. ,,Byl to  Benny Asher z Mrzimoru. Stejně starý jako my. Pod kletbou Imperius."   ,,Ok."  Znejistěl trochu zrzek. ,,Jenže to je jeden. Může jich tu být  mnohem víc. Co když tu Voldemort má někoho kdo vysílá kletby jednu za  druhou? Příště to můžeš být ty nebo Herm." 

        Harry se cítil zoufalý. Bylo mu úzko z představy že v  Bradavicích není bezpečno. To už se ale Ron při představě že někdo něco  udělá Hermioně vyřítil ze dveří. A Harry na to zase zůstal sám. Ne! Není  sám; okřikl se v duchu. Má přece Siriuse a Doru. Ti při něm stojí  vždycky, ať se děje, co se děje; snažil se sám sebe uklidnit.  Jenže....ještě nevědí o věštbě. Netuší, že jedině on může Voldemorta  porazit. A nemá nejmenší šanci.....

       Bylo pár minut před večerkou když Harry dokázal z hlavy  vypudit chmurné myšleky. Alespoň se Voldemorta zabít pokusí; ujistil se v  duchu. Tušil že ho to bude stát život. Nevěřil si ani co se za nehet  vešlo, ale to nikoho nezajímá. Protože on musí. Brumbál se ho nezeptá  jak se cítí. Protože on je zbraň a zbraně nic necítí. On musí. Protože  není jiná možnost. On musí. Protože on je Vyvolený.

       Nedařilo se mu usnout, proto se rozhodl pro koupel v  prefektské umývárně. Heslo se dozvěděl náhodou od nebelvírského prefekta  Nicholase Bowerse z jejich ročníku. Přehodil přes sebe neviditelný  plášť, do ruky vzal hůlku společně s Pobertovým plánkem. ,,Slavnostně  přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti."  Pronesl když prošel  obrazem ven z věže. Rychle celý hrad na pergamenu projel pohledem, aby  se ujistil, že široko daleko není ani živáčka.   

            Chvatně se rozběhl ke koupelně, s vidinou vany plné teplé  vody a spousty, sposty bublinek. Ta na něj již čekala. Přesně podle  jeho představ. Bylo mu to trochu divné, ale nevěnoval tomu žádnou  pozornost. Svlékl se a vkročil do vany velké jako bazén. Bylo to tak  zatraceně příjemný! Proč sem sakra nechodil i dřív? 

          Potom už však na všechno zapomněl. Vnímal jen příjemné  lechtání, způsobené praskáním maličkých bublinek a teplo vody,  uvolňující ztuhlé svaly. Tedy, až do té doby, než zaslechl.....kroky? V  panice si rukama zakril všechna citlivá místa. Kdo sakra ruší jedinou  jeho klidnou chvilku za poslední minimálně týden? Potom na podlaze  namodralé neobvyklým světlem uviděl mihnout se stín. Stále ale nikoho  neviděl. Pomalu ale jistě propadal panice, strachu a nevědomost mu také  nebyla bůh ví jak příjemná. Pokusil se nepozorovaně vypařit. Měl z Toho strach, ať už To bylo cokoli. To se mu bohužel nepovedlo. Místo toho ho To zatlačilo zpět do vody. A co víc, i s hlavou. Tudíž se vůbec nemohl nadechnout. To mu svíralo hrdlo tak silně, že měl pocit, jakoby se mu za chvíli měla zomit krční páteř.

        Pomalu se smiřoval s tím že se mu nepovede vyprostit ze spárů Toho. Najednou  však ta bolest pominula. Byla pryč! Mohl se samovolně vynořit z vody,  nadechnout.  Také to urychleně udělal. Hned se rozkašlal. ,,Do háje."   Zasípal namáhavě. Za to si potom v hlavě nadával do idiotů. Došlo mu, že  dnes v noci se nejspíš ošetřovně nevyhne. Nevěděl proč, vždyť v té vodě  nebyl zase tolik dlouho, nebo jo? Tak zatraceně moc ho třeštila hlava,  až myslel že se mu rozskočí. Bolelo ho celé tělo, nejvíc krk. Sesbíral  všechny své zbylé síly na vyčarování Patrona, který doběhl pro pomoc  místo něj. Teprve pak se dovolil složit. Téměř okamžitě upadl do  sladkého bezvědomí.

Další část je na světě 😁  tak co říkáte na celkový děj a  směr kterým se povídka ubírá ?  Já vím, ještě nebyl ani jeden Snarry  moment ale pokusím se to maličko, maličko urychlit. Mimochodem, naše  záhadná síla dostala jméno, To 😅 
PS:  vím že na Patrona je potřeba hodně síly a tudíž logicky by Harry v té  chvíli kouzlo nezvládl, ale nemohla jsem vymyslet nic jiného 😂
                        Terriik

Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat