5.kapitola - správná teorie

1.6K 93 0
                                    

Harry seděl v ředitelně. Madam Pomfreyová svolila a pustila ho z ošetřovny už o den dřív. Místnost kterou chlapec zdemoloval dal Brumbál zase do pořádku. Stálo ho to hodně času a úsilí, protože magie, která věci zničila byla velmi silná, tudíž nešly dát dohromady.

Tím se dostávám k faktu, že nikdo nevěděl co si s Harryho magií počít. Od té doby tak silná nevyšla na povrch, chlapec kouzlil, v rámci možností zase jako za starých časů. Jenže jeho schopnosti se každým dnem zmenšovaly. Uběhl týden a Harry dokázal vykouzlit sotva Lumos. To řešili právě teď. Ani Brumbál si ale nevěděl rady.

Do místnosti spořádaně vešel Severus Snape. ,,Mám několik teorií." Promluvil svým hlubokým hlasem. ,,Se vší úctou, profesore, od vás bych čekal nejméně, že se budete zajímat o mou osobu." Harry se ironicky ušklíbl. Opravdu to bylo divné. Když ho ale lektvarista probodl vražedným pohledem, ztichl.

,,První je, že Potterovo magické jádro se rozrostlo. Nestává se to často, ale občas ano."

,,Ne." Zamítl ihned tuto možnost ředitel.

,,Další je, že Potter v sobě takhle silnou magii už měl, jen objevil její spouštěč. Stalo se něco, co donutilo magii jednat tak, jak jednala." Přednesl Snape tu možnost, která jemu přišla velmi pravděpodobná.

,,Co se dělo, Harry?" Brumbál nahodil vřelý úsměv, Harry mu ale nevěřil už ani nos mezi očima. ,,Ptáte se, co se dělo? Vy se ještě ptáte?!" ,,Nemůžeš se pořád obviňovat ze smrti své nejlepší kamarádky. Nymfadora by to nechtěla."

Už zase ho ten starý blázen neskutečně vytočil. ,,Jak si dovolujete tvrdit, co by Dora chtěla a co ne?!!!" Už zase cítil, jak se jeho magie rozvířila a došlo mu, že pokud okamžitě nezmizí, z ředitelny bude prach. Vyběhl proto ven, jak nejrychleji mohl.

*****

Severus cítil moc magie, která z Pottera sálala. Když se chlapec vyřítil ze dveří, šel za ním. Potter ho ale okamžitě odhodil z jeho dosahu a otočil se k němu čelem. Tak mohl spatřit ve smaragdově zelených očích obrovský smutek, vinnu a zoufalost která se měnila do výrazu naprostého šílenství. Kdyby Severus nevěděl, jak je Potter mírumilovný, myslel by, že ho chce zabít.

V chodbě před chrličem naštěstí nebylo nic, než holé zdi, proto když Harryho magie vybuchla, neměla šanci něco zničit. Dokonce ani Snapeovi nijak neublížila, jen se o něj otřela.

Potom šlo vše tak, jako obvykle. Harry se vrátil do Nebelvírské věže, Snape do sklepení.



Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat