Severus se chystal spát. Měl na sobě už jen bílou košili a černé kalhoty. A vlasy čerstvě umyté. Otevřel dveře do ložnice, kam se však nedostal. Zhmotnil se před ním totiž Patron. Patron......Harryho Pottera?! Ano, byl si téměř jistý, že majestátní jelen patří tomu idiotskému Potterovi. Z rozjímání ho vyrušil právě chlapcův hlas kterým Patron promluvil. ,,Prefektské umývárny ve čtvrtém patře. Prosím." Ten hlas byl tak zvláštně chraplavý, až mu z toho přejel mráz po zádech. Počkat....co?! Ne! Mráz po zádech, vůbec ne! Snape nad sebou zakrotil hlavou. Od toho strašného výbuchu se chová jinak. Divně.
Konečně překonal prvotní šok a byl schopen zase racionálně, zmijozelsky myslet. Evidentně nebyl Potter schopný přijít sám, proto poslal Patrona. A podle hlasu mu nebude zřejmě zrovna dvakrát nejlíp. Neobtěžoval se ani uvědomit ředitele a rozběhl se na zmiňované místo ve čtvrtém patře. Potter nepotter, stále jeho student. Heslo na vchod do koupelny skoro zakřičel. Rozrazil dveře a nekultivovaně se vřítil dovnitř. Spatřil Pottera, ležícího, nejspíš v bezvědomí. Bylo na první pohled jasné, že jediný nádech mu dělá problém. Evidentně měl bolesti.
Severus Pottera opatrně zvedl a co nejrychleji dopravil na ošetřovnu. „Poppy!" Zavolal. I když by to v životě nepřiznal nahlas, měl o toho kluka strach. Přisuzoval to slibu, který dal Lily, že bude Pottera chránit. A nebo těm nádherným smaragdům, které zdědil právě po své matce. Ne!; okřikl se v duchu. Takhle o něm nesmím přemýšlet, vždyť je to Potter! Ten arogantní spratek; ujistil sám sebe a položil Harryho na lůžko.
To už se přihnala madam Pomfreyová. ,,Pro Merlina! Co se stalo, Severusi?!" Vykřikla. ,,Netuším. Pokud mě teď omluvíš, půjdu do ředitelny." ,,Ne! Nejdřív Sirius a Nymfadora." Zarazila ho ošetřovatelka. Snape jen nevrle přikývl a vyslal Patrona se vzkazem na Ústředí. Poté se vydal za Brumbálem.
*******
Harry stál na chladné podlaze. Před ním se v tichosti plazila Nagini. A kde je Nagini, tam je Voldemort. Jeho bledá tvář se leskla na světle, které pronikalo pootevřenými dveřmi. A u jeho nohou se klaněl Lucius Malfoy. ,,Můj pane." Pronesl blonďatý muž podlézavě. ,,Rozmístíte se ve skupinách kolem Prasinek a bradavických pozemků. Chci živého Pottera i Severuse. Máte povoleno si se zrádcem Snapeem trochu pohrát. Vyřiď to Bellatrix." Zašklebil se Temný pán. Harry tomu všemu bez dechu přihlížel. Nemohl uvěřit že Snape je na jejich straně........
Harry se s trhnutím probudil. Pořád si v hlavě přehrával co právě viděl. Byla to pravda? Nebo jen další bezvýznamná noční můra? Venku už se rozednělo. Pokusil se posadit. Čekal bolest, ta se ale nedostavila. Pamatoval si ze včerejší noci všechno, do jediného detailu. Tedy, všechno co viděl.
,,Harry!"
,,Prcku!"
,,Kámo!"
Ozvalo se ode dveří najednou. Na ošetřovnu jako velká voda vtrhl Sirius, v zápětí za ním taky Nymfadora, Remus, Ron, Hermiona a Brumbál. ,,Pane Pottere." Pronesl poté ledově Snape, stojící ve dveřích. ,,Ví to. On to ví. Jste v nebezpečí. Vy i já." Pokusil se Harry upozornit na nastálou situaci. Zdálo se však, že nikdo z přítomných nic nepochopil. Ani Brumbál. ,,Voldemort ví, že jste na naší straně! A já už teď taky, sakra!" Zakřičel chlapec. Ani on sám nevěděl proč křičel. ,,Uklidni se Harry. Proč tak usuzuješ?" Zeptal se Brumbál. ,,Viděl jsem to." ,,Viděl jsi to? Harry to nesmíš!" Vypískla Hermiona. ,,Nemůžu tomu vždycky zabránit. Nejde to. Neumím to." Harry stočil svůj prosebný pohled na profesora lektvarů. ,,Příští týden ve čtvrtek v učebně." Zněla poslední Snapeova slova, než se otočil na patě a odkráčel.
,,Tak už nám sakra povíš co se stalo?" ,,Nikdo tam nebyl. Ale pak mě To stáhlo pod vodu a škrtilo mě. " Vysvětlil trochu kostrbatě Harry. ,,A kdo to byl? Nebo co?" Naléhala Hermi. Z rohu místnosti se ozval smích. Tichý, chladný, který se zařezával do morku kostí. ,,Jste tak naivní. Myslíte že s tím něco uděláte? Nebo dokonce že vyhrajete tuhle válku?" Ten hlas byl tichý, ale zároveň až moc hlasitý.
Harry se rozhlédl po všech přítomných, kteří měli ve tváři zděšení. On měl taky strach. A potom se To zjevilo. Všichni sborově vyjekli. To se zneviditelnilo. Když jej ale otatní znovu spatřili, stálo přímo před Harrym. A byli k nerozeznání. Harry měl černé, rozcuchané vlasy, zelené oči a jizvu ve tvaru blesku na čele. Ta jediná Tomu chyběla. Též měl černý rozcuch a smaragdové oči. Vypadali jako jednovaječná dvojčata.
,,Ahoj, mé stínové já." Zasyčelo To. ,,Mé jméno je Marcus Ross." S těmito slovy se Marcus rozplynul tak rychle, jako se objevil. Harry nebyl schopen slova. To on, Marcus, jeho stínové já, jak říkal, má na svědomí jeho pád z Astronomky, výbuch v učebně a málem ho uškrtil a utopil zároveň.
Zdálo se že všichni jsou stejně v šoku jako on. První promluvil Brumbál. ,,Viteál. Je to Voldemortův viteál."
Ostatní, včetně Harryho, Rona a Hermiony samozřejmě věděli o co se jedná a byli s kouskem Voldemortovy duše seznámeni. Harrymu začali po tvářích stékat slzy. Měl tak zatraceně velký strach. A to někdo jako on má porazit nejobávanějšího kouzelníka všech dob? Jak asi, zatraceně?!
Nymfadora si k němu přisedla a on se jí stočil do náruče. ,,Takže všechny ty problémy, ta Astronomka, ten výbuch, včera to v umývárně, to měl na svědomí ON?!" Vykřikl Sirius. Dostalo se mu jen roztřesených pokývání hlavou.
Poté se přiřítila Poppy Pomfreyová, podala Harrymu lektvar bezesného spánku a ostatní vyhnala. Nymfadora ani Sirius se však nedali. Po tom co zjistili, měli oba obavy, nechat chlapce bez neustálého dozoru.
Tak už jsme se konečně dokopali i k pointě příběhu. Teda samozřejmě, pointou je hlavně Snarry 😂✊
Řekněte, čekali jste něco takového? Nejspíš jste z těch všech problémů podezřívali Draca Malfoye, ten to ale nebyl 😁 tak doufám že se vám to líbí ⚡️
Terriik
ČTEŠ
Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENO
FanfictionHarry Potter se utápí v depresích kvůli smrti jeho nejlepší přítelkyně Nymfadory Tonksové. Po chodbách chodí jako tělo bez duše. Oblouk na Odboru záhad je však nepředvídatelný.... Mnoho škod páchá jakási neviditelná síla. Zjistí někdo co je tato síl...