Po několika dnech, kdy se Gwennog skrývala před světem a upravovala se, aby vypadala jako slušná čarodějka, konečně mohla vyjít na světlo. Spolu s Harrym a Dracem se krbem dostali do ředitelny. Bohužel, štěstí jim nepřálo a Brumbál měl zrovna návštěvu.
,,Siriusi?" Harry byl překvapený. Co dělal jeho kmotr v ředitelně? ,,Harry, pro Merlina hledám tě! Od té večeře ses neukázal, myslel jsem že jsi naštvaný na mě a Remuse. Je to už několik dní, zítra začíná vyučování. Dora měla taky starost." Harry se musel pousmát, když si Gwen a Sirius vyměnili vražedný pohled. ,,Kdo je to?" Zeptala se dívka s opovržením. No jo no, co se dá dělat, nepadli si do noty. Harry si povzdechl.
,,Sirius Black, Potterův kmotr." Vysvětlil Draco, když se nikdo k ničemu neměl. ,,Hele Malfoyi, jsem Harry, jestli tě to zajímá." Odsekl černovlásek. Popichování jim zůstalo, ani přátelství na tom nic nezměnilo. ,,Ach tak, trestanec na útěku." Gwennog se zašklebila, což Siriuse ještě víc rozzuřilo. ,,Tak to by stačilo, dost. Siriusi, Harry je v pořádku, říkal jsem ti to. A teď jdi, potřebuji vyřešit jednu důležitou záležitost." Black se vydal ke dveřím, kde se ještě otočil na svého kmotřence s výrazem ~to si ještě vyřešíme ~ a odešel.
,,Vítej Gwennog. Zapíšu tě do docházky, pod jménem-" Brumbál tázavě zvedl obočí. ,,Mallory, Severus by vyletěl z kůže kdybyste mě zapsal jako Snapeovou. A jen Gwen, prosím." Zasmála se černovláska. ,,Jen jako Mallory, nikdy se nikam nebudeš zapisovat jako Snapeová, je ti to jasné, Gwen?" ,,Áááá profesor se uráčil dorazit." Popíchl Severuse Harry. Už se ho nebál, kdepak. ,,Ty buď zticha, do hodin jsi chodil pozdě neustále." ,,Ale vám se to nikdy nestalo. Vždycky to bylo na vteřinu přesně, třískl jste dveřmi, hábit nebezpečně zavlál a všichni věděli že je zle." Harry se musel kousat do tváře, aby nevyprskl smíchy. Když ho ale lektvarista vraždil pohledem, neudržel se. Za dlouhou dobu se upřímně smál. Když Draco viděl svého kamaráda jak se klátí smíchy, vyprskl taky. No a Gwen nemohla být po zadu. ,,Puberťáci." Pokrotil Severus hlavou ale i jemu cukali koutky. ,,Nemyslíš, že je na čase aby ti Harry tykal, Severusi?" Nadhodil Draco.
Po dlouhém přemlouvání nakonec Harry odcházel z ředitelny se jménem Severus na jazyku. Neustále si to opakoval. Nositele jména to začínalo štvát. ,,Harry, je to jen jméno." Zasténal. Proč? Nechápal to. Ti tři puberťáci dokázali za pár dní zbořit chladnou kamennou zeď držící emoce kterou on stavěl několik let.
Tak a je tu tykání. Harry začal Severusovi tykat :D Doufám že jste si kapitolku užili.
Terriik
ČTEŠ
Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENO
FanfictionHarry Potter se utápí v depresích kvůli smrti jeho nejlepší přítelkyně Nymfadory Tonksové. Po chodbách chodí jako tělo bez duše. Oblouk na Odboru záhad je však nepředvídatelný.... Mnoho škod páchá jakási neviditelná síla. Zjistí někdo co je tato síl...