Omlouvám se, že kapitola vyšla tak pozdě. Jsem hrozná, já vím. :D
Bylo to tady. Chystal se první útok, na mudly.
Útok.
Zaslechl jen ve své hlavě Harry Severusův hlas a už se profesorky McGonagallové žádal o uvolnění na toalety. Běžel však do sklepení, věděl, že magie zakladatelů vytvoří jeho dvojníka, přesně jako minule.
To samé udělal i Draco a Gwen. Severus vlastně taky, jen s tím rozdílem, že se nevymluvil na toalety ale prostě odešel z hodiny do svého kabinetu pro přísady, odkud se do učebny vrátil jeho dvojník.
Málem do sebe narazili, jak rychle vběhli do Severusových komnat. Během minuty se přeměnili ve svá alter ega a přemístili se na místo.
Byla to malá vesnička, v okolí samé lesy. Mezi stromy byli poschovávaní i členové Fénixova řádu. Vypadalo to ale, že se nic neděje. Nikde žádní Smrtijedi, nebo cokoli jiného podezřelého.
Všichni trpělivě vyčkávali a dočkali se. Muži i ženy v černých pláštích a bílých maskách začali pálit domy. Než se ale stihli dostat i k obyvatelům, Severus, Harry, Draco a Gwen zasáhli. ,,Expelliarmus!" Zakřičeli naráz, čímž odzbrojili čtyři Smrtijedy. Protentokrát se vykašlali na veškerou telepatickou domluvu a příkazy na sebe řvali. Samozřejmě si dávali pozor na správná oslovení.
,,Lee a já v pravo, Georgia a Daniel v levo! Obkličíme je, čímž dáme trochu času řádu na ochránění mudlů!" Severus mluvil hlasem, který zamítal veškeré námitky, tudíž všichni udělali co se po nich chtělo. Dokonce i Fénixův řád muže vyslyšel a rozběhl se ochránit zbylé domy.
Harry metal jedno omračovací kouzlo za sebou, občas ho vystřídal s odzbrojovacím. Jen tak tak se vyhl jedné černomagické kletbě. ,,Nestíhám to!" Gwen se horko těžko vyhýbala paprskům a byla zaneprázdněna kouzly obrannými, ty útočná nestíhala. Draco omráčil několik Voldemortových stoupenců útočících na dívku, ta tudíž zase začala útočit.
Hlouček Smrtijedů, které obklíčili, se začal menšit.
Když vyřídili všechny v maskách, přenechali práci na členech Fénixova řádu. Harry ještě stačil spatřit Siriusovu vykulenou tvář, než se přemístili zpět do Bradavic.
,,Noooo. To bylo hustý!" Vypískla Gwen. ,,Vyřídili jsme asi dvacet Smrtijedů!" ,,S tím že tě málem zabili! Co to mělo znamenat?" Vyjel černovlasý muž na svou dceru. ,,Pro Merlina Severusi, byla to chvilka! Myslím že jsme to všichni zvládli docela dobře hmm?" Vložil se do toho Harry.
,,Dobře, ale příště se budeme domlouvat telepaticky. Bude to takticky lepší." S tím se všichni rozešli za svými povinnostmi. Harry se protentokrát rozhodl promluvit s Ronem a Hermionou. Nechtěl se s nimi znovu přátelit, to ne! Jen usmířit a popřípadě se i omluvit.
ČTEŠ
Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENO
FanfictionHarry Potter se utápí v depresích kvůli smrti jeho nejlepší přítelkyně Nymfadory Tonksové. Po chodbách chodí jako tělo bez duše. Oblouk na Odboru záhad je však nepředvídatelný.... Mnoho škod páchá jakási neviditelná síla. Zjistí někdo co je tato síl...