(U&Z)
အင်ချန်းက သူ့ရဲ့မယ်မယ်ဒုတိယမြောက်မိဖုရား၏ နန်းဆောင်သို့အခေါ်တော်လွှတ်လိုက်တာကြောင့်ရောက်လာခဲ့သည်။
ဒီရောက်တော့ သူ့ရဲ့မယ်မယ်အပြင်သူ့ရဲ့ဦးရီးတော်လက်ယာအမတ်ကြီးပါရောက်နေလေ၏။မယ်မယ်နဲ့ ဦးရီးတော်က သူ့ကိုဘာအတွက်အခေါ်တော်လွှတ်လိုက်သည်လဲ သူမခန့်မှန်းနိုင်ပေ။
သေချာတာကတော့ ဒီလိုလူစုံနေပြီဆိုလျှင်တစ်စုံတစ်ရာကိစ္စအတွက်တိုင်ပင်ဖို့ပဲ ဖြစ်ပါလိမ့်မည်။
ပြီးတော့ မယ်မယ်နန်းေဆာင်ကနန်းတွင်းအစေခံတွေ အခြွေရံတွေအကုန်လုံး နန်းဆောင်အပြင်ကို ထွက်ခိုင်းထားပြီး မည်သူမှအပြင်တံခါးသို့ပင်မချဉ်းကပ်ရဟု အမိန့်ထုတ်ထားလေသည်။"မယ်မယ်ရာ ... မဖြစ်နိုင်တာ ...
ကျွန်တော်သဘောမတူဘူး ထျန်လေးနဲ့ ကျွန်တော်က ဖခင်တူတဲ့ညီအစ်ကိုတွေပါ ... "မယ်မယ်နဲ့ ဦးရီးတော်က သူ့ကိုပြောပြလိုက်သည့်အကြောင်းအရာသည်အင်ချန်းကိုယ့်နားပင်ကိုယ်မယုံနိုင်လောက်အောင်ဖြစ်သွားရသည်။
ထျန်လျန်ကို လုပ်ကြံဖို့အတွက်အခုထဲကစီစဉ်ရမည်တဲ့ ...။"ညီအစ်ကိုဆိုတာ ဟုတ်ပေမယ့်မင်းရဲ့နေရာအတွက်တိုက်ခိုက်သင့်ရင့်တိုက်ခိုက်ရမှာပဲ ချန်း ... "
"နေရာဟုတ်လား ...နေရာဆိုတာ ဘယ်နေရာကိုပြောတာလဲ မယ်မယ်အခုလဲကျွန်တော့်မှာနေရာတစ်ခုဆိုတာ ရှိနေတာပဲလေ ... "
"မဟုတ်ဘူး သားတော်မင်းအခုရှိနေရတဲ့နေရာဆိုတာ တစ်ချိန်မှာ ရှင်ဘုရင်ဖြစ်လာဖို့ မသေချာနိုင်တဲ့နေရာမျိုး ... "
"ကျွန်တော်ရှင်ဘုရင်မဖြစ်ချင်ဘူးလို့ မပြောနိုင်ပေမယ့်အဲ့ဒီ့နေရာကို ရသင့်မှပဲလိုချင်တယ်မယ်မယ်...
မရမကသွေးစွန်းစေပြီးတော့မှ ထီးနန်းဆိုတာကို မလိုချင်ဘူး ... ""ဒီမှာ တူတော်မောင်ဦးရီးတော်ပြောမယ်...
အခုမင်းကြီးက ဒီနှစ်ကုန်ရင်ထျန်လျန်ကို နန်းစွန့်ပေးတော့မှာ ...
ထျန်လျန်သာ မင်းကြီးဖြစ်လာခဲ့ရင်သူ့ကိုယှဉ်ပြိုင်လာမယ့်သူ့ရဲ့ညီအစ်ကိုတော်တွေကို မိဖုရားကြီးပန်သုလာနဲ့ လက်ရှိမင်းကြီးက ထီးနန်းကိုမလုယူလာနိုင်အောင်တစ်မျိုးမျိုးစီစဉ်ကြလိမ့်မယ်...
ဒါက မင်းမျိုးမင်းနွယ်တွေအတွက်စိုးရိမ်စရာအခြေအနေတစ်ခုပဲ ချန်း ... "
YOU ARE READING
အိမ်ရှေ့မင်းသားရဲ့ လမ်းပြကြယ်လေး(Normal)
Romance(Unicode & Zawgyi) ရှေးခေတ် နန်းတွင်း အချစ်ဇာတ်လမ်း fic လေးတစ်ပုဒ်။ ေရွးေခတ္ နန္းတြင္း အခ်စ္ဇာတ္လမ္း fic ေလးတစ္ပုဒ္။