Capitolul 1

1K 70 35
                                    

N. A. Printre cuburi de gheață, mă ridic la suprafață, și mă prefac că nu mai văd trecutul ce m-a izbit la fundul paharului.

1

Cu 5 ani în urmă

      Alergă. Tot ce știe este că aleargă ca și cum viața îi atârna de un fir de ață. Se simțea pierdută în pădurea deasă și cuprinsă de un întuneric demonic, ce o atrage ca un magnet în mijlocul ei. Avea vaga senzație pământul îi fuge de sub picioare și o va catapulta în orice moment în aer ca apoi se izbească de sol.

        Cu ultimele forțe ce le deține își încarcă plămâni cu oxigen, pentru a mai putea continua câțiva pași. Însă fiecare gură de aer, pare că îi înfrânge trupul dându-i foc pe dinăuntru, mai ceva ca un vulcan când explodează. Mușchii îi erau atât de încordați că puteau oricând se rupă și tensiunea corporală devenea insuportabilă sub atâta presiune.

       Cu toate nu știa ce o urmărește, sau cine o urmărește,nu se putea opri. Nu acum. Dacă o făcea cu siguranță ar fi prins-o din urmă și asta ar fi însemnat un sfârșit fatal. Inima îi tresarea ca o fiară în coșul pieptului și mintea îi era vraiște, din cauza miilor de preocupări. O teamă îngrozitoare, pune stăpânire pe fiecare părticică în parte a corpului și a minții.

       Se împiedică de rădăcinile unui copac înalt și bătrân din cauza întunericului ce o oprește vadă înainte. Sunetul crengilor rupte și a frunzelor uscate sfărâmate sub greutatea corpului, vin urmate de o liniște aproape insuportabilă și macabră. Se simțea ca o pradă cu care leul se juca. Îcnește, în fața durerii ce îi este creată de încheietura mâini cu care se sprijinise în căzătură. Cu cealaltă astupă respirația scadată avand o teamă infernală că putea fi auzită. Sunetul pașilor în spatele ei ajung ușor, ușor spre timpanele ei și înghite în sec nodul ce i se adunase la baza gâtului.

      —Deschide ochii, Cataleya. Este un simplu vis. Trezește-te!

       Își deschide ochii umezi, din cauza lacrimilor ce erau pe punctul de a izbucni și se ridică în șezut pe salteaua moale a patului de sub ea. Respirația sacadată și înfundată împreună cu picăturile de traspirație ce i se prelingeau pe frunte, sunt rezultatul coșmarului. Același coșmar în fiecare noapte, același coșmar ce îl are de când tatăl lor a plecat din viața ei. Își șterge fruntea cu dosul palmei prin mișcări rapide și dezordonate și se ridică din pat având o nevoie insuportabilă de lichide.

Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum