Sunetul soneriei de la ușă îi fac să se ridice de pe canapea și printre chicoteli își pun hainele pe ei.
—Ești minunată! Rostește el dândui un sarut cast pe buze și își pune cămașă pe el mergând spre ușă.
—Greșești domnule Căpcăun tu ai fost minunat. Adaugă chotind plecând spre scări.
—Stai cum? Se întoarce spre ea cu mână pe clanță însă nu primește un răspuns fiind deja în capătul scărilor. Îi dă un sărut în aer și fuge pe coridor spre camera lor. Anthony surâde și dechide ușa.
—Conti! Zâmbetul lui pălește în câteva momente și sprâncenele se unesc într-o încruntare.
—Oleh ce se petrece? Ce faci aici? Acesta împinge mâna lui Anthony și pătrunde în casă oprinduse în mijlocul acesteia.
—Tu să îmi spui ce se petrece! De ce nu mi-am primit marfa? Anthony închide ușa și oftează lung.
—A fost sechestrat întregul camion. Nu îți face griji lucrăm deja la o nouă încărcătură de marfă. Nu era nevoie să vii aici mă puteai contacta prin email.
—Nu am venit doar pentru asta. Atunci când îți dai cuvântul este lege însă nu și de această dată. Prietenul tău a fugit în mijlocul pregătirilor pentru logodnă și tu ești responsabil pentru cele întâmplate.
—Cum adică a fugit?
—Este irelevant. Anthony o astfel de rușine trebuie plătită cu sânge. Sângele tău! Oleh cuprinde pistolul ce îl avea la bază pantalonilor și îl îndreaptă spre Anthony.
—Sunt sigur că există o explicație și problema se poate rezolva și fără arme Oleh. Suntem în afaceri de mulți timp si mereu m-am ținut de cuvânt nu inteleg de ce trebuie să recurgi la un astfel de gest. Anthony își menține calmul si ridică mâinile în dreptul pieptului arătând podul acestora spre Oleh.
— Ce se petrece? Vocea ei îl fac să înghită în sec o înjurătură ce era pe cale să îi sfugă printre buze.
Imaginea ce îi apare în față ochilor îi crează un șir inegal de spasme răcoroase de-a lungul șirii spinării. Se oprește la bază scărilor cu mâna pe balustrada din lemn și simte cum gândul i se umple într-un mod bizar de o senzație deranjantă de uscăciune motiv pentru care înghite de câteva ori în gol. Simte o tentație de nedescris să facă un pas în spate și să fugă însă inima îi spunea exact contrariul. Bărbatul de care era îndrăgostită era sun influența unei arme ce putea scatena o rană sau mai rău moartea.
CITEȘTI
Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATA
ChickLitAtunci când Cataleya Capezza îl întâlnește pe Anthony Conti, o persoană extrem de influentă, ea este conștientă că ceea ce simte nu este tocmai dragoste la prima vedere. Ea nu caută o iubire dar șoapte la ureche, și vibrații în spatele unor cuvinte...