Capitolul 13

542 49 75
                                    

13

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

13

     Cataleya închide ușa în spatele ei și își lipește capul de ea. Oftează lung și își privește coapsele ce erau pătate pe partea interioară. Nu a fost capabilă să îi spună că era prima dată pentru ea și a rezistat din răsputeri să nu îi dea de înțeles ceea ce simțea în acele momente. Chiar dacă el fusese atent cu ea în orice mod posibil și omenesc, durerea ce o simțea în momentul actului fu una destul de dureroasă și era mai mult decât sigură că unghiile ei erau înfipte în spatele lui musculos. Parcurge cu pași mici baia și se oprește în fața oglinzii. Își așează mâinile pe lateralele chiuvetei și își privește chipul răvășit și obosit, însă în ochii ei putea citi o strălucire apare. Ceva ce nu mai văzuse până atunci. Își alungă orice fel de gând și intră în cabina de duș lăsând picăturile de apă să îi atingă pielea.

     Anthony aude apa curgând și oftează, voia să o cuprindă în brațe și să fie lângă ea, probabil fiind mai bulversată decât lasă să se vadă.Soneria telefonului îi atrage atenția și își lungește brațul pe noptieră luându-l în mână.

      —Ce se petrece Franc? Răspunde plecând din cameră

      —Amice am o problemă, știu nu am mai vorbit de când cu tipa, dar chiar am nevoie de tine. Am intrat într-un buluc și numai tu poți ajuta.

    —Ce ai mai făcut de data asta? Răspunde el dând puțin din cap în timp ce își toarnă un pahar de apa rece.

     —Oleh este pe urmele mele, m-a pus dracu dau la fii'sa. O alegere mai proastă nu puteam fac. Îți povestesc tot, doar haide să ne întâlnim. Sunt la Hot and Hot.

    —Franc ai văzut cât este ceasul?

    —De când orariul este o problemă pentu tine? Anthony oftează și realizează că este prima dată când se gândește să nu plece de acasă. Oare Cataleya chiar reușește să îl schimbe? Nu, nu era posibil. El era Conti Anthony, capul mafiei italiene și nimic nu îi putea schimba caracterul și modul de a trăi.

    —Acum plec. Spuse și închide telefonul

    —Pleci undeva? Vocea ei îl fac să se întoarcă spre ea și să îi zâmbească în colțul gurii
    
      — Da, o urgență.

      —Nu vreau să pleci până când nu clarificăm lucrurile. Rostește pe un ton convingător având ochii aproape închiși și buzele strânse cu putere unele în altele

Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum