Capitolul 12

622 50 83
                                    

12

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

12

      Noțiunea timpului și a spațiului fu pierdută de Cataleya. Își dechide pleoapele ce le simte încă grele și le flutură de câteva ori privind în jurul ei. Realiza că se afla în pat și nu avea nici cea mai mică idee de cum ajunsese acolo. Își rostogolește privirea spre geam, unde se zăreau luminile orașului și adierea vântului făcea perdeaua să danseze într-un ritm lent. Pe perete ceasul  indica că este trecut de ora doisprezece noaptea, ea răsuflând că nu dormise atât de mult pe cât i se părea. Foșnitul așternuturilor îi atrag atenția, lângă ea fiind un trup întins. Anthony, soțul ei, dezbrăcat, iar. Corpul îi era destul de iluminat încât ea putea observa spatele lat, puterea coloanei sale vertebrale și curba feselor. Chipul îi era întors spre geam și mâinile îi stăteau sub perna ce o avea sub cap, el fiind pe burtă.

    Dorința ce o avea pentru el era fără doar și poate pură teamă. Aprope îl implorase să facă dragoste cu ea, pe canapea, însă orgoliul  o impiedicase să îi spună direct. Cu toate că era mai obosită decât voia să admită, se simțise foarte sigură în brațele lui. Evident oboseala își spusese cuvântul adormind atât de profund că nici nu simțise când el o dusese în cameră. Înghite în sec privind iar trupul gol întrebânduse dacă nu făcuse mai mult.  Primul gest pe care îl face este sa își controleze cămășuța, ce era intactă pe trupul ei, exact ca și dorința pe care vrea să o nege eșuând mizerabil.  Îi privește iar spatele, mușcând puțin buza de jos, temătoare și își duce palma spre tipul lui, ce o așează între omoplați. Privirea îi devine din senin goală, ca și cum o placă groasă de ceață i-ar transpune irisuri, iar în câteva secunde degetele încep să îi tremure pe pielea fierbinte. Fiecare vibrație traspunândui-se pe pielea ei ca un ritm alert de muzică ce îi face propriul braț să se miște. Intră puțin în panică dar continuă să miște degetele palpând sub burice coloana vertebrală. Chiar dacă temperatura lui era mai fierbinte că lava unui vulcan continuă să testeze acele teritorii masculine profitând de faptul că el nu se mișca de un centimetru. Atunci când ajunge în dreptul taliei îi privește fesele și înghite în sec neștiind dacă este cazul să continue sau să se oprească. Se simțea ca un copil ce experimenta prima adrenalină în viață. Simte zona intimă cum devine tot mai caldă și strânge coapsele pentru a preveni căldura umedă ce o invada. Îl dorea. Îl dorea atât de mult că aprope se simțea sufocată de acea dorință pătimașă ce coboara până în clitoride. Își dorea să descopere cum el o va transforma în pură și irațională plăcere. Umezind puțin buzele cu vârful limbii, oftează puțin înarmându-se cu curaj și  continuă să palpeze cu tact zona coapselor.  

    —Observ că nu mai ești obosită. Murmură el sub atingerea ei ce îi ardeal acel punct sensibil de piele.

    —Văd că te-am trezit. Afirmă ea luând mâna ce o așează în cealaltă ce o avea în poală.

Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum