Capitolul 28

527 44 47
                                    

28

    Anthony privește puțin îngândurat tipa brunetă ce savura lichidul din pahar total absentă.

    —Michele ești sigur că ea va fi în stare să îl ademenească pe colonel? Întreabă el întorcând privirea spre Fratele Cataleyei.

    —Sunt sigur. Vrăjile Caterinei sunt bine cunoscute în acest oraș. Este printre cele mai bune dame de companie.

    —Voi doi nu mai vorbiți de parcă eu nu aș fi aici. Am spus că voi face ceea ce îmi cereți pentru un preț bun. Deci despre ce este vorba? Își linge o picătură rămasă pe buza de sus lăsând paharul jos pe bar și cu un deget trașinează conturul paharului pe bordul acestuia.

    —Este un om periculos însă dacă știi cum să îl atragi sunt sigur că nu te va refuza. Va fi prezent la petrecerea de deschidere a localului Hippy. Crezi că vei fi capabilă să îl ademenești într-un loc apartat? Continuă Anthony privindo cu coada ochiului.

    —Nici o problema. Local de fiță și un bărbat d ademenit ce poate fi mai ușor. Acum dacă nu vă supărați trebuie să mă pregătesc cât mai bine pentru acest eveniment.

    —Foarte bine Caterina. Ne ținem în contact. Răspunde Michele dând pe gât ce îi mai rămăsese în pahar. Aceasta se ridică de pe scaun și pleacă spre ieșire.

    —Ce părere ai?

   —Sper că totul o să decurgă conform planului. Colonelul nu trebuie să ne scape, avem nevoie de susținerea lui Oleh. Anthony își întoarce capul spre Michele și oftează lung înainte să continue -Îmi doresc doar să o găsesc pe sora ta simt că o iau razna.

     —Vom face tot posibilul. Apropo am primit multe apeluri în ultima vreme de la tatăl tău. Mi-a spus că îl eviți ce s-a întâmplat?

   —Chiar nu vreau să vorbesc despre asta! Și oricum de ce te suna pe tine?

    —Este puțin cam târziu sunt sigur că va fi aici din moment în altul. Probabil presupune că încă sunt omul tău de încredere.

    —Stai cum? Michele ce dracu? Acesta se ridică în picioare și se întoarce pe călcâie sperând să îl evite însă spre nefericirea lui Pietro tocmai intra în local. -Ai dat de naiba! Comentează Anthony privindul pe Michele încă o dată înainte ca Pietro să îi ajungă din urmă. Observă cum cei doi se salută însă evită să îi întindă și el mâna atunci când Pietro voia să îl salute.

    —Anthony nu mă poți evita la nesfârșit. Mai devreme sau mai târziu tot trebuie să vorbim. Anthony își dă peste cap o șuviță și se așează înapoi pe scaun.

     —Vă las să discutați. Merg să pregătesc oameni. Anthony afirmă din cap și face semn barmaniței să îi mai toarne un pahar.

     —Anthony crede-mă băiete îți vreau doar binele. Poate în acest moment crezi că ceea ce am făcut este greșit însă dacă îmi vei asculta motivația sunt sigur că mă vei înțelege. Tu și Mattia sunteți copii mei, vă voi proteja mereu atâta timp cât voi fi în viață. Acea femeie nu face pentru tine. Nu vreau să te văd iar în acea stare în care ai fost lăsat de Michela. Anthony ridică o mână și îl oprește înainte să continue.

Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum