26
— Anthony nici să nu te gândești să iei arma! El lasă mâna să îi alunece pe pământul rece și își privește prietenul tot mai confuz.
—Ce cauți aici Franc? Ridică puțin mai mult privirea încât să vadă vârful armei ce o are îndreptată spre frunte înainte să îi găsească privirea înghețată și întunecată.
— Anthony nu vreau să mor. Știu că Oleh este pe urmele mele și că te-a pus și pe tine să mă omori. Auzind vocea puțin răgușită însă vibrantă îi privește încă o dată mâna cu mai multă atenție. Îi tremura. Arma în mână îi tremura.
—Franc, suntem prieteni de o viață chiar crezi că aș fi în stare de așa ceva? Replică cu un gram de enervare în voce.
—Tocmai pentru că suntem prieteni știu de ce ești în stare. Unde este?
—Unde este cine? Observă cum Franc își întoarce privirea și face semn din mâna spre cabană spre doi oameni ce înaintează din întuneric spre ei. Panica pune stăpânire pe el și iraționalitatea îi înțețoșează mintea. Profitând de acele secunde de neatenție se ridică și îl împinge Franc căzând la pământ. Se așează deasupra lui și îi lovește chipul cu pumnii. —Spunele oamenilor tăi să se retragă! Zbiară lovindul cu putere simțind umiditatea sângelui pe piele. —Spunele! Urlă cât poate de tare încleștând mai tare pumnii lovindul cu mai multă putere. Însă tot ce primește din partea lui este urma unui zâmbet ce îi dispare la fel de repede neavând timp să îl analizeze mai în detaliu.
Cei doi bărbați pătrund în întunericul cabanei și privesc chipul Cataleyei luminat doar de o veioză. Se năpustesc asupra ei și o ridică din pat astupândui buzele. Simțind acele mâini pe corpul ei se trezește țipând însă glasul i se oprește în miezul gâtului. Simte cum gleznele și încheieturile îi sunt prinse între niște mâini crăpăcioase și este purtată din pat în altă parte. Respirația i se poticnește în gât împreună cu orice tentativă de a țipa. Oasele feței i se încordează iar palmele i se strâng în doi pumni încleștați și începe să își sbată fiecare parte a corpului însă totul părea în zadar. Realizează că este dusă afară din cabană în momentul în care aerul rece face impact cu pielea caldă.
—Cataleya! Putea recunoaște acea voce printre alte mii și mii. Fiecare parte a corpului ei este într-o tensiune de nedescris și mușchii îi sunt încordați sub piele prin încercările ei de a se elibera. Numele lui i se oprește în gât iar avand materialul unei batiste în gură însă continuă să se sbată cu toată voința ei doar să îi mai vadă chipul o dată.
—Dacă mor eu moare și ea Anthony. Tu alegi! Franc vorbește întorcând capul puțin într-o parte scuipând sângele ce i se acumulase în jurul limbii. Anthony își strânge pumnii în jurul materialului cămășii lui și înghite în sec respirând aerul ce îi apăsa plămâni. Își împinge mâinile în abdomenul lui și îl lasă în pace ridicânduse în picioare. O privește. O privește în acea ipostază devastatoare și caută orice cale de scăpare.
—Franc fă-mi mie orice, doar lasă-o în pace pe ea. Îi privește groaza ce pusese stăpânire pe ochii aceia luminoși și înjură printre buze.
—Jocul s-au terminat Anthony. Ea în schimbul vieții mele. Se ridică de la pământ și își șterge cu dosul palmei sângele de la nas privindul cu ură. Anthony își întoarce privirea spre el și ridică mâinile în dreptul pieptului.
CITEȘTI
Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATA
ChickLitAtunci când Cataleya Capezza îl întâlnește pe Anthony Conti, o persoană extrem de influentă, ea este conștientă că ceea ce simte nu este tocmai dragoste la prima vedere. Ea nu caută o iubire dar șoapte la ureche, și vibrații în spatele unor cuvinte...