Capitolul 15

564 46 87
                                    

15

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

15

        Fiecare moment în care pași lor se aud pe asfaltul cald o fac să simtă ceva mic ca un strop de plumb ce se așterne peste linia venelor din jurul inimii. Atingerea palmelor îi trimit mici fiori din acel punct până în cel mai mic și întunecat loc al corpului ei. Cu toate că palmele lui atinsese orice colțișor a pielii ei, simțea iar acea senzație tensionată și pasională în vârful stomacului ce nu îi dădea pace și înota ca un peste în apă.
Îl urmează pe holul principal al unui hotel de cinci stele și emoțiile își spun cuvântul, picioarele ei devenind tot mai lejere sub greutatea corpului ce dintr-o dată devine tot mai mare.

     —Cred că te vei simți mai bine să petrecem noaptea într-o cameră de hotel. Spuse el apăsând pe butonul liftului.

     —Da, îți mulțumesc. Cele două uși de metal se deschid și ea îl urmează. Tensiunea devine tot mai mare și liniștea dintre ei părea apăsătoare. El apasă iar butonul cu numărul șapte și își întoarce privirea spre ea. Ușile se închid și el îi lasă mâna din a lui poziționânduse în fața ei. Respirația mentolată îi inundă simțurile și privirea se plimbă dintr-o parte și în cealaltă spre mâinile lui ce erau așezate în dreptul capului pe metalul rece a liftului.

    —De ce mă sfidezi mereu? De ce ești atât de încăpățânată? Mă înnebunește faptul că ești imprevizibilă și vreau doar să îți acopăr acea limbă biforcută cu a mea. Ochii ei se opresc din istinct spre buzele lui cărnoase întredeschise și aprope îl implora să o sărute.

     —Eu.. eu... șoptește ea prin respirația sacadată aprope terorizată de dorința ce crește în adâncul sufletului. Acea agitație ciudată ce o are în coșul pieptului ar fi trebuit să o îngrijoreze însă în acel moment voia doar să o sărute iar cu același pasiune și aceeași sălbăticie de care dăduse dovadă aprope de fiecare dată. Antohny își lasă una din mâini mai jos și o prinde pe a ei ridicând-o din sus, făcând același gest și cu cealaltă și se apropie de ea presând buzele peste ale ei. Nu era doar un simplu sărut, o atingere a buzelor sau ceva simbolic, era intens, exprima atracția sexuală ce amândoi o doreau, pasiune, sentimente învălmașite și teroare în același timp. Anthony se împinge mai mult în corpul ei făcându-și cale spre limba ei. Cataleya înclină puțin capul și susultă sub copul lui măiestos ce se atingea de al ei. Pulsurile ei erau bine încătușate în căușul palmelor lui și ea își strânge mâinile formand doi pumni forțată să rămână lucidă. Acea atingere între pielea buzelor oglindea atracția semnificativă ce o simțiseră din primul moment și continuă să crească.Acea expresie metalinguistică Cataleyeie îi devenise familiară chiar dacă nu experimentase atâta plăcere și înflăcărare niciodată până când nu îl întâlnise pe el. Punctul cel mai sensibil era mai excitat ca niciodată strigând după atingerile bărbatului ce o face să își piardă capul cu un simplu gest.

Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum