24
Cataleya simte cum ceva îi gâdilă nasul, ca vârful unei pene fine ce i-ar mângâia pielea cu mișcări lente și continue. Din istinct își mișcă nările, fruntea adâncinduse sub niște șanțuri de piele și nu mai putea rezista mult senzației de mâncărime căci în secunda următoare se trezește strănutând mai mult în piept. Geme puțin și încearcă să își deschidă pleoapele ce le simte mult prea grele. Razele soarelui ce îi întâmpină privirea o fac să se alarmeze, preț de o clipă, neștiind unde se află sau ce s-a întâmplat. Abia când aude o mișcare lentă pe sub așternuturi, ce îi mângâie urechile realizează cele întâmplate cu o seară înainte. Zâmbește privind spatele carameliu înaintând spre șezut însă acesta era acoperit. Tentația era destul de ispititoare să ridice cearceaful însă alungă acel gând. Frustrarea sexuală ce o avea de fiecare dată când era în preajma lui aprope o înspăimânta astfel decide să alunece din pat și să facă un duș. În alte circumstanțe ar fi alergat câțiva kilometri și fiecare mușchi tensionat ar fi mult mai relaxat însă nu voia să riște sănătatea micuțului. Oricum era un mod în care alunga groaza visurilor ce nu îi dădeau pace noaptea, acum făcând parte de domeniul trecutului, de când Anthony face parte din viața ei și coșmarurile au plecat. Se dă tiptil cu picioarele pe podea, aranjând câtuși decât cămașa de noapte pe corp și pleacă în baie. Dă drumul la jetul de apă caldă și se lasă mângâiată de stropii acesteia. Cuprinde gelul de duș în mâini și pune o cantitate pe burete ce apoi îl freacă de pielea umedă. Fiecare loc unde mâinile lui o atinsese seara trecută le atinge ea cu buretele retrăind acele senzații pe care le dorea de fiecare dată când era în preajma lui. Se simțea o toxică și Anthony era drogul de care nu putea scăpa și nici nu voia. Închide rubinetul și își înfășoară pe lângă corp un prosop. Pășește cu atenție pe gresie având tălpile ude și înaintează spre cameră. Privește spre pat unde el avea aceeași poziție și continuă să doarmă liniștit astfel ia din dulap un tricou de al lui și pleacă din cameră. Coboară treptele îmbrăcând tricoul și merge spre canapea unde așează prosopul, înaintează spre bucătărie și dă drumul la o melodie lentă. Ia din frigider niște ouă și începe să le sbată energic într-un bol dansând pe ritmul melodiei. Așează ouălele în tigaie și fredonează versurile ce îi încântau urechile.
—Te văd energică astăzi. Vocea lui o fac să tresare din șirul gândurilor în care este prinsă și ridică buimacă privirea spre el. Era într-o simplă perche pantaloni ce se așezau perfect pe talia lui și bustul gol ce îi plăcea să pipăie cu buricele degetelor de fiecare dată când făceau drăgoste. Avea mâinile încrucișate la piept și o privea cu un zâmbet larg de sus în jos. —Îmi place cum ești îmbrăcată!
—Da păi dormeai și nu voiam să te trezesc. M-am gândit să pregătesc micul dejun. Rostește ea roșind în obraji tot mai tare.
— Ce pregătește soția mea în această dimineață? Își lasă mâinile pe lângă corp și înaintează spre ea oprinduse câțiva centimetri la distanță. Își așează palmele pe platou și privește tigaia. —Ce bine miroase!
—O omletă. Restul este pe masă. Rostește ea înainte ca el să o cuprindă de talie și să o atragă asupra lui. —Hei se arde omleta! Protestează ea însă palmele lui ce îi mângâia talia chiar și deasupra materialului o făceau să nu plece.
—Ce spui să petrecem această zi împreună? Îi șoptește apropiinduși buzele de pielea gâtului ei.
—Anthony nu mai pot lipsi de la bibliotecă, astăzi trebuie să mă întorc. El îi suflă puțin aer cald pe piele plasând un sărut lent și se retrage privind cum firele de păr se ridică atunci când aerul din casă puțin mai rece face contact cu pielea.
CITEȘTI
Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATA
ChickLitAtunci când Cataleya Capezza îl întâlnește pe Anthony Conti, o persoană extrem de influentă, ea este conștientă că ceea ce simte nu este tocmai dragoste la prima vedere. Ea nu caută o iubire dar șoapte la ureche, și vibrații în spatele unor cuvinte...