Epilog

692 45 84
                                    

     Ore mai târziu după ce Anthony reușise să se calmeze câtuși decât, făcuse o scenată în mijlocul spitalului nefiind lăsat să o vadă. Tot ce știa era că se afla într-o stare foarte gravă și se zbătea între viața și moarte.

    —Nu este posibil așa ceva. Au trecut cât, două ore de când este în sala de operație? Rupe tăcerea Anthony în cele din urmă frustrat dând cu pumnul în perete.

    —Dragule calmează-te te rog, nu este vina ta, totul va fi bine. Chiar dacă Nadia încerca să îl detensioneze nu îi reușea deloc, era o situație devastatoare chiar și pentru ea, abia își recăpătase copilul și era posibilitatea să îl piardă iar. Încerca să fie puternică pentru Anthony dacă o vedea plângând probabil și el își pierdea cumpătul și așa era la limită.

    — Cum se simte? Ambi își duc privirea spre Pietro și Anthony îi aruncă o privire plină de venin.

    —Ce tupeu ai să vii aici? Ți-am zis să stai departe de noi ce este atât de greu? Întreabă scurt și răspicat.

    —Fiule.. Anthony se înhață în gâtul lui și își pregătește pumnul ce îl oprește exact la câțiva milimetri de obrazul bătrânului.

    — Ajunge! Nadia bate pasul pe loc oftând lung ca apoi să se apropie de cei doi. Îi atinge umărul lui Anthony cu o privire comprensivă și acesta lasă mâna în jos dândui drumul.

    —Pietro, mai bine pleci voi rămâne eu aici și vorbim la telefon. Acesta afirmă din cap cu toate că nu îi plăcea ideea. Știa că trebuia să aibă o conversație cu Anthony cu toate că el evită.

    —Buna seara! Ambii își duc privirea spre omul îmbrăcat în halat alb și Anthony răsuflă oarecum ușurat dar greul abia acum trebuia să vină.

    —Noutăți despre sora mea? Întreabă repede Michele ridicânduse de pe scaun.

    —Cum se simte Cataleya domnule doctor? Întreabă Nadia văzând că Anthony era blocat și nu spunea nimic.

    —Îmi pare rău să vă spun dar se află într-o stare critică, am făcut tot posibilul, următoarele 24 de ore sunt esențiale, din păcate doamna Capezza este în comă.

    —Cum adică, vă plătesc o grămadă de bani ca să ce?! Anthony devine isteric și țipă către doctor chiar dacă nu avea nici o legătură cu starea ei.

     —Anthony. Îl mustrează Nadia intervenind în discuție —Domnule doctor spuneți-ne adevărul cum se simte? Va fi bine? Acesta oftează și îi privește trist știind că veștile nu erau tocmai bune.

    —Doamnă în cazuri ca acestea totul este posibil, este importantă prezența voastră, mai ales în primele ore. Pot fi într-adevar importante. Din păcate nu am putut salva copilul.

    Anthony își așează palmele după ceafă și înghite cu greu saliva simțind cum un nod se adună în gâtlej. Șocul descoperirii acelei vești era devastator, simțea că nu mai face față situației, îi vinea doar să distrugă tot ce găsește în cale.

    —Ce vreți să spuneți prin cazuri ca și acestea?

    —Doamnă stadiul de comă este încă un mister chiar dacă medicina evoluează, dacă stați lângă ea o va ajuta mult.Glonțul a atins un organ important, în urma căruia a avut o hemoragie internă. Am reușit să extragem golonțul și să oprim hemoragia. În acest moment îi soministrăm sângele A+ și calmante. Ar trebui să fie înafara oricărui pericol însă nu înțelegem de ce a intrat în comă. Încă nu știm dacă este vreo leziune permanentă de care nu știm, putem doar să așteptăm și să facem alte teste, totul depinde de ea.

Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum