Capitolul 9

636 57 55
                                    

9

      Închide ușa în spatele ei și își lipește capul de ea. Oftează lung închizând ochii încă emoționată. Cască fără să vrea,resimțind urmele molășelii cauzate de ultimele evenimente din acea seară.
    Era destul de mirată să vadă acea față a lui Anthony, fiind destul de sigură că bărbați mafiei nu au o inimă și o mică părticică a sufletului era curioasă să vadă ce putea ascunde domnul Căpcăun, în spatele măștii sale impenetrabile  și dură.

     Pășește spre pat, auzinduse doar sunetul tălpilor ei pe parchetul rece,și se strecoară numaidecât sub așternuturile ce erau frumos aranjate pe pat. Își trage mânecile cămășii peste palme și le pune între picioare, ghemuinduse sub cearceaf. Ispiră de câteva ori mirosul de balsam și parfum de vanilie simțind oarecum o liniște încolțindui în suflet.

      Sunetul ușii ce se deschide o fac să înlemnească iar, și pași ce se apropiau lângă pat îi fac inima să pulseze ca o nebună.  Se oprește lângă marginea patului și liniştea amestecată cu întunericul predomnia încăperea, auzind doar bubuitul inimii în timpane.
   Simte sunetul unei fâșâieli, intuiția zicândui că se dezbracă și înghite în sec la gândul că baza cămășii i se ridică deja deasupra șoldurilor, dezvelindui complet zona picioarelor. Îl simte cum se așează tiptil și cu grijă lângă ea pe așternuturi având grijă să o tragă mai aproape de el. Ea încearcă din toate puterile să nu se gândească prea mult  la faptul că picioarele dezgolite îi ating în neștire picioarele lui musculoase. El își strecoară brațul drept sub perna ei, cu tact și cu cealaltă îi cuprinde talia, fiind cuprinsă în brațele lui. În acea postură ar fi trebuit să se simtă inconfortabil dar spre surprinderea ei era mai bine decat se aștepta. Închide ochii lipindu-și obrazul mai bine de pernă și treptat treptat se lasă trasă într-un somn adânc.

       Razele soarelui de dimineață se întrevăd prin perdeaua crem și lumina chipurile celor doi, ce stăteau adormiți în patul voluminos.

     Cataleya simțind o căldură infernală și o greutate aprope insuportabilă  deasupra ei fu constrânsă să își deschidă ochi clipind ce câteva ori din cauza luminii.Se foiește puțin printre așternuturi însă nu putea face mare lucru fiind parțial acoperită de greutatea lui. Atingerea pielii lui pe a ei o fac să aibă un gol în stomac.  Părea atât de nesemnificativă dar totodată importantă pentru ea care nu fusese atinsă în nici un fel de nici un bărbat.
Reușește să își rotească capul pe pernă și o mână o scoate afară din cearceaf. Ochii îi cad pe el ce încă dormea liniștit.
Era imposibil să nege,era un bărbat foarte bine făcut, până și manșelele lui erau perfecte, genele lungi ce îi acopereau ochii și nasul potrivit pentru fața lui lungă. Inspiră parfumul ce îi emană și zâmbește involuntar.

     — Bună dimineața! Tresare puțin fiind luată prin surprindere. Era ferm convinsă că el dormea profund

     —Bună dimineața! Șopteste ea cu o voce gâtuită  împingându-l.

      — Nu mă supăr să mă privești,  îmi dai ocazia să te țin lângă mine! Aceasta îl fulmină cu privirea rușinată și își rotește ochii peste cap

      — Tu parcă dormeai! Comentează ea ridicânduse din pat cu mâinile în șolduri

      —Dacă stau să mă gândesc prefer să te văd așa! Ea se încruntă puțin ca apoi să își ducă privirea spre ea însăși.Uitase complet cum era îmbrăcată ,lăsând la vedere mai mult decât voia.
       Cuprinde colțurile cămășii și trage câtuși decât de ea în jos mușcând buza de jos frustrată. Privește în jurul ei și trage cearceaful de pe el. Spre surprinderea ei nu se mișcă de un centimetru. Se încruntă puțin și mai insistă odată, dar avea același rezultat.

Intersection Vol 1- Secrete În Umbră 🔞 FINALIZATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum