9. Bölüm. -"Zorla mı alacaksın?"

572 59 388
                                    

Keyifli okumalar...

.....

Hazırlanmış bir halde salona geçmiş, camın yanında dışarıyı seyreden karısının yanına ilerleyerek dibinde bitmişti.

"Güzelim ben çıkıyorum."

Selin ise gözlerini mavi gözlere uzattı ve oradan da kolundaki saate bakarak yüzünü düşürdü. Nereye gittiğini anlamış ve bu gidişi yine canını sıkmıştı.
Cevap vermeden ağır adımlarla umursamazca mutfağa ilerleyip kendine kahve yapmaya koyuldu.

Arkasından içeri giren Asaf, annesinin sıkıntısını anlamış olacak ki paylaşmak istemişti.

"Anne iyi misin?"

Başı ile onaylayıp elindeki fincanı kavramış, oğlunu boylu boyunca süzmüştü.

"Babam nereye gidiyor?"

Oğlunun sorusu ile kaşları istemsiz çatılırken sesi öfkeli çıktı.

"Serseri arkadaşlarının yanına."

Merakı artan Asaf yine sorularını yöneltmek için hamle yapmıştı ama mutfağa giren babasıyla sessiz kalmayı tercih etti.

Selin'in yanına yaklaşıp saçlarından öpen Yekta tebessüm ederek dudaklarını aralamıştı.

"Yüzünü düşürmesen."

"Gitme o zaman."

"Geleceğim dedim bir kere.."

"Her zaman aynı bahane."

"Selin abartmıyor musun? Ayda yılda bir çıkıyorum zaten."

"Tabi tabi sen ona haftada iki üç defa desene."

"Her neyse.. Erken gelmeye çalışırım."

Mutfaktan çıkmak için ilerleyen kocasının arkasından bakarken gergin ses tonu ile tekrar dudaklarını aralamıştı.

"Saat zaten on iki olmuş, erkeni geçtim artık. Ayık gel yeter."

Anlık sinirle kendisini balkona atarken köşedeki masaya yaklaşıp çektiği sandalyeye oturmuştu. Asaf'ta olan bitene şahit olmuş, kendisine kahve yaparak annesinin yanında bitmişti.

"Babam eskiden böyle değildi."

"Son bir yıldır böyle.. Yeni arkadaşları yüzünden."

"Düzelir inşallah."

"İnşallah."

.....

Görev sonrası oturduğu köşede kahvesini içiyordu. Genelde tek otururken lakabı ego kralı olmuştu.
Kahvesini ağır ağır yudumlarken ileriki masada oturan Asaf kendisini izliyordu.

"Ne oldu Çınar? Ego kralını seyre daldın."

"Hiç.. Tek oturuyor genelde."

"Kimseyi beğenmiyor. Gelip yanımıza oturdu da biz mi kovduk!"

Çınar gözlerini devirip yerinden kalktı ve ileri masaya giderek gözlerini genç adama dikti.

"Müsaade var mı?"

"Tabi."

Karşısına geçip oturduğu adama kısık gözler ile bakarken aklındakilerini döküvermişti.

"Ego kralı koymuşlar adını."

Kahvesinden aldığı yudumla geri yaslanırken duydukları ile dudakları kıvrılmıştı.

HUBBUL VATAN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin