Keyifli okumalar...
Kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.
....📚☕....
"Aşağı gel."
Gelen mesajı istemsiz sesli olarak okumuştu. Etrafına göz atıp arkadaşlarının duymadığından emin oldu ve hemen cevap yazmaya geçti.
"Neden?"
"Soru sorma, dediğimi yap. Bekliyorum."
"Boşuna bekleme gelmeyeceğim."
"Beş dakika içinde inmez isen ben yukarı çıkarım."
"Tamam ya!"
Telefonu yatağın üzerine atıp şalını aldığı gibi başını kapattı ve feracesinide giyinerek aşağı indi. Gözlerini alan güneşe elini siper edip yolun kenarında bekleyen arabanın yanına yaklaştı.
Direksiyondaki genç adamı görmesi ile kalbi hızla çarpmaya başlamış, nefesi sıklaşmıştı. Arabanın camını tamamen açan Yağız binmesini işaret etmişti gözleriyle ama genç kız başını iki yana sallayarak ekledi.
"Niye geldin? Baba.. Babama bir şey mi oldu? "
"Bırak soru sormayı da bin artık."
"Babama bir şey mi oldu?"
Bu defa sesi endişeli ve yüksek çıkmıştı. Gözleri dolu dolu genç adamdan gelecek olan cevabı beklerken bakışlarını onda sabitlemişti.
"Baban iyi. Hadi bin artık."
"Neden geldin peki? Hem niye biniyor muşum?"
"Meva uzatma.. Binersen nedenini söyleyeceğim."
Arka kapıyı açıp binerken oldukça kaygılıydı. Aklından onlarca soru geçerken ellerini ovuşturup duruyordu sıkıntı ile.
"Yağız.. Nereye gidiyoruz?"
"Eve."
Soğuk ses tonu ile cevap veren genç adam ile gözlerini devirmiş, bir anlık düşünce ile atılmıştı.
"Durdur arabayı."
Tepki bile vermeyen Yağız aynı hızda devam ederken Meva'nın kapıyı açmaya çalıştığını görmesi ile hızını düşürmüştü.
"Ne yapıyorsun? Sakın açayım deme kapıyı!"
"Durdur arabayı dedim."
"Saçmalama."
"Eve gitmek istemiyorum."
Arabayı kenara çekip durdurduğunda Meva hızla indiği gibi ters yöne doğru yürümeye başladı. Yolun tenha olduğu bu yerde pekte araba geçmiyordu. Daha uzaklaşamadan arkasından yetişen Yağız kolundan tuttuğu gibi durdurmuştu.
"Kafayı mı yedin?"
"Sanane.. Bırak beni."
"Sabrımı zorlama, geç arabaya."
"Gelmiyorum seninle."
Yağız, genç kızın kolunu bırakıp elini ensesine attı ve sakinleşmeye çalışarak ses tonunu biraz öncekine nazaran düşürdü.
"Benimle evlenmeni istiyorum."
Duydukları ile kısa bir şok yaşayan Meva ise elini ağzına götürürken ne diyeceğini bilememişti. Şoku üzerinden attığında ise başını iki yana sallayarak çıkıştı.
"Hayır."
"Hayırmış.. Çok meraklıyım sanki bende senin gibi deliyle evlenmeye."
"Sensin deli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUBBUL VATAN (Tamamlandı)
Genel KurguYüreği vatan ve iman aşkı ile yananların hikayesi... ASABİ KOMUTAN ve SESSİZ EMANET serisidir. 21.04.2020