S Amy jsme se po chvilce zvedly od stolu a chystaly jsme se pryč z jídelny. Amy si potřebovala ještě něco zařídit.
,,Holky," ozval se najednou za námi hlas Ellen. Obě jsme se na ni otočily. Pořádně jsem si ji prohlédla. Vlasy měla rozcuchané a školní uniformu měla takovou ... Jak to popsat? Byla taková pomačkaná, jako by se někde válela.
,,No, kde jsi? Čekáme tady na tebe už pomalu hodinu," řekla ji Amy podrážděně.
,,Měla jsem doučování," oznámila nám a otočila hlavu trošku na stranu. Tím, jak se otočila, tak odhalila její krk, kde se jí rýsoval docela velký cucflek. Vypadalo to, že je čerstvý, ale kdo ji ho mohl udělat? Jedině, že by ji to udělal ...
,,U koho jsi měla doučování?" nedalo mi to a zeptala jsem se ji. Ona se na mě nervózně podívala a naprázdno polkla.
,,U profesora Reynoldse. Proč?" odpověděla mi. Podívala jsem se na Amy, která se na mě také ve stejnou chvíli podívala.
Abych řekla pravdu, nedivím se, že mu Ellen podlehla. Profesor Reynolds byl naprosto dokonalý. Svalnatá postava, obličej bez žádné vady a hezkej zadek. To je náš dokonalý profesor na biologii a tělocvik.
,,Co je?" zeptala se nás Ellen.
,,Pán Reynolds dělá dokonalé cucfleky," neodpustila jsem si poznámku na účet profesora Reynoldse. Bylo vidět, že se Ellen bojí. Nedivím se jí. Právě jsme z ní dostaly, že má něco s profesorem a to, kdyby se někdo dozvěděl, by dopadlo špatně.
,,Prosím, neříkejte to nikde," podívala se na nás prosebně. Já jsem jenom přikývla a pousmála jsem se.
,,Neboj, nic se nechystám nikomu říct," řekla ji Amy a já jsem jenom přikyvovala.
,,To jsem ráda. No, už budu muset jít. Musím na brigádu, tak se mějte," rozloučila se s námi a hned po těch slovech se otočila k odchodu. Zajímalo by mě, o jakou brigádu jde.
,,Ta holka si začíná získávat mé sympatie," řekla jsem a podívala jsem se na Amy, která přikývla.
,,To teda. Každá holka, která si to s ním rozdá je dobrá," řekla a já jsem se zasmála. Ale, Amy měla pravdu.
__________________________
O dva dny později
Vcházela jsem do školy. Jela jsem vyjíměčně svým autem, protože Amy dnes znova spala u Justina. Ty dva bez sebe nedají ani ránu, ale proč jim to vyčítat? Jsou spolu tak sladcí.
Z přemýšlení mě vyrušil vzlykot, který se ozýval z dívčích záchodků, kolem kterých jsem procházela. Rozhodla jsem se, že dovnitř pouze nakouknu, abych zjistila, kdo to je.
,,Ellen?" zeptala jsem se černovlasé dívky, která seděla na zemi u umyvadla a brečela. Jenom na chvíli na mě zvedla svůj pohled.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se ji a vešla jsem dovnitř. Ona mi ale neodpověděla. Zdálo se mi, že z chodby slyším mluvit Amy, takže jsem hned vyběhla ven, abych ji našla. Stála tam s Justine, který ovšem šel někam za Loganem. Když mě Amy uviděla, vyděšeně se na mě podívala. Asi si všimla mého výrazu.
,,To je dobře, že jsi tady. Pojď, Ellen brečí na záchodech a nechce mi říct, co se jí stalo," řekla jsem ji hned, co jsem u ní byla blízko. Ona jenom přikývla a obě jsme se svižným krokem vydaly na záchody, kde seděla Ellen.
,,Co se děje?" zeptala se hned Amy a soucitně se na Ellen koukala. Ellen nevypadala vůbec dobře. Oči měla červené a řasenku měla rozmazanou po celém obličeji.
„On se zasnoubil" zavzlykala
,,Ale, s tím si musela počítat. Je to profesor a je o několik let starší než ty," řekla jsem. Mělo ji být jasné, že to nedopadne dobře.
,,Já nechci bez něho žít," vypadlo z ní najednou. S Amy jsme se na sebe nevěřícně podívaly. Řekla to totiž tónem, který nevěštil nic dobrého.
,,Co to proboha říkáš?" zeptala jsem se jí a ani jsem se nesnažila skrýt své zděšení. Šla jsem si sednout vedle ní. Amy udělala to samé. Obě jsme se na Ellen koukaly a čekaly jsme, co nám odpoví.
,,Já ho vážně miluju," zavzlykala. Sakra, ta holka je vážně hodně naivní. Ale chápu ji, taky se mi stalo něco podobného.
,,Měla jsi to tušit. Měla jsi tušit to, že si ten učitel někoho najde," řekla jsem, abych zahnala myšlenky na Luka. Jenže, Ellen se ještě víc rozbrečela. To jsem sakra nechtěla.
,,Nechceš jít radši domů?" zeptala se ji Amy. Ellen přikývla.
,,A co řekneme učitelům?" zeptala se Ellen Amy a utřela si slzy.
,,Zajdu k profesorovi a řeknu mu, že ti není dobře a že tě odvezeme domů," odpověděla ji.
,,Mám tam jít já nebo ty?" zeptala jsem se.
,,Já tam dojdu," řekla Amy a odešla. I já s Ellen jsme se zvedly a šly jsme čekat ven, až se Amy vrátí. Najednou mi přišla zpráva od Amy:
Za chvíli se u vás objeví Reynolds! - A.
Nevím, jak dlouho jsme tam čekaly, ale najednou se u nás vážně objevil profesor Reynolds. Úplně jsem zapomněla, že jsme ho měli první hodinu.
,,Grace, můžeš nás nechat o samotě?" zeptal se mě. Já jsem se podívala na Ellen, která na mě kývla. Proto jsem se zvedla a šla jsem do třídy.
Abych řekla pravdu, byla jsem na Ellen naštvaná. Ona ho snad ještě prosí, aby byl s ní. Nechápu, to. Teda, právě naopak. Byla jsem úplně stejná, dokud mi Luke nezničil život.
,,Podívejme se, kdopak přišel. Dobré ráno, má krásko," ozval se hned Fletcherův hlas, když jsem vešla do třídy.
,,Nech si to, Fletchere," procedila jsem skrz zuby a očima jsem hypnotizovala Justina, aby vypadl z mého místa. On to také hned udělal. Neměla jsem na ně náladu.
,,Co se děje? Co Ellen?" začala se mě ptát Amy. Povzdechla jsem si a odpověděla ji.
,,Ellen? Ellen je pěkně naivní idiot," řekla jsem a u toho jsem trošku zvýšila hlas.
,,Ale no tak. Taková slova se pro moji krásku nehodí," řekl Logan. To už jsem nevydržela. Zvedla jsem se ze židle a šla k němu. Pozorně mě pozoroval. Moje ruka vylítla do vzduchu a uštědřila Loganovi facku.
_______
Oou
ČTEŠ
Love me, please [book 1]
Teen FictionEmily a Logan se potkali na začátku školního roku. On k ní začne okamžitě cítit sympatie, zato ona naopak Logana přímo nenávidí. Nebo se ho spíše snaží nenávidět. Přiměje Logan Emily, aby ho měla ráda a nebo ne? WARNING: Příběh obsahuje sex. scén...