17.

5 1 0
                                    

,,Ahoj, tati," pozdravila jsem svého taťku, když jsem vešla do domu. Táta už stál v předsíni s náručí otevřenou. Hodila jsem tašku na zem a rozeběhla jsem se k němu.

,,Ahoj, princezno. Ani nevíš, jak moc se mi po tobě," řekl a položil mě na zem. Podívala jsem se do jeho tváře a musela jsem se usmát. Na tváři měl ten jeho vlídný úsměv a oči mu zářily. Jinak si ho už ani představit neumím. Na tváři měl několika denní strniště, hnědé vlasy měl nakrátko ostříhané a na sobě měl oblek, což byl u něho nezvyk, protože většinou chodil oblečený v džínách a v košili.

,,Co tu děláš?" zeptala jsem se táty a vedla jsem ho do obýváku. Mamka byla asi v kuchyni, protože jsem slyšela zvuk vařící vody. To znamenalo, že mamka vařila. S taťkou jsme si sedli na gauč a táta mi začal vyprávět o tom, že sem přijel kvůli nějakému obchodu a potřeboval mě vidět než odmaturuji.

,,A co ty? Kdo byl ten kluk, který tě přivezl?" zeptal se mě a tázavě se na mě podíval. Trošku jsem si odkašlala. Nevěděla jsem, co mu na to mám odpovědět.

,,No, to byl Logan a je to kamarád," odpověděla jsem mu na jeho otázku. On se zasmál a já jsem se na něj nechápavě podívala.

,,Co je?" zeptala jsem se ho. On se dál smál. ,,No tak, co je?"

,,Nevypadáš na to, že ten Logan je jenom tvůj kamarád," vysvětlil mi.

,,A jak teda vypadám?" zeptala jsem se ho.

,,Červenáš se a to znamená, že jste si spolu jenom nepovídali," zašklebil se a já jsem se na něho koukala s otevřenou pusou. Proč vždycky takové věci pozná?

,,No ... Dobře, možná jsme se několikrát políbili, ale jinak nic. A u toho asi i zůstaneme," odpověděla jsem mu a on se znova zasmál.

,,Vsadíme se?" zeptal se mě a já jsem protočila očima. Můj táta je v tomhle hrozný. Dělá si srandu z mých kluků a celkově z mých vztahů. Chtěla jsem mu na to nějak odseknout, jenže mě vyrušila mamka.

,,Večeře!" zavolala na nás. Rychle jsem se zvedla z gauče a zamířila jsme do kuchyně, abych se vyhnula tátovým řečem.

,,Neboj se, ještě jsme neskončili. Pořád tě budu s tou sázkou otravovat," zasmál se.

,,Hmm," procedila jsem skrz zuby a pokračovala jsem v chůzi do kuchyně.

_________________

Pondělí

Už je pondělí a hádejte co! Logan se mi vůbec neozval. Proč mě to vůbec překvapuje? Kluci jsou hajzlové a Logan není výjimka. Nechápu, jak jsem mohla být tak blbá.

Snažila jsem se ale svoji zlost nějak skrýt. Nechci vypadat jako nějaká stíhačka, protože je to blbost. S Loganem nechodím a ani chodit nebudu.

Znuděně jsem šla po chodbě a mířila jsem ke třídě, kde máme mít hodinu občanské výchovy. Vešla jsem do třídy a zamířila jsem do zadní lavice. Nechtěla jsem být moc na očích, protože učitelka na tento předmět na mě byla hnusná. A to jenom kvůli tomu, že několik měsíců spala s mým tátou a ten ji potom odkopl jako nějaký odpad. Ano, můj táta spal s mojí profesorkou. Celá tahle záležitost dopomohla k rozvodu mých rodičů.

Znuděně jsem šla po chodbě a mířila jsem ke třídě, kde máme mít hodinu občanské výchovy. Vešla jsem do třídy a zamířila jsem do zadní lavice. Nechtěla jsem být moc na očích, protože učitelka na tento předmět na mě byla hnusná. A to jenom kvůli tomu, že několik měsíců spala s mým tátou a ten ji potom odkopl jako nějaký odpad. Ano, můj táta spal s mojí profesorkou. Celá tahle záležitost dopomohla k rozvodu mých rodičů.

,,Ahoj," ozval se najednou u lavice hlas, na který jsem právě teď neměla vůbec, ale vůbec náladu.

,,Čau," řekla jsem mu normálně a dál jsem se věnovala své tašce, ze které jsem si vyndávala učebnice a jiné věci.

,,Chtěl jsem se ti omluvit. O víkendu jsem nemohl, protože jsem měl nějaké rodinné problémy," omluvil se mi. Podívala jsem se do jeho očí. Vypadalo to, že nelže. Pousmála jsem se na něj a zakroutila jsem hlavou.

,,V pohodě," řekla jsem. On se na mě usmál a naklonil se blíž ke mně. Jsem hrozná, já vím, ale já mu od toho incidentu v autě nemůžu odolat.

,,Ale, mohli bychom si to dnes vynahradit," mrkl na mě. Nadechovala jsem se k odpovědi, jenže ...

,,Ahoj, zlato," ozval se u nás hlas Belly. Bella byla taková ta typická barbínka střední školy. Takže blondýna bez mozku. Logan se na ni vystrašeně podíval a já jsem celou situaci jenom pozorovala.

,,Ehm, ahoj," odpověděl ji. Bella se usmála a přešla k němu. Sedla si mu na klín a políbila ho. Chtělo se mi zvracet.

,,O víkendu to bylo super," zašeptala mu tak, abych to slyšela. Aha, rodinné problémy.

,,No, já asi půjdu," řekla jsem a zvedla jsem se z místa. Vzala jsem si svoje věci a chtěla jsme odejít.

,,Emily, počkej," ozval se Loganův hlas. Jenom jsem se na něho otočila a zakroutila jsme hlavou, aby radši nic neříkal.

,,Je tu místo?" zeptala jsem se Brooklyna, který seděl v lavici sám. Podíval se na mě a přikývl.

,,Jasně, sedni si," přikývl a já jsem si vedle něj sedla.

S Loganem jsem skončila.

Love me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat