,,Pojď, odvezu tě domů," řekl po nějaké době Logan. Pořád jsme stáli na střeše a objímali jsme se. Ani se mi nechtělo věřit, že se teď nechávám objímat od kluka, kterého nenávidím. No, možná je slovo nenávidím moc silné ...
Přikývla jsem. Logan se ode mě odtáhl a chytl mě za ruku. Popošel trošku dopředu a čekal, až se pohnu taky. Jenže jako by moje nohy zdřevěněly. Nemohla jsem se hnout. Jenom jsem stála na místě a koukala jsem se před sebe. Musela jsem vypadat jako blázen. Logan se na mě podíval. Tvářil se jakoby měl o mě starost, což asi měl. Přešel ke mně blíž. Podívala jsem se do jeho nádherných očí... Vážně jsem řekla nádherný.
,,Sakra! Co to děláš?" zeptala jsem se ho vylekaně, když mě vzal do náruče. Nepatrně se zasmál, jenže jsem ho zpražila pohledem.
,,No, myslel jsem, že nemůžeš chodit a na té střeše mi začala být zima," řekl a zahleděl se do mých očí. Chvíli jsme se na sebe jentak koukali a já jsem nakonec přikývla.
,,Dobře, ale ne že mě někde shodíš," řekla jsem mu.
,,Neboj, ponesu tě jako princeznu," spíše zašeptal. Nevím proč, ale musela jsem se pousmát. Jenže úsměv mi rychle zmizel, když jsem si vzpomněla jak se donedávna ke mně choval.
Sešli jsme schody dolů na školní chodbu. Všude byl zmatek, protože se nikdo nemohl vzpamatovat z toho, co se dnes stalo. Nedivím se jim. Také jsem pořád čekala, kdy se z toho probudím a zjistím, že to byl pouze sen. Hodně zlý sen.
,,Už mě můžeš položit," řekla jsem, když jsme stáli před školou a mířili jsme parkovištěm k jeho autu.
,,Ehm, jasně," zasmál se a položil mě. Následovala jsem ho k jeho autu. Měl černého Range Rovera, takže pro mě nejkrásnější auto na parkovišti.
,,Líbí se ti?" zeptal se mě s úsměvem na rtech. Jenom jsem přikývla a usmála se. Otevřel mi dveře u spolujezdce. Poděkovala jsem mu a nasedla jsem. On si sedl na místo řidiče a nastartoval. Pustil rádio, kde zrovna hrála písnička od zpěváka The Weeknd, The Hills. Úžasná písnička, ale i tak jsem ji moc nevnímala.
Moje kamarádka chtěla skočit ze střechy. To je sakra šílený a mě to pořád vůbec nedocházelo. Koukala jsem se z okna a pozorovala jsem cestu, která pomalu ubíhala.
,,Emily, zapomněl jsem se tě zeptat, kde bydlíš," řekl Logan. Zasmála jsem se a potom ho začala navigovat k našemu domu. Byli jsme u něho ani ne za deset minut.
,,Moc ti děkuji za odvoz" poděkovala jsem mu a začala si odepínat pás. On udělal to samé. Podívala jsem se na něj podezřívavým pohledem.
,,Jdu tě doprovodit až ke dveřím. Kdyby se ti náhodou cestou udělalo špatně. Muselo toho na tebe být moc," vysvětlil mi. Nic jsem nenamítala. Otevřela jsem dveře a vylezla jsem z auta. Šla jsem k domu a Logan mě následoval.
,,Myslím, že už všechno zvládnu sama," řekla jsem, když jsme stáli před dveřmi k domu. On se na mě usmál a přitom mě pořád pozoroval. I já jsem si ho prohlédla. Školní uniforma mu sedla. Košile na něm byla dokonale upnutá, kravata povolená a sako si asi někde zapomněl. Byl ale dokonalý. Jeho modré oči doslova zářily. Jako by mě hypnotizovaly. Lákaly mě k sobě.
Popošla jsem blíž k němu a i on ke mně udělal jeden krok. Byli jsme u sebe blíž než předtím a já jsem najednou měla strašnou potřebu vzdálenost překonat. A já jsem to světe div se udělala.
Došla jsem až k němu a spojila jsem naše rty. Začala jsem s nimi pohybovat a on se ke mně hned přidal. Naše rty jakoby se spojily v jedny. Logan mi skousl spodní ret a já jsem pootevřela rty. On toho využil a začal si hrát s mým jazykem.
,,Pojď dovnitř," zasténala jsem a otočila jsem se ke dveřím, abych mohla odemknout. On položil své ruce na mé boky a přimáčkl si mě na sebe. Začal líbat můj krk a já jsem se snažila ty dveře odemknout. Konečně se mi to povedlo a nám už nic nebránilo vejít dovnitř. Nějakým způsobem jsme se dostali až do obýváku. Shodila jsem Logana na gauč, takže na něm seděl a já jsem si sedla na něj. Strhl ze mě sako od uniformy a potom mi začal rozepínat knoflíčky od košile. Já jsem mu mezitím vjela rukama do vlasů a zatahala jsem za ně. On zasténal a sjel mi jednou rukou na zadek, který zmáčkl. A to jakoby mě probudilo z transu.
Odtrhla jsem se od Logana a podívala jsem se na něj. Sakra, tohle je naprosto proti mým zásadám. Vždyť jsem si s ním nic nechtěla začínat.
Rychle jsem si stoupla a podívala jsem se mu do očí, protože se na mě koukal. Byl stejně jako já zadýchaný.
,,Vypadni," procedila jsem skrz zuby.
,,Cože?" zeptal se mě.
,,Řekla jsem, aby jsi vypadl!" zařvala jsem na něj. On se zvedl a chytl mě za zápěstí.
,,Emily, já ...," chtěl něco říct, jenže já jsem mu jednu vrazila. Ublíženě se na mě podíval a potom odešel.
Sedla jsem si na gauč a pořád jsem se nemohla vzpamatovat z toho, co jsem udělala.
Jak tohle může skončit?
_______
Konečně něco zajímavýho :dd
ČTEŠ
Love me, please [book 1]
Fiksi RemajaEmily a Logan se potkali na začátku školního roku. On k ní začne okamžitě cítit sympatie, zato ona naopak Logana přímo nenávidí. Nebo se ho spíše snaží nenávidět. Přiměje Logan Emily, aby ho měla ráda a nebo ne? WARNING: Příběh obsahuje sex. scén...