3.

8 3 1
                                    

S Amy jsme vyšly ze třídy. Chtěla jsem se rozhlédnout po Justinovi a Loganovi, ale to jsem nemusela, protože se hned objevili před námi. Justin se hned vrhnul na Amy. Protočila jsem očima a podívala jsem se na Logana, který stál přede mnou.

Všimla jsem si, že si mě uznale prohlíží a přitom se kouše do rtu. Musela jsem nad ním protočit oči. Přesně tyhle typy kluků jsem neměla ráda.
Jsou to arogantní a namyšlení idioti, kteří se na holku koukají stylem: ,,Tvoje další zastávka je moje postel."

I když dříve se mi takoví kluci líbili. Jejich sebevědomí se mi líbilo. Stejně tak i jejich drzost. Ale od té doby, co jsem se rozešla s Lukem, jsem takové kluky přestala mít v lásce.

Zakroutila jsem hlavou, abych zahnala myšlenky na Luka a kluky stejného typu. Naposledy jsem se podívala na Logana, který na mě mrkl. Já jsem mu ukázala prostředníček a otočila se k Amy, která se právě líbala s Justinem. Odkašlala jsem si, abych upoutala svoji pozornost.

Amy se hned od Justina odtáhla a podívala se na mě.

,,Nechtěla by jsi náš představit?" zeptal se najednou Justi. Amy jen přikývla.

,,Justine, tohle je Emily, moje nejlepší kamarádka. Emily, tohle je Justin, můj přítel," řekla s úsměvem. Justim mi podal ruku, já jsem ji přijala a usmála se na něj. Vypadá mile. Je rozhodně lepší než Noah.

,,Hej, brácho. A co já?" ozval se najednou ten idiot. Všichni jsme se na něj otočili a podívala se na něj. Na tváři měl úšklebek a zase si mě prohlížel. Nejradši bych za ním šla a ten jeho úšklebek zničila.

,,Jasně. Takže, dámy, tohle je Logam l, můj nejlepší ..." začal nás představovat Justin, jenže on ho přerušil.

,,Nejdokonalejší, nejhezčí kámoš," dokončil Justina. Koukala jsem se na Logana s pozdviženým obočím. Tenhle kluk je fakt strašně moc arogantní. Doufám, že mu někdo dá v budoucnu do huby. Zasloužil by si to.

,,Máš půvabnou kamarádku, Amy," řekl Jack a nespouštěl ze mě oči. Toho kluka znám sotva půl hodinu a už bych ho nejradši někam zakopala.

,,Nech si o tom jenom zdát, Fletchere!" řekla jsem mu. Justin s Amy se začali smát a Logan se na mě překvapeně koukal. Tváře mu však nezmizel úšklebek. Už jsem nemohla jeho pohled vydržet.

,,Budeme tady dlouho stát a nebo se konečně hneme z místa?" zeptala jsem se podrážděně. Už jsem nechtěla stát na jednom místě. Chtěla jsem mít tuto prohlídku co nejdříve za sebou.

,,Můžeme jít," řekla Amy. Na nic jsem nečekala a hned jsem se otočila k odchodu.

,,Hmm, to je prdelka," slyšela jsem za sebou Logana. Znova jsem protočila očima a dál jsem je neposlouchala. Nemám náladu na jeho kecy.
Po chvilce mě někdo doběhl. Otočila jsem se na osobu, která šla vedle mě. Když jsem viděla kdo to je, zamračila jsem se.

,,Co chceš?" zeptala jsem se podrážděně. Loganse zasmál a podíval se na mě.

,,Nic. Jenom bych si rád popovídal s novou spolužačkou," řekl. Jeho tón byl docela milý.

,,A o čem by jsi si se mnou chtěl popovídat?" zeptala jsem se ho sladce. Samozřejmě, že v tom byla velká dávka ironie.

,,Já nevím. Je tolik věcí, o kterých bychom si mohli pokecat," řekl.

,,Já myslím, že zase tolik společných věcí mít nebudeme," mrkla jsem na něj.

,,Já si zase myslím, že se právě naopak. Možná bychom měli někam zajít a popovídat si. Znám jednu restauraci, kde by se ti líbilo a pak...," usmíval se. Já jsme mu skočila do řeči.

,,A pak?" zeptala jsem se. Pořád jsme pokračovali v chůzi a Justina a Amy, kteří šli za námi, jsme si nevšímali.

,,Mohli bychom jít ke mně a podívat se na nějaký film," řekl.

,,Oh, zní to zajímavě. Škoda, že mám v plánu lepší věci," usmála jsem se ironicky. On se ke mně naklonil a pošeptal mi do ucha.

,,Kdyby jsi mě znala lépe, určitě by jsi neodmítla," řekl.

,,Jenže, já tě neznám, takže smůla," řekla jsem a trošku jsem zrychlila, abych mu zdrhla.

______

,,Takže, sem chodíme na laborky," řekla Amy, když jsme vešli do další části školy.

,,Styl," řekl Logan. Ten kluk vážně nemůže chvíli držet pusu.

,,Takže, už jste nám ukázaly všechno? Už chci vypadnout," zeptal se Justin a chytl Amy.

,,No, ještě tělocvična a zahrady," odpověděla mu a přiblbě se na něj usmála. Začínám se bát, že z nich dostanu cukrovku, jak jsou sladcí.

,,Kašleme na to. Už jsme viděli všechno, co jsme potřebovali," řekl Justin.

,,Justin má pravdu. A mám hlad, dneska jsem ještě nesnídal," řekl Logan. Povzdechla jsem si. Nepatřila jsem mezi lidi, kteří porušují pravidla. Prostě přišlo mi blbý jít za školu, i když jsme uvolnění z výuky.

,,Vypadneme odsud?" zeptal se znova. Amy se na mě podívala. Nesouhlasně jsem zakroutila hlavou, jenže Amy se na mě prosebně podívala.

,,Dobře," povzdychla jsem si. Amy se na mě široce usmála.

,,Tak jdeme?" zeptal se Justin. My jsme jenom přikývli a společně jsme se vydali že školy.

Love me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat