27.

4 1 0
                                    

Zírala jsem na zprávu a pořád jsem si dokola pročítala zprávu, která mi před chvilkou přišla. Popravdě mě to docela dost vyděsilo. Co si vlastně budeme nalhávat.
Vyděsilo mě to, a to pořádně!

Napadala mě jenom jedna osoba, která to mohla napsat. Luke.

Vím, že by byl schopný něco takového udělat. To, že se dneska popral s Loganem mě v tom ještě utvrdil. Hodila jsem mobil vedle sebe na postel. Zavřela jsem oči a snažila se všechno dostat z hlavy. Dneska toho na mě bylo vážně moc.

Uslyšela jsem, že se voda v koupelně zastavila. Dveře se po chvilce otevřely a já jsem mohla slyšet jenom kroky, které se rozléhaly po pokoji.

,,Em?" zeptal se mě Logan a sedl si na postel. Své oči jsem nechala stále zavřené a čekala jsem, co bude dělat. On mě pohladil po tváři. Otevřela jsem oči a usmála jsem se.
Rozhodla jsem se pro to, že Loganovi o té zprávě radši nic neřeknu. Dělal by si starosti a to já nechci. Určitě je to jenom nějaká trapná výhrůžka, která nic neznamená.

,,Myslel jsem, že spíš," řekl a taky se usmál. Nic jsem mu na to neřekla, jenom jsem se na něj usmívala a prohlížela si jeho tvář, která byla trošku poraněná, ale už to nevypadalo tak hrozně, když si smyl krev.

,,Logane! Emily! Za deset minut, ať jste v jídelně. Bude se podávat večeře," ozval se najednou křik Loganovy mamky.

Zvedla jsem se tedy z postele. Stejnou věc udělal i Logan, který se přemístil ke své skříni. Dech se mi zastavil v krku, když jsem si ho prohlédla.
Byl totiž úplně nahý. Neměl ani ručník. Nic!
Rychle jsem od něho odvrátila pohled. Nevěděla jsem, jak mám zareagovat. Už jsem sice viděla nahého kluka, ale i tak.

Logan se chraplavě zasmál.

,,J - já jdu pomoct tvé mamce," řekla jsem rychle a vyběhla jsem z pokoje dříve než stačil něco říct.

_____________

,,Máš strašně fajn rodiče," řekla jsem Loganovi, když jsem vylezla z jeho koupelny. Serena mě totiž přemluvila k tomu abych tu přespala.
Logan si odfrkl a hodil na zem deku, na které prý bude spát.

Ano, sice je v tomto domě několik pokojů pro hosty, ale Logan si vydupal to, že budu spát u něj, ale on bude muset spát na zemi.

,,Jasně, jsou naprosto dokonalí," usmál se ironicky a lehl si na místo, kde dnes bude spát. Zasmála jsem se a šla jsem si lehnout do jeho postele.

Na sobě jsem měla Jackovo černé tričko a také jeho boxerky, které mi půjčil.

,,Dobrou noc," popřála jsem mu. Logan se zvedl ze svého místa a něžně mě políbil na rty. Také se se mnou rozloučil a potom si nedobrovolně lehl na zem.

Zavřela jsem oči a snažila jsem se usnout. Pokaždé, když jsem zavřela oči, viděla jsem před sebou buď  Luka nebo zprávu, která mi přišla...

Když jsem ani po půl hodině neusnula, zvedla jsem se a šla jsem si lehnout k Loganovi. Byla jsem si totiž jistá, že v jeho blízkosti usnu hned.
Lehla jsem si vedle a omotala jsem kolem jeho pasu své ruce. Logan se ke mně najednou otočil a objetí mi opětoval.

Teď už mi nebranilo nic, zapadnout do krásné noci plné říše snů.

Love me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat