15.

5 1 0
                                    

O měsíc později

Poslední měsíc utekl strašně rychle. Většinu času jsem trávila s Amy, protože byla špatná z toho, že Justin odjel. Ale, to se právě teď pravděpodobně změnilo.

Právě teď čekám na Logana, až pro mě přijede a pak společně pojedeme na letiště, kde se budeme rozloučit s Justinem a pravděpodobně i s Amy. Pokud si myslíte, že s Loganem něco mám, tak se mýlíte. Stali se z nás docela dobří kamarádi, i když se mě občas nenápadně dotkl nebo měl nějakou narážku. Ale, nevadilo mi to.

Z myšlenek mě vyrušil zvuk přijíždějícího auta. Šla jsem tedy k silnici, abych mohla hned nastoupit do auta. Loganovo auto zastavilo kousek ode mě. Přešla jsem tedy k němu a otevřela jsem dveře na straně spolujezdce.

,,Ahoj," pozdravila jsem s úsměvem Logana, který mě pozoroval s jeho typickým úsměvem. Zavřela jsem za sebou dveře a připoutala jsem se.

,,Ahoj," řekl mi po chvilce. Myslela jsem, že se hned rozjede, ale on místo toho vypnul motor a podíval se na mě. Nechápavě jsem se na něj podívala.

,,Děje se něco?" zeptala jsem se ho. On mi neodpověděl. Místo toho se ke mně nahnul a potom odpověděl:

,,Už mě to nebaví. Celý měsíc se na tebe koukám a přitom se tě nemůžu dotknout. Ani nevíš, jaký je to pocit," řekl blízko mé tváře.

,,Ty jsi si něco vzal? Připadáš mi jako by jsi byl na fetu," řekla jsem mu. Teda, spíše jsem to zašeptala, protože jeho tvář byla strašně blízko té mé. On jenom zakroutil hlavou a odtáhl si ode mě.

,,Proč všechno bereš na tak lehkou váhu? Myslíš si, že jsem kluk, který s holkami zametá... Dobře, někdy jsem se k holce zachoval jako hajzl, ale věř mi, že tobě bych neublížil," řekl.

,,Já nevím, co bych...," začala jsem koktat.

,,Nemusíš nic říkat. Prostě se snažíš být nedostupná. Chceš abych po tobě šílel ještě víc. Abych se zbláznil jenom z pouhého pohledu na tebe," povzdechl si a vjel si rukama do svých hnědých vlasů. Po chvilce nastartoval auto a my jsme se rozjeli k letišti.

Když jsme se zaparkovali u letiště, oznámil mi, že musíme ještě chvíli čekat v autě. Jenom jsem přikývla a otočila jsem se na něho. V autě bylo ticho. Nepříjemné ticho. 

Chvíli jsem se koukala na Logana, který právě pozoroval nějakou rodinu, která právě vycházela z budovy letiště. Potom jsem udělala věc, kterou nečekal ani jeden z nás. Odpoutala jsem se a nahnula jsem se k Loganovi. Nechápavě se na mě podíval, ale nic neřekl, protože jsem spojila naše rty. Na nic jsem nečekala a obmotala jsem svoje ruce kolem jeho krku. On mě objal jednou rukou kolem pasu a přesunul si mě do klína. Nevím, jak se nám to v tom stísněném prostoru povedlo. Jeho ruce sjížděly po mých bocích. Úplně jsem cítila, jak se napětí mezi námi zmenšuje. Oba jsme to chtěli. Pak jsem si ale uvědomila, kde se právě teď nacházíme. Sedíme v autě před letištěm, do kterého proudí davy lidí. Odtáhla jsem se od Logana zrovna když mi rozepínal asi třetí knoflíček mé košile.

,,Ne," zakňučel. Já jsem se usmála a skousla jsem jeho spodní ret. Potichu zasténal a více stlačil mé boky.

,,Jestli budeš hodnej kluk, možná bude pokračování," zašeptala jsem mu. Dobře, asi mi totálně ruplo v kouli. Tohle naprosto neodpovídalo tomu, co jsem si říkala. Všechna má pravidla se najednou sesypala jako domeček z karet.

Vypadalo to, že se moje nabídka Loganovi líbila, protože mě pustil. Slezla jsem z něho a zapnula jsem si knoflíky na košili. Logan mi ještě vtisknul jeden polibek a potom jsme oba vyšli z auta.

Vydali jsme se letištní halou. V dálce jsme viděli Justina a Amy. Takže, ona vážně odjíždí...

,,Nikdo se to nesmí dozvědět," řekla jsem Loganovi, který se usmíval jako sluníčko. On se na mě podíval a nepatrně přikývl.

,,Jak si princezna přeje," usmál se.

 ,,Bude mi strašně chybět, Amy," řekla jsem Amy hned jak jsem se u ní objevila. Na nic jsme nečekaly a objaly se.

,,Musíš za mnou přiletět," řekla mi. Usmála jsem se a snažila jsem se zahnat slzy, které mi pomalu stékaly po tvářích.

,,To si piš, že přijedu," zasmála jsem se. Ještě chvíli jsme si povídaly. Amy ze mě dostala to, co se stalo mezi mnou a Logane. Neřekla jsem ji ale, že jsem mu slíbila pokračování. Justin Amy upozornil na to, že už budou muset jít. Naposledy jsem se objala se svou kamarádkou a pak se koukala, jak se ode mě pomalu vzdaluje. Slzy jsem už nechala volně stékat po tvářích. Logan ke mně přišel a objal mě. Jsem tu sama, bez své kamarádky a nevím, co bude dál.

,,Neboj se, princezno. Jsem tu s tebou," řekl Logan a pohladil mě po zádech.

Love me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat