22.

5 1 0
                                    

,,Tati?" oslovila jsem osobu, která stála ve dveřích. Táta se tvářil pobaveně a prohlédl si mě.

,,Taky tě rád vidím. To jsem tě právě vzbudil, že tu jsi jenom ve spodním prádle a v košili?" zeptal se mě pobaveně. Moje oči zabloudily k mému oblečení a teprve teď jsem si všimla, že před tátou stojím pouze ve spodním prádle a v rozepnuté košili. Košili jsem si rychle přitiskla k tělu.

,,Ehm, vlastně ne," řekla jsem a pustila jsem ho dovnitř, protože je neslušné nechat ho stát mezi dveřmi.

,,Doufám, že jsem tě nějak nevyrušil," řekl táta a sedl si na gauč v našem obývacím pokoji. Nevěděla jsem, co mu mám odpovědět.

,,Ne, jenom tu mám, ehm, kamaráda," odpověděla jsem mu a moje líčka se trošku začervenala.

,,Kamaráda?" zeptal se a přitom se zašklebil.

,,Jo, kamaráda," přikývla jsem na můj vkus moc rychle. Nechtěla jsem tátovi říkat, že s Loganem chodím, protože by si ze mě dělal srandu. To je prostě můj táta. Nevynechá žádnou příležitost, udělat si ze mě srandu.

,,Tak to jo," zasmál se a mrkl na mě. Jak jsem říkala, táta se někdy chová jako ... blázen.

,,No, jdu se převlíknout. Ty se tady zatím chovej jako doma," řekla jsem a potom jsem zamířila po schodech do svého pokoje.

,,No konečně. Mám hlad jako vlk," řekl Logan, hned po tom, co jsem vešla do pokoje. Ležel na posteli a pozoroval mě. Půlku těla měl přikrytou peřinou. Na tváři měl široký úsměv a vlasy měl rozkošně rozcuchané.

,,Musíš se obléknout," řekla jsem mu a nandala jsem si bílé tílko, které jsem vytáhla ze své skříně. Ještě jsem si vzala černé legíny a podívala jsem se na Logana, který si právě sedl.

,,A proč?" zeptal se mě. právě si zapínal kalhoty. Byla jsem ráda, že mě poslechl a že jsem ho nemusela nějak přemlouvat. Pozorovala jsem, jak si natahuje tričko. Samozřejmě, že jsem opět obdivovala jeho dokonalé břicho, který má určitě díky posilování.

,,Je tu můj táta," odpověděla jsem a pozorovala jsem jeho reakci. Jeho reakce mě překvapila. Většinou to bývá tak, že kluci se bojí otců svých holek, ale Logan byl asi výjimka, protože se usmíval jako idiot.

,,Páni, nechodíme spolu ani den a už poznám svého tchána," řekl nadšeně.

,,Demente," zasmála jsem se a hodila jsem po něm moji košili. Taky se zasmál a potom ke mně přistoupil. Objal mě rukama kolem pasu a přitiskl si mě k sobě blíž.

,,Za toho dementa, by jsem ti měl naplácat," řekl šeptem. Překvapeně jsem se na něj podívala a trošku jsem se začervenala. Byla jsem v rozpacích.

,,Nech si o tom jenom zdát, babe," řekla jsem a zakroutila jsem hlavou. Odtáhla jsme se z jeho objetí a rozeběhla jsem se dolů za tátou, který se za tu dobu stačil z obýváku přestěhovat do kuchyně.

,,A co tu vlastně děláš, tati. Neměl by jsi už být ve Francii?" zeptala jsem se táty a sedla jsem si vedle něho k jídelnímu stolu. Zrovna se cpal jídlem, které jsem připravovala pro mě a Logana. Vážně děkuji, tati.

,,Měl, ale ještě jsem si musel něco nutně zařídit. Zítra už odlítám," odpověděl mi. Chtěla jsem mu něco říct, jenže v tu chvíli vešel do kuchyně Logan. Pohled mého táty se samozřejmě zaměřil na něj. Prohlédl si ho nedůvěřivým pohledem.

,,Dobré ráno," pozdravil Logan otce.

,,Dobré," řekl táta odměřeně.

,,Já jsem Logan Fletcher. A jsem přítel vaší dokonalé dcery," řekl Logan se širokým úsměvem. Zavřela jsem oči a zhluboka jsem se nadechla. Sakra!

,,Takže přítel?" zeptal se táta s úsměvem na rtech a zvedl se, aby mohl přijmout ruku, kterou mu Jack nabízel. ,,Jsem Bill Carter, otec dokonalé Emily" představil se.

Nevím ani jak se všechno seběhlo, ale najednou byl Logan s mým otcem nejlepší kamarád. Fandili stejnému fotbalovému týmu, měli dokonce rádi i stejné typy aut a spoustu dalších věcí. Já jsem jenom znuděně seděla u stolu a ty dva jsem pozorovala. U toho jsem jedla čokoládové lupínky s mlékem. Logan mi někdy věnoval pohled a nebo mě pohladil po stehně. Jinak se ale věnoval pouze mému otci s kterým se pořád jenom smáli.

,,Tak já půjdu děti. Musím si sbalit a tak," řekl asi po hodině a půl můj táta. Zvedl se od stolu, stejně tak jako já a Logan.

,,Dobře. Tak tam pozdravuj a zavolej mi, až doletíš," usmála jsem se na tátu a dala mu pusu na tvář.

,,Neboj, hned ti dám vědět. A tebe jsem rád poznal, Logane" podíval se na Logana. Znovu si podali ruce a táta ho dokonce poplácal po rameni. Naposledy jsem tátu objala a on potom odešel.

,,Tvůj táta je hustej," řekl Logan hned po tom, co se zavřely dveře. Protočila jsem očima. Podívala jsem se na něj a zkřížila jsem své ruce na prsou.

,,Vážně? Tak můžeš chodit s mým tátou!" vykřikla jsem na něj. Mračila jsem se u toho a svůj spodní ret jsem drtila zuby. On se zasmál a než jsem stačila cokoliv říct nebo udělat, vzal si mě do náruče. Musela jsem omotat své nohy kolem jeho pasu. Přitiskl své rty na mé a něžně mě políbil.

,,Ne, to vážně ne. Ty jsi ta pravá. Ta, která bude stát po mém boku," zašeptal mi do rtů.

Love me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat