25.

4 1 0
                                    

Seděli jsme na policejní stanici a pozorovali jsme Luka, který s úšklebkem vycházel z vyšetřovací místnosti. Já i Logan jsme si s ním vyměnili zamračené pohledy. Seděli jsme tady asi dvě hodiny a zatím se nic moc nevyřešilo. Jednou byl u výslechu Logan, jednou já a jednou Luke, který se usadil vedle nás. Tedy přesněji řečeno, sedl si ke mně. Trošku jsem se posunula, abych u něho nebyla moc blízko. Logan se na mě podíval a trošku se pousmál. Úsměv jsem mu opětovala.

,,Je mi z vás nablitý," pronesl Luke. Protočila jsem očima.

,,Být tebou, tak držím hubu," procedil skrz zuby Logan a naštvaně se na něj podíval. Chytla jsem ho za ruku, protože vypadal, že každou chvíli vybuchne. Stiskla jsem mu ruku pevněji a on mi stisk opětoval.

,,Pánové, můžete dál," objevil se ve dveřích policista, který kluky odtrhl v parku. Logan si povzdechem zvedl a potom šel dovnitř. Ještě ve dveřích se na mě podíval a já jsem ho tak mohla obdařit povzbudivým úsměvem, který mi bohužel neopětoval. Luke také vešel a já jsem tak zůstala na chodbě sama. Napsala jsem mamce zprávu, že jsem v pořádku, protože mi posílala pozdrav z nějakého Wellness centra. Samozřejmě jsem ji o tom, co se stalo nenapsala. Nechci, aby si dělala starosti.

Z přemýšlení mě vyrušil hluk, který se rozléhal snad celou policejní budovou. V chodbě se najednou objevila černovlasá žena. Mohlo ji být kolem čtyřiceti let. Na sobě měla kostýmek černé barvy a vlasy měla stažené ve vysokém culíku.

,,Paní, uklidněte se," běžel za ní nějaký policista. Ona se prudce zastavila a otočila se na něj.

,,Kde je můj syn?" zeptala se se zvýšeným hlasem.

,,Tak mi řekněte jméno," povzdechl si policista.

,,Fletcherová, Serena Fletcherová," odpověděla mu. Vykulila jsem oči a dech se mi na chvíli zastavil. Právě teď se koukám na matku mého kluka. Trošku jsem si poposedla a sklonila jsem svůj pohled na zem. Všimla jsem si, že se máma Logana o něčem dohaduje s policistou. Musela jsem uznat, že v obličeji je dost podobná Loganovi. Měla stejné oči jako on a působila stejně sebevědomě.

Najednou se otevřely dveře, ze kterých doslova vylítl Luke. Nevěnoval mi ani jediný pohled, protože zrovna vytáčel nějaké číslo a hned po tom si přiložil mobil k uchu. Ze dveří se po chvíli objevil i Logan, který se sice také mračil, ale nebylo to tak hrozné. Koukal se na mě a už chtěl ke mně jít, jenže ho zastavil hlas jeho matky.

,,Logane Fletchere! Hned se zastav!" zakřičela na něj. Logan se prudce otočil.

,,Mami?" oslovil ji. Loganova mamka k němu došla.

,,Děláš si srandu? Prát se v nějakým parku jentak?" zeptala se ho.

,,Nebylo to jen tak," pronesl Logan.

,,A proč teda?" zeptala se ho. Logan se na mě otočil a naznačil mi, abych šla za nimi. Zakroutila jsem hlavou, abych mu naznačila, že to není dobrý nápad. Proto se Logan sebral a došel ke mně. Chytl mě za ruku a dovedl mě k jeho mamce. Můj pohled jsem měla pořád sklopený.

,,Mami, tohle je Emily. To kvůli ní jsem se popral," představil mě. Podívala jsem se na jeho mamku, která si mě prohlížela. Chtěla jsem ji podat ruku, abych ji pozdravila a sama se představila, jenže ona mě předběhla. Doslova mě strhla do své náruče.

,,Neublížil ti?" zeptala se mě. Byla jsem trošku překvapená z toho, jak se zachovala.

,,Jsem v pořádku," odpověděla jsem ji. Ona se ode mě odtáhla a usmála se.

,,To je dobře. Jinak, tykej mi. Jsem Serena," podala mi ruku. Já jsem ji přijala a také jsem se usmála.

,,Těší mě," řekla jsem ji.

,,No, navrhuji, že bychom měli jet domů. Emily, doufám že přijmeš mé pozvaní na večeři," řekla mi Serena.

,,Moc ráda," odpověděla jsem ji. Ona se usmála a otočila se k odchodu. Logan mě chytl za ruku. Podívala jsem se do jeho tváře a teprve teď mi došlo, že tvář má pořád od krve. Vydali jsme se za jeho mamkou.

,,Mami, jak jsi se vůbec dozvěděla, že jsem na policii?" zeptal se Logan.

,,Jak myslíš? volali mi, protože jestli ti to nedošlo, moje nejlepší kamarádka dělá na recepci, takže mi dala vědět," odpověděla mu a nastoupila do auta.

Love me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat