,,Neměla by jsi jít dovnitř? Jsi přece ještě nemocná," řekl mi najednou Logan a starostlivě se na mě podíval. Páni, tuhle jeho stránku neznám. Musela jsem se zašklebit.
,,Ano, tati. Měla bych jít domů, lehnout si do postýlky a pít čajíček," podívala jsem se na něj. Na tváři měl široký úsměv a vypadal pobaveně. Pořád mě objímal kolem pasu a hlavu mě skloněnou, aby na mě viděl, protože jsem byla oproti němu liliput.
,,Nech si tu ironii," zasmál se a políbil mě a temeno hlavy. Taky jsem se zasmála. Nemůžu tomu uvěřit, jestli před pár dny bych jsem měla chuť toho idiota zabit a teď? Teď se tu s ním objímám, líbám a právě ho chci pozvat k sobě.
,,A nechtěl by jsi jít se mnou? Teda, pokud někam nespěcháš," zeptala jsem se ho a nevinně jsem se na něho usmála. On se taky usmál a v očích mu zajiskřilo.
,,Ale, ale, Emily. Nechodíme spolu ani pět minut a ty už mě zveš do svého pokoje?" zeptal se mě pobaveně a jeho ruce sklouzly na můj zadek. Já jsem je ale vzala a přesunula jsem je zpátky na můj pas.
,,Ne, nebudeme dělat to, co si myslíš. Chci jenom, aby jsi si lehl vedle mě a povídal si se mnou. Nic víc v tom nehledej," řekla jsem mu. On přikývl a chytl mě za ruku.
,,Dobře, teda," řekl. Usmála jsem se a vzala jsem ho za ruku. Vedla jsem ho nahoru do mého pokoje. Zavřela jsem za sebou dveře a pustila jsem jeho ruku. Doslova jsem skočila do postele a zabalila jsem se do peřiny. Logan mě jenom pozoroval a kroutil hlavou. Protočila jsem očima a vzala jsem do ruky svůj hrníček s čajem. Logan pořád postával u dveří a rozhlížel se po pokoji. Nechápala jsem, proč, když už tu jednou byl.
,,To budeš pořád stát u těch dveří nebo si půjdeš lehnout?" zeptala jsem se ho a napila jsem se čaje.
,,Už jdu. Jenom je to nezvyk. Vždycky, když mě holka pozve do pokoje, tak si jenom nepovídáme," řekl a svlékl si bundu, kterou měl na sobě a položil ji na křesílko, která jsem v pokoji měla. Protočila jsem očima nad jeho poznámkou se zkušenostmi s holkami.
,,Co posloucháš?" zeptal se mě a přešel k rádiu. Pustil písničku z alba od Shawna. Zrovna byla na řadě písnička Something Big. Podíval se na mě.
„Kdo to je?" zeptal se mě.
,,Shawn Mendes. Jeden z mých idolů. Je úžasný, dokonalý, má talent," začala jsem básnit o mém oblíbeném zpěvákovi. Logan se zamračil a písničku vypnul.
,,Moc bych ho nevychvaloval. A hlavně, není na tebe moc, ehm, mladej?" zeptal se mě. Já jsem se začala smát. Nechápavě se na mě koukal. Potom přešel k posteli a lehl si vedle mě.
,,Děláš, jako by jsem si ho měla vzít. Já ho jenom obdivuju, neplánuji s ním rodinu a ani nic podobného, a navíc, je mu stejně jako mě" smála jsem se pořád a dala jsem hrnek s čajem nazpátek. Lehla jsme si a podívala jsem se na Logana. Ten ležel na boku a taky mě pozoroval.
,,Aha, tak to jo, stejně bydlí na druhý straně Spojených států" zasmál se a jednou rukou mě objal kolem pasu. Koukala jsem se do jeho očí a nesměle jsem se usmála.
,,Nemůžu uvěřit tomu, že jsem tě sem pustila," řekla jsem po chvilce. On se zasmál a sklonil se nade mě. Trošku jsem se zavýskla, protože to bylo nečekané.
,,To víš, jsem neodolatelný," řekl mi. Chvíli jsme se na sebe koukali, dokud Logan naše rty nespojil. Hned jsem s ním začala spolupracovat. Nebudu si nic nalhávat, chyběla mi přítomnost kluka, blízkost kluka.
Líbali jsme se docela dlouho. Jeho ruce putovaly po mých bocích nahoru a dolu. Zavzdychala jsem, když své polibky přesunul na můj krk. Chtěl mi vyhrnout tričko, jenže já jsem ho zastavila. Nechtěla jsem na to jít rychle. Nadechovala jsem se, že mu něco řeknu, ale on mě předběhl.
,,Já vím, je brzo," pohladil mě po tváři a překulil se vedle mě. Překvapeně jsem se se koukala do stropu.
,,Páni, to bych nečekala. Vážně jsi řekl, že je brzo? Kam se vytratilo tvoje nadržené já?" zeptala jsem se ho. On se zašklebil a zvedl se z postele.
,,Kam jdeš?" zeptala jsem se ho.
,,Promiň, ale nemůžu spát v kalhotech a v tričku. Je to nepohodlný," řekl a sundal si tričko. Na sucho jsem polkla, když jsem viděla jeho vypracovanou hruď a břicho. Potom si pomalu rozepl pásek, zip u kalhot a knoflík. Přitom mě pozoroval. Rychle jsem se radši otočila na druhou stranu, abych se na něho nemusela koukat. Slyšela jsem, jak se uchechtnul. Potom jsem cítila, jak se postel prohnula a jak se přikryl stejnou peřinou. Objal mě kolem pasu a políbil mě na tvář.
,,Tak, dobrou noc," řekla jsem.
,,Dobrou noc, princezno," odpověděl mi.
Zavřela jsem oči a pomalu jsem se propadala do říše snů, vedle mého kluka. Páni, tak dobře to zní...
_______
ČTEŠ
Love me, please [book 1]
Teen FictionEmily a Logan se potkali na začátku školního roku. On k ní začne okamžitě cítit sympatie, zato ona naopak Logana přímo nenávidí. Nebo se ho spíše snaží nenávidět. Přiměje Logan Emily, aby ho měla ráda a nebo ne? WARNING: Příběh obsahuje sex. scén...