24.

7 1 0
                                    

,,Tebe bych tu nečekal," řekl a nastavil mi ruku, aby mi pomohl na nohy. Já jsem ji však nepřijmula a zvedla jsem se sama. Luke se jenom uchechtl a založil si ruce na hrudi. Zvedla jsem se a oklepala jsem si bordel z kalhot. Snažila jsem se nevnímat jeho pohled, který mě propaloval.

,,Ani já tebe," odpověděla jsem mu a poprvé jsem se koukla do jeho tmavě hnědých očí. Vlasy měl rozcuchané a na sobě měl šedé tepláky a mikinu stejné barvy. Vůbec se nezměnil. No, možná trošku zmužněl a na tváři měl strniště, které dříve neměl, protože ho neměl rád. Prý by si připadal jako bezdomovec, který nemá na vodu po holení a žiletku.

,,Ty chodíš běhat? Myslel jsem si, že sport není nic pro tebe," ušklíbl se a mě se v tu chvíli udělalo špatně, protože se právě vrátil ten Luke, se kterým jsem se rozešla. Arogantní, namyšlený a bezcitný hajzl.

,,No, změna je život," řekla jsem mu a utáhla jsem si culík. On se usmál, tím svým namyšleným úsměvem a přistoupil ke mně blíž.

,,Změnila jsi se. Už nevypadáš jako ta malá naivní holčička, která se mnou chodila. Teď jsi víc sexy, máš docela dobrou postavu, prostě wow. Možná bychom si měli zajít na oběd, aby jsme si popovídali o minulosti," pořád se usmíval. Jeho úsměv se mi hnusil. Nebyl to ten srdeční úsměv, kterým se na mě usmíval Jack. Kde vlastně sakra je, když ho potřebuji?

,,Myslím, že to není dobrý nápad. A hlavně, nevím co by na to řekl můj přítel," odpověděla jsem mu. On se zamračil a pak se rozesmál.

,,Cože? Ty taková chudinka si našla kluka? Proč ti to nevěřím?" řekl pobaveně. Chtěla jsem mu něco říct, jenže se u nás ozval hlas člověka, kterého jsem teď nejvíce potřebovala.

,,Tak tomu budeš muset uvěřit," objevil se u nás Logan. Zamračeně si prohlédl Luke. Potom přešel ke mně a jednou rukou mě objal kolem pasu. I Luke si ho přeměřil pohledem.

,,Kdo to je, princezno?" zeptal se mě Logan.

,,To je Luke. Můj bývalý přítel," odpověděla jsem mu a podívala jsem se na něj. On se na mě povzbudivě usmál. Úsměv jsem mu opětovala.

,,Aha, to je ten hajzl, co si tě neuměl vážit?" zeptal se mě. Já jsem jenom sklonila hlavu a zahleděla jsem se na zem.

,,Možná by jsi si měl uvědomit, s kým mluvíš. Jsi o několik roků mladší než já a ...," Jack mu skočil do řeči.

,,Popravdě mě to ani nezajímá, kolik ti je. Může ti být deset, může ti být čtyřicet, je mi to jedno! To jak se chováš k holkám je nehorázně nechutný. Ponižovat holky je snad ta největší slabota, která existuje," vykřikl na něj Logan. Koukala jsem se z Logana na Luka, který měl na tváři hodně naštvaný výraz, který neznamenal nic dobrého.

,,Takže, kurvička si stěžovala?" zeptal se naštvaný Luke. Při jeho oslovení se mi v očích objevily slzy. Kurvička ... Tak mě oslovoval, když byl namol. Měla jsem co dělat, abych nezačala brečet nahlas.

,,Jak jsi ji to nazval?" zeptal se ho nevěřícně Logan. Luke se zasmál.

,,Oh, takže tady si někdo hraje na hrdinu. Co by jsi mi zrovna ty mohl udělat?" řekl arogantně Luke. To ale neměl dělat. Logan mě pustil a vrazil Lukovi pěstí. Ten to nečekal a spadl na zem.

,,Logane!" křikla jsem na svého kluka, který se právě teď shýbal nad Lukem a dával mu jednu ránu za sebou. Najednou však Luke ztratil rovnováhu a spadl na zem. Toho využil Logan, který se na něho přehoupl a tentokrát to byl on, kdo rozdával pěstí. Křičela jsem, aby toho nechal, ale on ne. Logan se vzpamatoval, protože si opět změnili pozice. Nevěděla jsem, co mám dělat.

,,Dost, co se tu děje?" uslyšela jsem cizí neznámý hlas a všimla jsem si dvou policistů, kteří k nám spěchali. Odtrhli od sebe Logana a Luka a drželi je do té doby, co se neuklidnili.

,,Půjdete s námi," řekl jeden policista. Luke si něco zamumlal pod nos a Logan se podíval na mě. Jeho obličej byl od krve a já jsem o něj měla větší strach než předtím.

,,Slečno, vy budete muset jít taky s námi," oznámil mi policista. Odpověděla jsem mu kývnutím a potom jsem přešla k Loganovi. Pohladila jsem ho po tváři a druhou rukou jsem si otřela slzu.

,,Bude to dobrý," usmál se Logana políbil mě na tvář.

Doufala jsem, že má pravdu. I když jsem pořád měla nějaké pochybnosti, že se něco pokazí.

Love me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat