To snad nemyslí vážně! Moc dobře ví, že je mi nesympatický a on mi ještě sám napíše? Jako vážně?
Neváhala jsem a hned jsem mu odepsala.Napsala jsem mu a čekala jsem na jeho odpověď.
Já vím, neměla jsem radost z toho, že mi napsal, ale prostě jedna část mě byla zvědavá, co mi chce.
Na odpověď jsem nemusela čekat dlouho.Logan Fletcher: Proč jsi nepřišla za námi do kavárny. Myslel jsem, že tam budu mít podporu a nebudu se na ty dva zamilované blázny koukat sám :(
Nad jeho odpovědí jsem se uchechtla.
Emily Carter: Oh, to je mi strašně líto. :( snad jsi to přežil, chudáčku )
Odepsala jsem mu. Samozřejmě jsem to všechno myslela ironicky.
Než mi odepsal, koukla jsem se na jeho profil. Ne, nejsem stalker nebo tak něco. Prostě jsem se o něm chtěla dozvědět něco nového. Něco, co o něm nevím.
Na profilu nebylo nic moc. Jenom nějaké fotky z různých pařeb. A taky několik fotek s kozatou blondýnou. Nevím, kdo to byl. Jestli jeho přítelkyně a nebo kamarádka s výhodami. Nevím.
Z prohlížení mě vyrušilo okénko chatu, které se otevřelo.
Logan Fletcher: No, abych se přiznal, není mi zrovna nejlíp. Ale, víš co by mi pomohlo?
Grace Carter: To vážně netuším.
Logan Fletcher: Kdyby jsi přišla a zalezla by si ke mně do postele. Myslím, že jistá aktivita by mi pomohla. ;)
To snad nemyslí vážně! Začala jsem mít pocit, že je normální, jenže toto je moc.
Nebudu ale lhát, že by mi hodně vadilo, že má o mě zájem. Každou holku potěší to, když se o ní kluk pokouší a tak, ale tohle bylo moc. Ty jeho dvojmyslné narážky byly nechutné.Emily Carter: Úchyle!
Napsala jsme mu jenom. Už jsem neměla chtěl si s ním psát. Místo toho jsem napsala zprávu Amy.
Emily Carter: Já toho debila zabiju!
Amy mi hned odpověděla.
Amy Wilson: Koho? :O
Emily Carter: Logana -_- Většího debila jsem v život neviděla, když teda nepočítám Luka.
Čekala jsem na její odpověď a přitom jsem si zapnula písničku od The Weeknd, Wicked Games. Tuto písničku zbožňuji!
Amy Wilson: Možná by jsi mu měla dát šanci. ;)
Její odpověď mě docela dostala a já jsem nevěděla, co ji mám odepsat. Ano, ta holka mi vzala slova.
Vážně mu mám dát šanci? A kdybych mu šanci dala, neublíží mi jako to udělal Luke?
Zavřela jsem notebook, položila jsem ho vedle sebe a potom se zachumlala do peřiny.
Vím, na spaní je ještě brzo, jenže já jsem se cítila nějaká unavená. Zavřela jsem oči a potom jsem usnula.___________
Druhý den
Šly jsme s Amy po školní chodbě a mířily jsme k našim skříňkám.
,,Jestli nám ta kráva dá nějakou písemku, hned na začátku školního roku, tak ji zabiju," řekla jsem podrážděně. Opravdu se necítím na nějaké zkoušení z látky minulého ročníku.
,,Buď v klidu. Bude zkoušet jenom Justina a Logana" uklidňovala mě
Došly jsme k našim skříňkám. Otevřela jsem svoji skříňku a vyndala jsem z ní věci, které budu potřebovat.
,,Ahoj, holky," ozval se za námi Ellenin hlas. S Amy jsem se na ni otočily a usmály se na ní.
,,Ahoj," řekla Amy.
,,Jakto, že jste včera nebyly na obědě?" zeptala se nás.
Amy ji začala vysvětlovat, že jsme provázely Logana a Justina po škole. Já jsme nic neříkala.
,,Fakt? My máme nové spolužáky? Jak vypadají?" zeptala se Ellen na můj vkus moc nadšeným tónem. Protočila jsem nad ní očima.
,,Chceš slyšet pravdu? Nic moc," vložila jsem se do toho.
,,Nepřeháněj," řekla Amy. Samozřejmě, že se jich musí zastat.
,,Nepřeháním. Dobře, Justin ujde. Nic proti němu nemám. Je docela přátelský, ale hlavně je to tvůj kluk. Ale Logan? Je to pěkný šmejd. Dávej si na něho pozor," vysvětlila jsem.
,,Ellen, nevěř jí. Jenom se nemůže smířit, že má o ní Logan zájem," řekla Amy a společně s Ellen se zasmály.
ČTEŠ
Love me, please [book 1]
Novela JuvenilEmily a Logan se potkali na začátku školního roku. On k ní začne okamžitě cítit sympatie, zato ona naopak Logana přímo nenávidí. Nebo se ho spíše snaží nenávidět. Přiměje Logan Emily, aby ho měla ráda a nebo ne? WARNING: Příběh obsahuje sex. scén...