*İlk parta nazaran biraz uzun(6681 Kelime)
*Bu Partı Tüm Okurlarıma İthaf Ediyorum...İyiki Varsınız 🥰
*Keyifli okumalar💕
Bol Bol Yorum Istesem?😊
YILDIZA BASABİLİR MİSİN?⭐⭐
5 Gün Sonra
Heyecan...En ansız durumda peşinden kovalayan ve kolunda mutluluğu,huzuru hapseden bu heyecana yenilip düşmem an meselesi olmuştu bu beş gün boyunca.Düğün hazırlıkları bir yana Hazar'la uğraşmak daha çok yormuştu beni.Hayır Yusuf'a sataşmalarını çözemiyordum.Evet kıskandığı için yapıyordu ama ileri gitmesi beni üzüyordu...Böyle düşündükçe daha da hırpalanıyordum.
Onun bu tavırları karşısında kendimi ezilmiş gibi görmekten alı koyamasamda bu saçma fikre kapılıp gitmeyi durmadan yasaklayarak kendime hatırlatıyordum.Ezman'ın da sıkıştırmaları ayrı bir rol oynamıştı üzerimde.Durmadan Hazar'la geçirdiğimiz vakitleri isteyip Yılmaz'a ağzına geleni söylüyordu.
Anlamadığım tek noktaysa kuzeni Egit'e sataşıp onun hırsıyla durduk yere tekrar Yılmaz'a saydırıp kendini kızdırmayı başarabiliyordu.Bu halleri karşısında sadece şaşırarak tepki verip konuyu kapatıyordum...
Şimdiyse konakta gece çökmüş gökyüzüne doğru camdan dışarı bakıp hafif belli olan gülümsememi kimsesizlere sergiliyordum.Kollarım bağlı izlediğim bu vakitler yan camın vurulmasıyla gözlerimi sabır dileyerek devirdim.
Bu beş gün boyunca sabah akşam demeden dibimden ayrılmayan,elinde olsa nefeslerimi kendi solutacak olan kocam yine gelmişti.Hasretime dayanamadığını,aşkımdan öldüğünü dile getirdiği müddetçe gülmeden edemiyordum.Hoşuma da gitmiyor değildi,yalan değil sonuçta.
Allah'tan yarın kınamız vardı ve ertesi günü düğün.Dokuz doğran kocama kavuşacaktım sonunda.Onun yanında belli etmesemde bende onu özlüyor ama sesimi çıkarmıyordum.Utanmaktan değil ha bire bunu söyleyeceğinden çekiniyordum...Çünkü belli edilmesede sinirlerimle oynayan bir adet yakışıklı kocam vardı.
Bilerek oflayıp camın önüne geldim.Camı açmamı işaret eden Hazara omuz silktim.Kaç gündür beni sinir edip duruyordu.Sebepsizce odaya çağırıp gecelikleri denememi istiyordu.Bende dıştan söylemesemde içimden söylenip duruyor kısa öpüşlerine maruz kalıp odayı terkede duruyordum.
Kaşlarını çatıp her zamanki tehdidine baş vurdu.Benimki de yürek yemişlikti.Camı kırarcasına vuracağını gösteren elini havaya kaldırdı ve ben bunu geldiği üçüncü geceden beri biliyordum.İlk geldiğinde şaşırmadım fakat 1-2 derken üçüncü gelişinde yalandan kızıp onun sinirleriyle oynamıştım.Zor bela kırarcasına vurduğu camdan ötürü babam,agabeyim ve Yusuf'tan kurtulmuştum.Bu adam sabırlıktı ya neyse.
Açtığım camla hemen içeri girdi.Ağzından düşürmediği 'Oh be'ye sırtıttım.Benim odam öne değil arka kısma bakan,dağlara dönük olan tarafta olduğu için kimsesinin ruhu duymuyordu gelen kocamla.
"Şu konağı tırmanmak değilde güzelim senin bu inadın beni yoruyor.İlla adamı kanser edeceksin değil mi?"
"Ne var bunda kocama iki naz yapsam?" Dememle gözlerimi kaçırdım.
Kesinlikle cesaret iksiri içmiştim.Ben kim bunları söylemek kim demeye kalmadan düşündüklerimi hemen hemen hepsini dile getiriyordum.İşte onun kudurmasını sağlayan bu sözlerimle belimden yakaladığı gibi göğsüne çekti.Ani çekmesiyle korkudan ağzım açık kalırken o keyifle sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ÖMRÜ (TÖRE) {TAMAMLANDI}
RomanceBurası sandığımdan daha ıssız; Önümde yürüyebileceğim bir yol arkamda beni yutacak bir deniz. Hangisine gideceğimi şaşırmış bir martı gibiyim: Balığa mı yoksa simide mi?.Siz olsanız hangisini seçerdiniz?AŞKA mı yoksa o aşkın uğrunda ÖLÜME mi?Önümü d...