28.Bölüm/Söz

7K 374 511
                                    

▶Bu Kitap Tamamiyle Hayal Ürünüdür ve Tüm Hakları Bana Aittir!!

SINIR : ""95"" OYY!!(SINIR NE ZAMAN DOLARSA BÖLÜM O ZAMAN!!....""95"" Oya Bölüm!!))

Gece çöktü,kararmamış kalbim soldu ve tükendi!..Hiç mi güvenmeyecektim ben sana,hiç mi izin vermeyecektin temizce sevmeme?Tüm yaptığın eziyetleri hakaretleri bir çırpıda unutmamı nasıl beklersin Toprak Gözlüm nasıl yüreğimi ikiye bölerek böyle bir acıyla kavrulmamı beklersin?..Kabul etmeden yapacağım tek hata beni sonsuza dek öldürürdü,öyle ki senden nefret edebilecek kadar!..Üzgünüm Toprak Gözlüm!..

Sen, seni mutlu eden sahte insanları, sana doğruları söyleyerek ruhunu sıkanlara değiştin. Kaybettin. (Kahraman Tazeoğlu)

Sol yanım acıyor yanıyordu.Kulaklarım sağırlaşmış,dilim lal olmuştu.Öfke ve üzüntü iç içe girmiş bir bedenle avluda ki iki karektersiz kişiyi izliyordum.Acı veriyordu hemde çok derinden...Kaybetmek buydu,ölümüne savaştığın cephede acı dolu sesini kimseye duyuramdan sessizce ölmek buydu!Vurulan yerindeki sızı tüm bedenine yayılırken sessizce inleyip ölmeyi beklemenin ta kendisini yaşıyordum şuan.Yaralıydım.Tahmin etmediğimden büyük bir yaraydı,acısı da büyüktü.Nefessiz kalmak gibi...

"İstediğin gibi baw,istediğin gibi!..Evlendim."

Gözlerimde ki acı saniyeler geçtikçe arttı,beynimden vurulmuşa döndüm.Yumruk biçimini alan elim saçlarımın arasında dolandı,acıyla dolandı.Babamın gür sesi yerle gök arasında kalmış şehre yavaş yavaş yayılırken benim söyleyebilecek hiçbir şeyim olmadığını ve giderek gücümü,takatimi kaybettiğimi anladım.

"Ne dersin Berzan,ne isteği ne evlenmesi?!"

"Ben katildim,ben aşirete zarar verirdim...Madem öyle baba ben yeniden evlenir size kendimi yeniden kanıtlardım ve öylede yaptım."

"Ber-"

"Baw doğrudur ağalığı sen sağken istemem yanlıştı ama affet gözüm dönmüştü.Hele birde aşiret ağalarının Hazar'ı istediğini duyduğumda eyice dellendim..."

Her bir cümlesi bana işkence gibi gelirken ben gözlerimi hala elini tutan seviyorum dediğim kadından sabitleştirmiş bir kez gözlerime bakıp başını olumsuzca sallamasını beklemiştim,olmadı.Bana bunu çok görmüş gibi yüzüme bakmamaya ve hala ağabey dediğim kişinin elini tutmaya devam etti.

Söyleyebileceğim ne vardı bilmiyorum ama yüzüm kızgınlıktan kasılmış ve nefret dolu halini almıştı.Sessizce olacakları beklemeye ve bunun bir kamera şakası olması için dua etmeye başladım.

"Oğul ne acelesi vardı evlenmenin üstelik Hazar'ın arkadaşıyla,bu ne terbiyesizliktir?!"

"Emine xanım ben evleneceğim kızı kendim gördüm,sevdim ve evlendim bundan sonrasına artık anam olarak müdahale et sen!"

Her şey tamam ama anama sarf ettiği hakareti göz ardı edemezdim.Oldukça fazla beklemiş ve bir an önce patlamak istiyordum.Sinirle elimi kahvaltı masasına geçirirken büyük bir gürültüye sebep olmuştum.Berfin arkasını döndüğü masaya önünü dönüp yerinden sıçrarken onu hiç takmayarak merdivenlere yöneldim.

"Sınırı aştın,ses etmedim!Se...Sen konağa benim arkadaşımla evli bir şekilde döndün yine ses etmedim!Ama Berzan Ağa anama yükselttiğin sesini alçaltmasını bilirim!"

Cümlelerimi yutkunarak ve acıyla dile getirirken susmamın tek sebebi Berfin'di.Ona dönmüş kısa bir süre bakmış ve hemen ardından aşağıdakilere dönmüştüm.Eğer Alara'nın benim sev...

KELEBEK ÖMRÜ (TÖRE) {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin