1

1.4K 28 0
                                    

*JESZCZE SZYBKA NOTATKA JULIA Z IDALIĄ MIESZKAJĄ W ZWYKŁYM MIESZKANIU W BLOKU TAK JAK KACPER Z ADRIANEM.AUTEM MAJĄ DO SIEBIE JAKIEŚ 15 MIN.

Pov.Julka 

Dzisiaj jest sobota więc mam trochę czasu wolnego. A więc postanowiłam trochę posprzątać, gdy została mi ostatnia półka natknęłam się na album z zdjęciami jak byłam młodsza.Były tam mega słodkie fotografie aż natknęłam się na zdjęcie z Kacprem.W moich oczach mimowolnie pojawiły się łzy, przypomniałam sobie jacy wtedy byliśmy szczęśliwi. Mogło tak być do tej pory ale przez to co się wydarzyło jak go widzę płakać mi się chcę.

POWRÓT 2 LATA W TYŁ...

DZISIAJ JEST IMPREZA U NASZEGO KOLEGI BARTKA Z KLASY. UMÓWILIŚMY SIĘ WRAZ Z MOIM BARDZO BARDZO BLISKIM PRZYJACIELEM KACPREM ŻE SPOTKAMY SIĘ U MNIE I POJEDZIEMY RAZEM UBEREM. GDY BYLIŚMY JUŻ NA MIEJSCU ZNAJOMI ZAPROPONOWALI NAM ABYŚMY SIĘ TROCHĘ NAPILI CO PÓŹNIEJ OKAZAŁO SIĘ ZŁYM POMYSŁEM. W SKRÓCIE MÓWIĄC PRZESADZILIŚMY Z ALKOHOLEM. PONIEWAŻ PO JAKIMŚ CZASIE KACPER ZACZĄŁ POWOLI ZMNIEJSZAĆ ODLEGŁOŚĆ MIĘDZY NAMI I ... POCAŁOWAŁ MNIE. PO 5 MINUTOWYM POCAŁUNKU ODERWALIŚMY SIĘ OD SIEBIE A KACPER POWIEDZIAŁ COŚ CO BARDZO MNIE ZABOLAŁO...                                                                                                                                                                         

 K: PRZEPRASZAM JULA TO BYŁO POD WPŁYWEM ALKOHOLU. T-TO NIC NIE ZNACZYŁO.                 

JA GŁUPIA POWIEDZIAŁAM, ŻE TAK OCZYWIŚCIE ZAPOMNIJMY O TYM CHOCIAŻ WCALE TEGO NIE CHCIAŁAM.                                                                                                                                                                                                                               

Kacper pewnie do tej pory myśli,że to naprawdę nic dla mnie nie znaczyło i straciliśmy kontakt bo ze względu na youtuba postanowiłam się przenieść na nauczanie domowe.    

Pov.Idalia         

Jeju jak się jaram dzisiaj idę się spotkać z Adriankiem...yy Adrianem tak miało być. Muszę wyglądać pięknie więc poproszę Julkę aby zrobiła mi makijaż. Wbiegam do jej pokoju a tam siedzi Jula cała zapłakana z albumem. Natychmiast zapytałam ją co się stało...                                        

I : Juluś co się stało? Czemu płaczesz?                                                                                                                     

J: Znalazłam zdjęcia z Kacprem byliśmy tacy szczęśliwi                                                                                    

I: Szkoda mi ciebie a dasz radę być sama w domu bo wychodzę z Adrianem? A i przyszłam żeby zapytać czy zrobisz mi makijaż ale pewnie nie masz ochoty co?                                                                   

J: Ooo super powodzenia życzę,ja wtedy zadzwonię po Maję (ich wspólna koleżanka) coś razem porobimy.A teraz siadaj tu (wskazałam na łóżko) muszę cię przecież przygotować na randkę- zaśmiałyśmy się obydwie. 

SKIP.TIME                                                                                                                                                                          

Ida bardzo dobrze dogadywała się z Polakiem i nie wróciła na noc do ich mieszkania.



Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz