8

849 20 2
                                    

K:Jula wiesz,że bardzo mi na tobie zależy i chciałbym zapytać czy jesteś już gotowa na związek? Jak nie to się nie obrażę ale wiedz tylko jedno KOCHAM CIĘ.

J:Jeju Kacpi... MARZYŁAM O TYM OCZYWIŚCIE,ŻE TAK! - pocałowali się zachłannie

Pov.Julka

Jeju Kacper zapytał mnie czy chcę być jego dziewczyną. Moje marzenie się spełniło mam najlepszego chłopaka pod słońcem i kocham go na zbój. Tak cudownie całuje, pociesza, rozśmiesza normalnie chłop ideał. MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ PAMIĘTAJCIE! 

Pov.Kacpi 

Julka się zgodziła jestem taki szczęśliwy, mam dziewczynę którą kocham jak wariat i nic nigdy tego nie zmieni. Nie skrzywdzę jej obiecuje to na 100%. Po naszych całuskach pojechaliśmy do domu dziewczyn bo jest tam też Adi więc będziemy mogli się pochwalić,że w końcu nam się udało.

*Weszli do domu trzymając się za ręce  

I:Oo nasze gołąbeczki wróciły po rączkach widzę,że się udało

J:No tak a wy o tym wiedzieliście?

A:Przyczyniliśmy się do tego,Kacper się nie chwalił?

J:Kacper masz coś do powiedzenia?

K:Yy no troszkę pomogli ale to tylko przez to,że przygotowywałem przemówienie-zaśmiał się.

J:Hahah no dobra.Zmieniając temat chłopaki może zostaniecie na noc?

K:Ja chętnie😏- Julka zaśmiała się na jego odpowiedź

A:No ja też,może obejrzymy jakiś film na netflixie?

I,K,J: OK 

Pov.Idalia

Wpadłam na super pomysł abyśmy zamieszkali wszyscy razem w jakimś domu. Więc po obejrzeniu filmu przedstawiłam całej trójce plan,wszyscy uznali to za dobry pomysł i jutro będziemy szukać jakiejś fajnej chaty. 

*WLECIAŁO DZIŚ TAK JAK CHCIELIŚCIE. NA RAZIE WSZYSTKO IDZIE DOBRZE ALE CZY BĘDZIE TAK DŁUGO? TEGO DOWIECIE SIĘ W NASTĘPNYCH ROZDZIAŁACH. MOGĘ WAM TYLKO ZDRADZIĆ, ŻE ICH ŻYCIE ZMIENI SIĘ O 180 STOPNI.




Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz