22

506 10 0
                                    

SKIP TIME

*Minęło już kilka miesięcy, już dzisiaj Julka dowie się jaką płeć będzie miał ich dzidziuś. Badanie umówili na godzinę 16, a z domu wyjechali o 15 żeby się nie spóźnić.

Dialog w aucie...

J:I jak myślisz będzie synek czy córeczka?

K:Myślę, że syn ale jak będzie córcia to też będę się cieszył ważne żeby było zdrowe.

J:Też tak sądzę-powiedziała Julka gdy już podjeżdżali pod klinikę.

Pov.Julka

Dojechaliśmy na miejsce, siedzieliśmy w poczekalni czekając aż pani zaprosi nas do swojego gabinetu. Po 10 minutach siedzenia w końcu nas zawołała: 

J,K:Dzień Dobry.

L:Dzień Dobry Julko proszę się tu położyć-wskazała na fotel do usg a ja to od razu wykonałam.

L:Dobrze a więc pierwsze moje pytanie, jak przebiega ciąża czy ma pani jakieś zachcianki albo odruchy wymiotne? 

J:Jest okey, zachcianki mam a czasami zdarzy mi się zwymiotować.

L:To powinno być wszystko w porządku a to dziś poznajemy płeć, będzie ciekawie.

K:Oo tak jesteśmy bardzo podekscytowani.

L:No to ja zaczynam-zaczęła jeździć maszyną po moim brzuchu.

J:I jak widać coś?

L:Tak i to bardzo dobrze,o jeny tego się nie spodziewałam...

TAM...

TAM...

TAM...

POLSAT🌞 PO KILKU DNIACH PRZERWY WRACAM Z PODWÓJNĄ SIŁĄ I DOSYĆ CIEKAWYM ROZDZIAŁEM. JAK MYŚLICIE CZY Z DZIECKIEM BĘDZIE WSZYSTKO DOBRZE?

Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz