Minął tydzień
Jest piątek.Idalia nadal jest w szczęśliwym związku z Polakiem,który codziennie odwiedza ją w jej i Julki mieszkaniu.
Pov.Adrian
Jestem na ostatniej lekcji-matematyce jest tak nudo, aż nie odezwał się mój ziomek Kacper
K:Ej stary dziś piąteczek piątunio idziemy na imprezę?
A:No możemy a mogę wziąć Idalię i jej znajomą? (chodziło mi oczywiście o Julkę,może w końcu się pogodzą)
K: Jasne to na 21?
A: No może być
Jak zadzwonił dzwonek udałem się do szafki po buty oraz bluzę(jest koniec maja)a następnie uberem podjechałem pod mieszkanie dziewczyn.Otworzyła mi oczywiście moja piękna dziewczyna,przywitaliśmy się buziakiem i poszliśmy do pokoju.Gdzie przedstawiłem jej mój plan na dzisiejszy wieczór ZGODZIŁA SIĘ! Tylko teraz zostało nam namówić Julkę ale raczej się zgodzi.
Pov.Julia
Skończyłam wszystkie lekcje na dziś więc postanowiłam trochę odpocząć.Ale przeszkodziła mi w tym Ida zapytała czy pójdę z nią i jej chłopakiem na imprezę,zgodziłam się bo muszę w końcu się wyluzować.
20:30
Byliśmy już gotowi wyglądaliśmy tak:
JULKA
IDALIA
ADRIAN
Pov.Kacper
Jadę już na imprezę,umówiliśmy się pod klubem. Gdy byłem już blisko celu dostałem SMS-A od Adriana,że już czekają. Zaparkowałem na najbliższym parkingu i udałem się pod klub z daleka zauważyłem z nimi jakąś blondynkę jak stanąłem przed nimi byłem w szoku ponieważ była to...
CZYTASZ
Czy będzie tak jak kiedyś?//ZAKOŃCZONE
Teen FictionOpowieść o Julce Kosterze i Kacprze Błońskim. Nie ma teamu X Przeczytaj a się dowiesz...